Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Trebbe Wonen B.V.

Trebbe is een familiebedrijf in hart en nieren met een passie voor ontwikkelen en bouwen. Tevreden eindgebruikers is ons doel. Wij stapelen dan ook niet alleen stenen. We geven mensen een plek waar ze prettig kunnen wonen, leven en werken. Waar ze zich veilig en op hun gemak voelen. We hebben de kennis en ervaring van meer dan een eeuw bouwen. Dit beschouwen wij als een fundament voor de toekomst. Een duurzame toekomst waarin mensen, materialen en hun omgeving in balans zijn. Wij hebben oog voor de wereld om ons heen en omarmen innovaties van harte. Stuk voor stuk projecten waar we trots op zijn. Van klein tot groot, van woningbouw tot utiliteitsbouw, van nieuwbouw tot renovatie.

Over Bouwnu