Klantenvertellen biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Klantenvertellen. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Ik heb dit voor het eerst gedaan en ik

Ik heb dit voor het eerst gedaan en ik vond het erg duidelijk en makkelijk gaan. Chappo

Sri Lanka

Ik vond Sri Lanka een zeer interessant land met heel veel moois. Een hele leuke groep ook om mee om te gaan. En een zeer goede gids.En een leuk programma.

Top locatie.

Top locatie. Goeie reisleiding en een fijne vakantie. Een aanrader!

Italie / Sardinie, reisperiode, juli 2019

Goed georganiseerd, vrijheid, gezelligheid van medereizigers , goede reisleidingo

Portugal / Portimao, reisperiode, juni 2019

Top locatie goed geregeld niks moet alles mag relaxed sfeertje super vakantie gehad met veel gezelligheid goed hotel leuke uitstapjes lekker gegeten en vooral bijzonder mooi uitzicht!

Alles super georganiseerd

Alles super georganiseerd en een enthousiaste reisleidster Sterre

Griekenland / Zakhyntos, reisperiode, juni 2019

Fantastische reis gehad met Crusj, goed georganiseerd, leuke reisleiding, reisgenoten en persoonlijke service. Kan het iedereen die twijfelt aanbevelen!

• Aanbevelen ja

Dit was mijn 3e reis al met Crusj.

Dit was mijn 3e reis al met Crusj. De locatie en het hotel waren fantastisch. De groep zowaar nog beter. En Alex was ook erg goed en leuk. Hij wil alles voor je regelen en is ook nog erg grappig. Ik heb voor volgend jaar alweer geboekt . Ik kan Crusj zeker aanbevelen.

Griekenland / Zakynthos, reisperiode, juli 2019

Fantastische vakantie gehad. Kamers waren prima en schoon. Aanbod van excursies was divers en alles eas goed geregeld. Elke avond kon je met de groep eten. Niets moet, alles mag. We hadden een niet te grote groep met een zeer professionele reisleidster!!!

Prima en overzichtelijke website

Prima en overzichtelijke website

overzichtelijke site

overzichtelijke site. Derde reis die ik boek via Crusj. Ik wacht voor meer soorten reizen met reisleidster(s) zoals Evelien en Anouk.

• Recommend ja

Duidelijke site en zoekmachine.

Duidelijke site en zoekmachine. Kon snel en makkelijk de juiste reis vinden, met doelgroep.

Fijne organisatie

Fijn geholpen en leuke reizen! Aan te bevelen voor iedereen die een top vakantie wilt boeken!

Spanje / Ibiza, reisperiode, september 2019

Het was een leuke reis: leuke activiteiten, goede reisbegleiding, goed hotel en een leuke sfeer.

Italie / Mazara del Vallo, Sicilie, reisperiode, oktober 2019

Het was een geweldige reis, met een geweldige groep. Het hotel was prima, en het all-inclusive concept had voor elke wat wils.

Spanje / San antoni, reisperiode, september 2019

Het was echt een top vakantie. Leuke reisleiding (Rianne) Leuke groep Mooi weer.

Italie / Sicilie, reisperiode, september 2019

Fantastisch groep, leuke spontane reisleider. Alleen jammer dat hotel vrij ver van alles af lag.

• Aanbevelen ja

Duidelijke website en snelle reactie.

Duidelijke website en snelle reactie.

Italie / Maar fel Vallo, reisperiode, september 2019

Top vakantie gehad

Italie / Mazaro del Vallo Sicilie, reisperiode, oktober 2019

Ik heb de reis goed ervaren. Leuke excursies. Heel goed bevallen. Voor herhaling vatbaar.

Italie / Sicilie, reisperiode, oktober 2019

Reis en accommodatie prima geregeld. Het eccustieaanbod was een beetje eentonig vandaar het cijfer 8. Veelal naar bezienswaardigheden had graag een wisselend aanbod gezien van natuur , bezienswaardigheden en actieve uitjes.

• Aanbevelen ja

Leuke maar dure reis (geen HP) naar Zakynthos.

Een leuke reis naar Zakynthos maar wel LO terwijl ik dacht dat de prijs van de reis qua hoogte het HP had moeten zijn.

• Recommend ja

Zowel via de app als mail, snel, duidelijk en vriendelijk geholpen. Wel jammer dat er boven het mailtje van deze beoordelingssite een andere naam stond. Ik werd aangesproken met Hoi Robert ..., en dat ben ik dus niet.

Fijne overzichtelijke website

Fijne overzichtelijke website en makkelijk om te boeken!

Duidelijke en mooie website

Duidelijke en mooie website. Aan de foto's kan je goed zien hoe alles eruit ziet en ook de beschrijving is duidelijk. Ook fijn dat je meteen kan zien hoeveel mensen er al meegaan en hun leeftijden.Aangezien ik geen facebook heb, kan ik alleen helaas niet zien wie er meegaan.