Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Bouwbedrijf Vosman BV

Bouwbedrijf Vosman hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid c.q. klantgericht werken. Door snel in te spelen op vragen van de (potentiële) opdrachtgever en duidelijke communicatie zijn we voor velen een prettige en betrouwbare partner in bouwen gebleken. De beste voorbeelden van door ons gerealiseerde bouwwerken vindt u in de regio Salland, waar we tal van woningen hebben gebouwd, verbouwd of in onderhoud hebben. Het leveren van kwaliteit is voor ons geen streven, maar dagelijkse realiteit. We hopen dat u ons de kans geeft om dit in de praktijk te bewijzen.

Over Bouwnu