Filters

6

Mooi bedrijf, prachtige auto's en vriendelijk onthaal.

Heb op de site van Wensink een Mercedes Luxury line 180 B-Klasse gevonden waar ik interesse in kreeg. Via een telefoongesprek een afspraak gemaakt en tijdens ons bezoek de auto goed kunnen testen en bekijken, ik was direct enthousiast. Omdat ik mijn auto wilde inruilen heb ik aan tafel gezeten met de verkoper om tot een deal te komen, dat is gelukt, ben nu in het bezit van een prachtige auto. Echter zijn door de verkoper niet alle beloftes nagekomen en omdat ik een principe mens ben, erger ik me daar wel wat aan. Afspraak is afspraak, dat is mijn motto. Omdat Ik nog geen ervaring met Wensink heb gehad, zal de toekomst moeten uitwijzen of ik wel of niet een goede keuze heb gemaakt om voor dit bedrijf te kiezen. Vr.Gr.

  • Aanbevelen? Ja
8

Behulpzaam

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en persoonlijk

Goed en persoonlijk advies en service

  • Aanbevelen? Ja
1

Aangetast vertrouwen.

Tijdens de berging van onze camper (Sprinter) ( scheur in achterband) is er schade aangebracht door het bergingsbedrijf die door Wensink is ingehuurd. De volgende dag naar Wensink Assen gegaan en daar aan de balie gemeld dat wij de schade nader wilde bekijken. Men liep niet eens mee om de schade te bekijken . ( gaan wij niet over.) Verder moest de communicatie steeds van onze kant komen. Daarbij bleek Assen ineens niet meer bereikbaar, alles ging via Zwolle. Toen wij de camper na bandenwissel konden ophalen, bleek er een zomerband in plaats van een All Season band te zijn gemonteerd. Hierop werd er door het (kantoor) personeel beweert dat het om een nieuw type band ging. Het type dat eronder zat, zou uit de handel zijn. Nadat er 3 personen en de betreffende monteur ( op aandringen van mij) de band hadden bekeken, werd uiteindelijk toegegeven dat het inderdaad om een zomerband ging. Mijn ervaring met dit bedrijf is een slechte communicatie, slechte service en een totaal gebrek aan integriteit. C. Berkhout Spier

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer goede en fijne ervaring

Hebben een zeer goede en deskundige ervaring gehad met verkoper Ivan Mulderij van Wensink Zwolle.

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurstellende ervaring bij aankoop Mercedes GLA 180

Wij hadden de auto onder voorbehoud van bezichtiging aangeschaft en hadden enkele duidelijke wensen, waaronder stoelverwarming. Echter, tijdens dit proces liepen wij tegen meerdere problemen aan: - Misleidende foto s op de website: De foto s bleken niet van de werkelijke auto, maar van een vergelijkbaar model in nieuwstaat. Dit schept verkeerde verwachtingen. - Onprofessionele communicatie: De verkoper gaf aan haast te maken zodat wij de auto konden bezichtigen. Echter, toen wij na een reis van 2,5 uur arriveerden, bleek de auto nog niet klaar te zijn. Hij moest nog gepoetst worden, en er waren zichtbare beschadigingen zoals gele markeringen op imperfecties en licht beschadigde velgen. - Gebrek aan transparantie: Tijdens het telefoongesprek vooraf werd ons niet verteld dat de auto niet klaar zou zijn. Dit had ons een lange, onnodige reis kunnen besparen. - Onvoldoende voorbereiding: Bij aankomst bleek ook dat de onderhoudsboekjes niet direct beschikbaar waren en moesten worden nagekeken�. Dit geeft een onprofessionele indruk. - Geen stoelverwarming: Een van onze belangrijkste eisen was dat de auto stoelverwarming had, zoals duidelijk geadverteerd. Dit bleek niet het geval te zijn. - Slechte service van de verkoper: De verkoper toonde weinig betrokkenheid, gaf nauwelijks uitleg, en ging er luchtig overheen. Zelfs op het punt van de ontbrekende stoelverwarming werd nauwelijks een oprechte excuus aangeboden. Na de proefrit waren wij er helemaal klaar mee. De combinatie van slechte communicatie, misleiding, en het gebrek aan service heeft ons doen besluiten om de koop te annuleren. Dit hebben wij schriftelijk bevestigd gekregen. Deze ervaring sluit totaal niet aan bij de kwaliteit en service die wij van Mercedes verwachten. Wij hebben ons zo verheugd op deze aankoop, maar de teleurstelling overheerst.

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekend geholpen en geadviseerd

IVO heeft ons uitstekend geholpen en geadviseerd. Nam alle tijd om alles uit te leggen en bood aan eventueel 2-3 weken later nogmaals zaken uit te leggen. Met vragen kunnen we hem altijd bellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles naar wens geweest.

Het gesprek met de verkoper liep zoals je dat verwacht. Geen gejamaar.... en nee, u moet begrijpen.... Ik moest gelukkig niets en dan koop je dus gewoon een auto!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot en zeer aangenaam

Er wordt vlot op mijn vraag gereageerd en krijg een compleet aanbod.

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbaar en vriendelijk

x

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles perfect geregeld

Werkzaamheden conform de planning in de drukke periode rond de feestdagen op tijd uitgevoerd. Compliment!

  • Aanbevelen? Ja
9

het is mij goed bevallen zoals het gegaan is

de afspraak maken is nog steeds moeilijk te maken (telefonisch) en dat vind ik jammer want ik houd zelf erg van de persoonlijke benadering, verder vind ik het super gelopen

  • Aanbevelen? Ja
3

Onprofessioneel

Na meerdere keren te zijn geweest voor een tweetal punten die opgelost zouden en moeten worden en dit helaas niet gelukt is krijg ik het idee dat de mensen in de werkplaats er of niet veel zin in hebben of de kennis missen. Mvg Alberts dakservice

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte service

Snel geholpen, goed geinformeerd over wat er uitgevoerd is. Fijne wachtruimte met goede koffie. Uitermate vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service, uitgevoerde werkzaamheden naar tevredenheid. Prijs voor de uitgevoerde werkzaamheden is hoog

  • Aanbevelen? Ja
8

In orde

Netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Extra sleutel geleverd

Bij de koop van de auto zat 1 sleutel, er zou nog een extra sleutel besteld en geleverd worden. Dit is zoals afgesproken gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte probleemoplossing en slechte interne communicatie

We hebben een nieuwe Citan gekocht. Deze geeft een storingsmelding van het brandstofsysteem. De auto start en rijdt echter wel goed. De garage vervangt telkens hetzelfde onderdeel (nu 3x gedaan), terwijl dit het probleem niet lijkt op te lossen. Bovendien verwisselt Wensink de storing van deze auto kennelijk met die van een andere nieuwe Citan van ons, omdat de factuur telkens aan een ander kenteken wordt gekoppeld. Kennelijk heeft Wensink niet door dat het telkens om dezelfde auto gaat, waardoor er geen historie van de auto wordt gelezen en waardoor telkens dezelfde aanpak wordt gekozen (die dus niet helpt).

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en vakkundig geholpen

Duidelijkheid en vakkundig geholpen, alleen het probleem met de navigatie is nog in onderzoek bij Mercedes Benz

  • Aanbevelen? Ja
8

Deze keer snel, op tijd en goed geholpen.

Eerdere ervaringen tijdens garantieperiode niet zo positief. Mijn laatste service en nu de jaarlijkse keuring veel beter geregeld. Duidelijk verbeterd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en vriendelijke service

Vriendelijk geholpen dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, wat je mag verwachten, gastvrij ontvangen.

Keurig geholpen, geen opdringere verkoper wel erg vriendelijk en geduldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en humor. Op de vroege ochtend

Vriendelijk en humor. Op de vroege ochtend. Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundig, vasthoudend en service gericht

Top

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.