Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Vredenburg Steenwijk B.V.

Vredenburg Installatietechniek is een innovatieve installateur, die zich onderscheid door de hoge kwaliteit van de dienstverlening en haar team van vakbekwame professionals. Niet alleen bieden wij u een ruime keus in energiezuinige oplossingen aan particulieren en zakelijke klanten als warmtepompen, zonneboilers, zonnepanelen en LED verlichting. Ook op het gebied van datanetwerken, alarm-, brandmeld- en domotica-installaties zijn wij uw partner. De afdeling service en onderhoud vormt een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Bij storingen ontvangt u snel, vakkundig en adequaat ondersteuning. Wij gaan voor kwaliteit, want kwaliteit loont altijd.

Over Techniek Nederland