Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Installatiebedrijf Smit

S. Smit Installatietechniek is een installatiebedrijf wat gespecialiseerd is in duurzame energiesystemen. U kunt bij ons terecht voor onder andere luchtbehandeling, zonne-energiesystemen, energiezuinige lage-temperatuur-vloerverwarming en vloerkoeling, hout-cv installaties en warmtepompen. Ook een combinatie van bijvoorbeeld een zon-thermische en hout-cv-installatie, al dan niet uitgebreid met een buffervat is mogelijk. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor badkamers en sanitair.

Over Techniek Nederland