Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Bouwbedrijf De Wit BV

Met meer dan 95 jaar ervaring op het gebied van bouwen, verbouwen, onderhoud en renovatie staat Bouwbedrijf de Wit garant voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Wij zijn gevestigd in Wassenaar aan de Windlustweg en werkzaam in deze 'groene oase in de Randstad' en wijde omgeving. Bouwbedrijf de Wit staat in het teken van ‘Maatschappelijk Ondernemen”. Zo sponsoren wij met veel plezier Stichting De bij-Bus. Deze stichting vervoert Wassenaarse lichtgehandicapten en ouderen met vervoersproblemen. Ook staat het thema Duurzaam Bouwen hoog in ons vaandel. En doen wij er alles aan om maatschappelijk verantwoord te ondernemen.

Over Bouwnu