Klantenvertellen biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Klantenvertellen. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Leuke en duidelijke website

Leuke en duidelijke website. Goed geholpen met het vinden van een leuke single reis!

• Recommend ja

Overzicht van de reizen is duidelijk. Fijn dat je de reisperiode van te voren kan aanklikken. Hierdoor wordt zoeken vergemakkelijkt. Duidelijk invulformulier voor het boeken. Jammer dat in het boeken, je niet de mogelijkheid krijgt om te kiezen voor optie boeken. Daar moet je aparte stappen voor ondernemen maar dat wordt niet beschreven bij de het boeken van reis maar apart op de site. Ik mis daarnaast ook in deze specifieke boeking, hoe er wordt om gegaan met de maaltijden; wordt er een gezamenlijke pot gemaakt e.d. Fijn dat je ten alle tijden contact kan opnemen voor vragen.

Een duidelijk verhaal!

• Recommend ja

Mijn derde vacantie geboekt bij Crusj. Hopelijk mag het weer in juni.

• Recommend ja

Een overzichtelijke site die een goed beeld geeft van de vakanties. De reizen worden administratief attent en adequaat begeleid. Tijdens de vakanties was er steeds een heel plezierige begeleiding en prettige groepsgenoten.

• Recommend ja

Leuke vakantie op de Sallandse Heuvelrug gehad met een hele leuke groep. Lekker actief in eigen land. Goed alternatief zeker in deze coronatijd waarin reizen toch wel een dingetje was vind ik.

• Recommend ja

Eerder geprobeerd hoe het was om alleen op vakantie te gaan, maar dat beviel niet. Met Crusj mee op singlereis gaan beviel uitstekend. Alles is vrijblijvend, maar je kunt toch gedurende je hele vakantie gezelschap opzoeken. Door het minimum aantal personen dat gehanteerd wordt is de kans groot dat er iemand bij is waar je een klik mee hebt. De eerste avond is onwennig en de laatste avond kan je je niet meer voorstellen dat je de hele groep een week eerder nog niet kende.

• Recommend ja

k ben voor de 4e keer met crusj meegeweest. Dit keer naar Sicilië. Het was wederom een top vakantie. We hadden een hele leuke groep en super enthousiaste reisleidster Maxime. De locatie was top, op loopafstand van het stadje Cefalu, wat echt een plaatje is. Leuke kleine straatjes, veel plekken om wat eten of te drinken, mooie uitzichten, leuke boulevard met strandtentjes. Het hotel heeft een mooi zwembad, maar ook een strandje, maar dan moet je wel een paar hoge trappen af en op. Recht tegenover het hotel zit een supermarkt. Het grand café van het hotel is ook echt top. Je moet zeker een Arancini bol proberen bij de lunch. De excursies waren ook leuk om te doen. Mijn hoogtepunten waren authentiek Sicilië en de uitbarsting van de Stromboli. Ik kijk nu alweer uit naar mijn volgende reis met Crusj. k ben voor de 4e keer met crusj meegeweest. Dit keer naar Sicilië. Het was wederom een top vakantie. We hadden een hele leuke groep en super enthousiaste reisleidster Maxime. De locatie was top, op loopafstand van het stadje Cefalu, wat echt een plaatje is. Leuke kleine straatjes, veel plekken om wat eten of te drinken, mooie uitzichten, leuke boulevard met strandtentjes. Het hotel heeft een mooi zwembad, maar ook een strandje, maar dan moet je wel een paar hoge trappen af en op. Recht tegenover het hotel zit een supermarkt. Het grand café van het hotel is ook echt top. Je moet zeker een Arancini bol proberen bij de lunch. De excursies waren ook leuk om te doen. Mijn hoogtepunten waren authentiek Sicilië en de uitbarsting van de Stromboli. Ik kijk nu alweer uit naar mijn volgende reis met Crusj. Ik ben voor de 4e keer met crusj meegeweest. Dit keer naar Sicilië. Het was wederom een top vakantie. We hadden een hele leuke groep en super enthousiaste reisleidster Maxime. De locatie was top, op loopafstand van het stadje Cefalu, wat echt een plaatje is. Leuke kleine straatjes, veel plekken om wat eten of te drinken, mooie uitzichten, leuke boulevard met strandtentjes. Het hotel heeft een mooi zwembad, maar ook een strandje, maar dan moet je wel een paar hoge trappen af en op. Recht tegenover het hotel zit een supermarkt. Het grand café van het hotel is ook echt top. Je moet zeker een Arancini bol proberen bij de lunch. De excursies waren ook leuk om te doen. Mijn hoogtepunten waren authentiek Sicilië en de uitbarsting van de Stromboli. Ik kijk nu alweer uit naar mijn volgende reis met Crusj.

• Recommend ja

Hoor net dat mn reis naar Sardinie doorgaat. Yes, heb er zin in. Voor de boeking (een paar weken geleden) eerst contact gehad met kantoor Crusj om even te horen hoe het zit met corona-perikelen. Ik kreeg heldere informatie. Ook tof dat betalen pas hoefde op het moment dat de reis definitief doorging. Dit is de vierde vakantie met Crusj en ik kom niet voor niets elke keer weer terug...! Anko

• Recommend ja

De zeilreis rond Kos was erg goed geregeld! Iedereen kon mee helpen zeilen als je dat wilde, maar was niet verplicht. De combinatie van zeilen, rustig in een baai bbq'en op de boot, lekker uit eten op een eiland en vanaf de boot in het water springen of dolfijnen spotten, ideaal! Zeker als je een gevarieerde vakantie wilt maar ook rust is dit perfect. De reisleiding Frank en Jessica waren top en konden goed zeilen en koken! :)

• Recommend ja

Mooi weer boven de 30 graden.

Mooi weer boven de 30 graden. Goed verzorgd Hotel aan de zee. En Anouk regelde goed voor ons allemaal. Iedere dag weer een leuk herinnering. Waaronder de Griekse restauranten, een dag naar de olijfoliefabriek,een dagje naar het scheepswrak, s'avonds met de hele groep(minimaal 20 personen) uit eten en drinken. Het is voor een herhaling heerlijk. Om met zo'n reizen beglijtster van(crusj reizen) een leuk vakantie mee te maken.

• Aanbevelen ja

Fijne reis naar Bali gehad en nu nog lekker Sardinie voor de boeg. Dus Crusj is voor herhaling vatbaar!

Vakantie Sicilie

Superleuke vakantie gehad in Sicilië met een leuk gezelschap en geweldige reisleiding. Ook veel activiteiten gedaan onder andere: Vulkaan Etna, Eolische eilanden, Palermo en rondvaart.

• Recommend ja

De website is een en al verlokking

De website is een en al verlokking en verleiding;) dus is boeken bij Crusj al een feestje. De mooie foto’s en echte reviews zijn heerlijk om te bekijken. Ik kijk uit naar mijn tweede reis met crusj, zeilen langs Griekse eilanden. Zin in! Na mijn trip naar Zakynthos heb ik weer goede hoop en alle vertrouwen op een fijne vakantie met gelijkgestemde, nieuwe vrienden. Misschien voor even, misschien voor altijd. We gaan het zien!

Duidelijk

Overzichtelijk, duidelijk en gemakkelijk boeken van je reis

UITSTEKEND WEBSITE BEN MET MEERDERE

UITSTEKEND WEBSITE BEN MET MEERDERE VAKANTIES MEE GEWEEST. ZEER GOEDE REISLEIDING EN ALTIJD SNEL TELEFOONISCH CONTACT.

• Recommend ja

Ik heb al eerder een vakantie geboekt

Ik heb al eerder een vakantie geboekt via Crusj en dat is mij destijds ook uitstekend bevallen. Zelfs nog contact met een aantal mensen van de groep.

• Recommend ja

Ondanks deze moeilijke tijd waarin

Ondanks deze moeilijke tijd waarin jullie en wij allemaal zitten zie ik mooie nieuwe reizen voorbij komen. Complimenten hiervoor.

• Recommend ja

makkelijk een reis te boeken en kunnen

makkelijk een reis te boeken en kunnen zien hoe groot de groep is waar je mee gaat

• Recommend ja

prima, duidelijk en makkelijk mee te werken, als er bij het invullen een veld niet goed is ingevuld, is het handig als crusj aangeef om welk veld het gaat

Wanne go back !!!

Een mooie manier om andere reizigers te ontmoeten. Lekker je eigen vakantie vieren, maar niet alleen zijn. En Curaçao is net als thuiskomen alleen dan mooier, relaxter en warmer. Paar dagen langer en was perfect geweest.

Top Website

Echt een duidelijke en uitnodigende site. Alles is goed te vinden en het ziet er allemaal erg aanlokkelijk uit. Er zijn geen kleine lettertjes, je weet wat je krijgt en hoeveel het kost!

• Recommend ja

site zag er goed uit, alles netjes aangeven. Ben benieuwd naar de vakantie.

Uitstekende organisatie

Uitstekende organisatie. Vorig jaar naar Zakynthos geweest met Crusj. Reisleidster Anouk had alles prima geregeld. Dit jaar op naar Samos met Crusj.

Goede duidelijke website

Goede duidelijke website. Je loopt er makkelijk doorheen.