Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Opslag
De- en montage meubelstukken
Handymanservice
In- uitpakservice

Geef een rapportcijfer (1= zeer slecht en 10=zeer goed)

Persoonlijke gegevens

Over Wolthuizen Verhuizingen B.V.

Wolthuizen Verhuizingen heeft meer dan 100 jaar ervaring in het verhuisvak. Naast het uitvoeren van verhuizingen van de ene naar de andere woning, bieden wij extra diensten zoals inboedelopslag en demontage / montage van bedden kasten en andere grote meubelen. Wij bedienen veelal particulieren en bedrijven in de regio Friesland, maar ook ver daarbuiten. Zo verzorgen wij verhuizingen binnen en buiten Nederland. Voorafgaand aan de verhuizing bespreekt onze verhuisadviseur met u wat u van ons verwacht en wat er moet gebeuren. Door te werken met goed opgeleid personeel, modern materiaal en een persoonlijke aanpak, zijn wij door de jaren heen gegroeid tot een succesvol allround verhuisbedrijf. Meer informatie vindt u op onze website:

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.