Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.