Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Van Wijnen Weesp BV

Bij Van Wijnen werken bouwers en ontwikkelaars, allemaal doeners. Dat heeft ons gemaakt tot één van de grotere bouw- en projectontwikkelings-ondernemingen van Nederland. Nieuwbouw, verbouw, onderhoud en beheer, dat zijn onze kernactiviteiten. Die voeren we uit voor alle gebouwen die maar denkbaar zijn: van woningen, scholen en zorgcomplexen tot winkelcentra en sport- en recreatieaccommodaties. Vaak zijn we al betrokken bij plan-ontwikkelingen of nemen daartoe zelf het initiatief. Alle 24 Van Wijnen-ondernemingen werken zo. Prettig voor opdrachtgevers: Van Wijnen is altijd in de buurt. Ontwikkelen en bouwen. Dat is Van Wijnen.

Over Bouwnu