Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Rensing Bouw B.V.

Wij zijn een jonge, klantgerichte en betrouwbare bouwonderneming, gevestigd in Lichtenvoorde. Een goede voorbereiding, denken in oplossingen en luisteren naar de wensen van u als klant staan bij ons centraal in elk afzonderlijk bouwproject. Van het begin-idee tot oplevering van de bouw zijn wij nauw betrokken bij de werkzaamheden. Dit houdt in dat wij de vergunningsaanvraag met de bijbehorende tekeningen en berekeningen voor u kunnen verzorgen, alle communicatie tussen de betrokken partijen voor onze rekening nemen en de bouw sleutelklaar opleveren! Voor meer info kijk op onze website www.rensingbouw.nl

Over Bouwnu