Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Roodbeen

Vorig jaar vierde Roodbeen haar 50-jarig jubileum. Het bedrijf geldt al vanaf de start in 1969 als een betrouwbare partner en een stabiele leverancier voor alles op gebied van kantoor. We zijn een bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft staan en gemaakte afspraken nakomt. Kwaliteit staat bij ons op één. Doordat Roodbeen verschillende producttakken heeft, kan het team alles leveren voor een totaalinrichting voor kantoor. Roodbeen is leverancier van multifunctionele kopieermachines, kantoorartikelen, kantoormeubilair én eigen merk koffie. Bij ons zijn vaste medewerkers verantwoordelijk voor hun eigen productgroep. De totaalinrichting van een kantoorpand wordt anders aangepakt dan het leveren van printpapier. Maar ongeacht de ordergrootte is het klantcontact intensief. Het fundament van Roodbeen wordt gevormd door mensen die hier al meer dan 15 jaar werken. Zij kennen de klant goed. We leiden ook jongere collega’s op naar hoger niveau en zijn we een erkend leerbedrijf voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. LEUT koffiemakers is in 2015 opgericht als eigen koffiemerk. We zijn met een eigen melange koffie gestart omdat we dit zien als middel om verbinding te maken. Veel ideeën komen tot stand onder het genot van een kop koffie van LEUT. We kunnen bedrijven voorzien in het totaalpakket van koffiemachines en bijbehorende ingrediënten. Ook bij de inrichting tekenen we vaak een koffieplek in voor ontspanning. We hebben barista’s in dienst die bij evenementen en openingen op locatie koffie maken. Roodbeen profileert zichzelf als ‘positief eigenwijs’. We staan ergens voor en onze klantengroep kiest daar bewust voor. We zijn hartstikke eerlijk, open en transparant in advies. We durven ook nee te zeggen tegen een klant. We hoeven niet altijd een nieuw product te verkopen; soms volstaat ook het vervangen van een onderdeel: het ‘refurbishen’ van machines en kantoormeubilair. We zijn een meedenkende samenwerkingspartner in plaats van een leverancier.