Klantenvertellen biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Klantenvertellen. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Een top vakantie

Een top vakantie gehad. Onze reisleidster Marije was heel behulpzaam En de groep maakte het geweldig!

Site is duidelijk.

Site is duidelijk. Ik zou alleen nog de opties erbij zetten als je niet met de bus op wintersport wil gaan. Wat zijn de vliegmogelijkheden? Is er transfer van en naar de luchthaven? Kan je er ook met de trein komen? Verder handige info als het hotel niet direct aan de piste ligt of je wel/geen locker bij de piste kan huren. De toeristentax zou fijn als die al bij de prijs in zat ipv achteraf betalen.

• Recommend nee

Prima en leuke reis gehad

Prima en leuke reis gehad! Alles was gewoon goed geregeld, en info vooraf duidelijk en overzichtelijk. Excursies voldoende, en reisleidster was attent, gezellig en behulpzaam. Gezelligheid valt en staat altijd met de deelnemers(!) dat is iets wat een reisorganisatie niet kan beinvloeden. Het was fijn en gezellig!

Meer dan uitstekend

Mijn 1e singlereis en die is uitstekend bevallen. Leuke groep, leuke reisleidster. Je krijgt alle vrijheid om wel of niet deel te nemen aan excursies e.d. Een aanrader.

Prettig website

Prettig website, overzichtelijk, duidelijke informatie, eenvoudig doorklikken.

• Recommend ja

Wat een week in Zakynthos !

Wat een week heb ik gehad. Echt een topweek. Ik was nog nooit met Crusj weg geweest (wel met andere single reis organisaties) , maar Crusj heeft me aangenaam verrast. Alles is super goed geregeld, Anouk onze reisleidster was echt top. Ze regelde alles (zelfs met een wispelturige groep als de onze, die nog wel eens excursies gingen wijzigen). 's avonds een appje met het programma voor de volgende dag. Kortom ik heb heerlijk kunnen onstpannen, want nadenken hoefde ik even een weekje niet. Daarnaast is Zakynthos echt een schitterend eiland. Echt het paradijs en dat had ik binnen Europa niet verwacht. Ik ga zeker een keer terug!!! gr Claudia

Geweldige vakantie gehad

Geweldige vakantie gehad. En meer dan zeer tevreden over Anouk, onze reisleidster. Gewoon top 👌👍

Fijne reis

Voor mij was het de eerste single reis. Met een groot vooroordeel ben ik met Crusj weggegaan, maar het is mij heel erg meegevallen. De bestemming was prachtig en er was voldoende excursie aanbod. Crusj is prettig in zijn communicatie en de reisleiding was prettig. Niets moet alles kan is het credo en dat is fijn. Wel was de match met de groep niet aanwezig en de groep ook vrij groot. Met een aantal heb ik veel opgetrokken en een beetje los van de groep mijn reis beleefd. Dat is mij heel goed bevallen.

• Recommend ja

Een vakantie precies zoals jij het wil

Voor de vierde keer een reis geboekt bij Crusj. Ditmaal gekozen voor de bestemming Zakynthos. Zakynthos is geweldig mooi en bied voor ieder wat wils. Als je er bent mag een bezoek aan de blauwe grotten toch echt niet ontbreken. Je waant je op het Paradijs. En op vakantie met Crusj voelt als een vakantie met vrienden. Je bent vrij om iedere dag mee te gaan naar de excursie van die dag. Je kunt er ook voor kiezen je eigen plan te trekken alleen of met anderen uit de groep. 's avonds kun je weer vrijblijvend aansluiten bij het diner. In Zakynthos waren het stuk voor stuk leuke restaurants. Elk restaurant weer héél anders maar altijd smakelijk en gezellig. Wil jij je eigen vakantie beleven, maar liever niet alleen ? Zakynthos is in ieder geval een aanrader

Griekenland / Zakynthos, reisperiode, september 2019

Dit was mijn 2e singlereis met Crusj en wederom ontzettend goed bevallen. Zakynthos is een heel mooi, groen eiland en stond hoog op mijn verlanglijstje . Hoogtepunt is toch wel shipwreck beach, met het geweldige uitzicht en het helderblauwe water. Helaas maar 1 schildpad kunnen zien. Anouk is een geweldige reisleidster die ontzettend goed de balans weet te vinden tussen , wanneer ze onderdeel van de groep is en wanneer ze de gepaste afstand houd. Ze weet ook ontzettend veel van het eiland en regelt alles voor je. Het Hotel was erg basic maar wel gewoon schoon. Meubels erg verouderd, bed heel erg laag en kraakt ontzettend, kon de buurman horen wanneer die zich omdraaide of uit bed stapte. Handdoeken wissel maar 1x per week, vind ik erg weinig. Hotel lag prima gelegen aan het einde van de strip, waardoor het rustiger is, geen lawaai etc. En toch alles op loopafstand. Vanwege het hotel een 9 maar voor de rest een onvergetelijke, perfecte reis. Zou zeker voor een 3e keer met Crusj meegaan.

Top vakantie op Ibiza

Top vakantie op Ibiza. Super groep, top resort en een fantastisch eiland. Lekker doen waar je zin in hebt en genieten van het mooie weer. Reisleiding was erg relaxed en dacht veel mee met ideeën van de groep.

Griekenland / Samos, reisperiode, september 2019

Heb een topweek gehad met een hele leuke groep singles. Veel gelachen, gezien, gedaan. Kortom echt een aanrader. Was mijn eerste singlesreis (na een heleboel twijfel), maar kan alleen maar zeggen tegen degenen die (nog) twijfelen......gewoon doen! Samos was top met onze hele leuke reisleidster, Evelien!

Griekenland / Samos, reisperiode, september 2019

Goede voorbereiding door Crusj! Erg fijne reisleider Evelien die er mede voor gezorgd heeft dat ik een onvergetelijke vakantie heb gehad. Locatie was oke. Oke betekend dat de kamers prima waren, personeel erg vriendelijk. Ontbijt was qua prijs/kwaliteit niet in evenwicht, maar ondanks de goede sfeer en de leuke groep was dat snel vergeten. Zeker een aanrader om Met Crusj mee te gaan! En dank aan Evelien.

• Aanbevelen ja

Zakynthos is een aanrader!

Zakynthos is een prachtige vakantiebestemming, waar leuke excursies kunnen worden afgewisseld met heerlijk luieren in de Griekse zon en 's avonds lekker stappen in de plaatselijke discotheken. Het is altijd even spannend om aan een groepsreis deel te nemen, maar het voelt binnen no-time alsof je met vrienden op vakantie bent en anders zorgt Anouk er wel voor dat je, je op gemak voelt. Wat een top reisleidster is zij!

Griekenland / Zakynthos, reisperiode, september 2019

Fantastische vakantie gehad! Leuke gemengde groep en een reisleidster die voor iedereen klaarstond.

Griekenland / Zakynthos, reisperiode, september 2019

Begeleidster Anouk was top! Leuke activiteiten. Hotel heeft een super ligging maar voorzieningen kunnen beter. Slechte douche en bed kan ook beter. Tenslotte, graag de info over de reis en de vluchttijden voortaan eerder sturen als een week van tevoren.

• Aanbevelen ja

Hele positieve ervaring omtrent de reis

Hele positieve ervaring omtrent de reis naar zakynthos. Goede reisleiding die veel uitzoekt en de groep lekker de groep laat.

• Recommend ja

Fantastische, geweldig, voor herhaling vatbaar.

k heb een fantastische vakantie gehad. Reisleidster Anouk deed het geweldig. Zoveel mooie plekken gezien. Anouk beschikt over heel veel kennis van het eiland en weet de mooiste plekjes. Het was voor mij mijn eerste reis met crusj. Het is mij heel goed bevallen. En kijk terug op een zeer geslaagde vakantie. Anouk bedankt voor de fantastische vakantie! Zakynthos september 2019

Leukste vakantie ooit!

Net terug van mijn leukste vakantie ooit! Lang getwijfeld en op van de zenuwen of ik wel mee wilde, maar zo blij dat ik gegaan ben. De reisleiding en de groep waren echt toppers! Het ultieme vakantie gevoel gehad! Ik zou zeker nog eens gaan en kan het iedereen aanraden!

• Recommend ja

Een heerlijke week gehad op Sicilie

Een heerlijke week gehad op Sicilië. Leuke mensen ontmoet en mooie gesprekken gehad. Het hotel was jammer genoeg erg gehorig en was vol met Nederlanders. Het buffet was zeer uitgebreid! Het dorp was wat saai, er was niet veel te beleven in de buurt. Leuke excursies, was allemaal goed geregeld. Het was voor mij de eerste keer met Crusj, maar zeker niet de laatste!

Griekenland / Zakynthos, reisperiode, september 2018

Ik was voor het eerst alleen op reis en wat heb ik genoten de organisatie Anouk de reisleider de excursies de restaurantjes alles was top geregeld. Minpuntje de bedden waren te hard waardoor ik last van mijn rug kreeg.

• Aanbevelen ja

Op zich wel vriendelijk geholpen

Op zich wel vriendelijk geholpen. Het hangt ervan af wie je aan de lijn hebt, de één neemt de tijd voor je, voorziet je van informatie en advies. Heeft een prettige en kalme stem. Het laatste telefoongesprek dat ik had met Crusj, was minder bevallen; het was gehaast, het leek alsof het gesprek snel afgehandeld moest worden en daardoor kwam desbetreffende medewerker ook niet prettig over op mij en onbetrouwbaar. Ik twijfelde na het gesprek of ik de boeking nog wel wilde voortzetten.

Griekenland / Zakynthos, reisperiode, september 2019

Ik kijk terug op een prachtige en zonnige vakantie in Zakynthos, met een gezellige en tamelijk hechte groep van 23 reizigers. Dit was mijn tweede single reis. Reisleidster Anouk was echt top bij het organiseren en begeleiden van de excursies en het vinden van gezellige restaurantjes voor het diner. Voor mij volgend jaar weer een single reis.

Griekenland / Zakynthos, reisperiode, september 2019

Crusj goede reisorganisatie, Anouk topreisleidster, alles mag, niets verplicht klopt, accomodatie eenvoudig maar goed en schoon. Vochtig ligt aan het klimaat en niet aan accomodatie, staat ook duidelijk omschreven : eenvoudig en 3 sterren dus dan weet je wat je kunt verwachten, appartement ruim en zelfs een soort prive zwembad bij de appartementen waar iedereen zat die een kamer alleen geboekt hadden. Ontbijt prima!

Griekenland / Samos, reisperiode, september 2019

Deze zomer ben ik twee keer afgereisd naar samos! Wat een mooi rustgevend eiland! Mooie natuur, fijne restaurants om heerlijk te eten en super vriendelijke mensen. Het hotel werd gerund door een familie, gastvrij ontvangen en er heerst een warme sfeer. Kamer is prima en heeft een waanzinnig uitzicht over de zee en de haven. Excursies mogelijkheden waren goed. De kookworkshop was geweldig, echt een kijkje in de Griekse keuken en de mensen waren aardig en samen Griekse gerechten gemaakt! Het kajakken was een gave ervaring. Reisleidster Evelien heeft een enthousiaste en betrokken instelling en zorgt er voor dat iedereen het naar zijn zin kan hebben. Ze heeft het vermogen om in te spelen op de uiteenlopende behoeften van de groepsleden. Haar communicatie is helder, persoonlijk en secuur.