Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Referentie

Prijs/kwaliteitsverhouding

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Harrie van Erp Top Movers (EPV)

Harrie van Erp beschikt over diverse certificeringen en is altijd op zoek naar goede oplossingen binnen het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Dit is een extra waarborg voor een optimale en verantwoorde dienstverlening! Of het nu gaat om een eenvoudige inboedelverhuizing of een ingewikkelde bedrijfsverplaatsing. Al in een vroeg stadium kunt u gebruik maken van onze kennis, advies en begeleiding want wat wij voor u doen, doen we met uiterste zorg, vakkennis en efficiency. Uw verhuizing is altijd prettig geregeld met Harrie van Erp Verhuizingen!

Over Erkende Project Verhuizers

Een verhuisbedrijf met het EPV keurmerk biedt u de zekerheid dat u in zee gaat met de absolute specialist in zakelijk verhuizen. Of het nu gaat om een grote, complexe en risicovolle verhuizing van een kantoor, bedrijf of instelling waar ook in Nederland of om een kleine locale bedrijfsverhuizing.