Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over MEDICAL Service in OefenTechnieken BV

Medical Service in Oefen Technieken, de specialist in verhuur, verkoop, lease en onderhoud van apparatuur voor passieve gewrichtsbeoefening. Onze oefenapparaten, ook wel elektrische motorsledes genoemd, worden ingezet na operaties aan gewrichten of banden om de genezing te bevorderen. Een andere veelgebruikte benaming voor de apparaten is Continuous Passive Motion apparatuur, oftewel kortweg CPM. Wij plaatsen een CPM bij patiënten thuis, in het ziekenhuis of zorginstelling . Daarvoor zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Bovendien leveren wij als enige in Nederland de buigmachines van vijf verschillende merken, namelijk Kinetec, JACE, Artromot, Waveflex en Optiflex. Voor iedere situatie hebben wij dus de optimale CPM beschikbaar. Ook voor onderhoud en het oplossen van storingen aan machines van ziekenhuizen, hebben wij gecertificeerde mensen in dienst.