Filters

10

Uitstekend

Ik ben super goed geholpen, alle vragen tot betrekking van het aanschaffen van een auto konden worden beantwoord. Wat erg fijn is! Ik raad ford wensink echt aan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig

Mijn net gekochte Ford Kuga gaf een melding omtrent de accu. Controle leerde dat deze te zwak was en is vervangen. Alles keurig onder de garantie afgewikkeld. Het was alleen jammer dat bij de beurt die de kuga kreeg voor de aflevering dit niet is opgemerkt. Dit terwijl het een bekend kuga probleem is of was. Maar dat is dan ook get enige smetje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Super. Goed ontvangen en direct aanbod van een kop koffie of stukje fruit. Kortom super.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Oke alleen moelijk om een afspraak te maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Bij servicebeurt bleek de turbo te lekken. Met spoed op vrijdag gemaakt zodat ik zondag toch de geplande vakantie door kon laten gaan. Top. Enige minpuntje: bij zo n grote beurt hoort ook uitzuigen van het interieur: alles achter voorstoelen was overgeslagen! Volgende keer hopelijk wel schoon.

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet echt positief

Bij binnenkomst blijft werkplaats receptie meneer gewoon achter buro zitten en zegt niks ook niet maak dit ff af kom zo bij u . Geeft ongeinteresseerde indruk . s middags bij het ophalen had mijn vrouw het zelfde . Toen ik dit deelde met andere Ford rijder had deze zelfde ervaring. Hierdoor zal ik dan ook mijn volgende afspraak weer in Arnhem maken.

  • Aanbevelen? Nee
6

alles prima maar het duurde wel veel langer dan aangegeven

Hallo, deze beoordeling betreft niet wensink direct maar de Vito mercedes. mede doordat van die sensor problemen er ook met de vorige Vito waren (van weliswaar 8 jaar oud). heb ik een nieuwe Vito aangeschaft om zogenaamd ''zorgeloos" te rijden. maar dan treedt er spoedig weer zo'n sensor probleem op. het wordt dan weliswaar goed opgelost. maar de betrouwbaarheid in de Vito heeft wel een fikse deuk op gelopen. al met al ben ik 2 middagen verloren tijd verder. ook wensink kan hier niet niets aan doen! maar vanuit het merk mercedes (fabriek) zou er toch iets meer comfort moeten worden geboden rond deze mankementen. met vriendelijke Groet, Johan vd Laan

  • Aanbevelen? Ja
6

Op zich altijd prima, maar telefonisch zijn jullie heel slecht bereilbaar.

Telefonisch echt slecht bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
6

Kan echt beter

Telefonisch vraag gesteld over onderhoud. Kon een afspraak maken in oktober, de data kwam mij echt niet uit. Via internet afspraak gemaakt en toen kon ik de volgende dag terecht (augustus) s middags wordt ik gebeld dat ik volgens jullie admin in een bmw rijd ?! Uitgelegd dat mijn alarm systeem kuren heeft. Gaat s nachts spontaan af. Bij de garage was alleen mijn onderhoudsbeurt bekend. Weer uitgelegd wat er met het alarm aan de hand was. Reparatiekosten 400,- voor een auto van nog geen 3 jaar oud. Nee, geen garantie. Dat is maar twee jaar. Wel netje geholpen door de baliemedewerker en daar een redelijke prijsafspraak kunnen maken. Maar alsnog teveel voor een auto van 3 jaar en 31.000 km op de teller. (Demo auto gekocht bij Wensink)

  • Aanbevelen? Nee
10

Meer dan verwacht!

Na een probleem met de koeling van de auto werd dit niet alleen verholpen, maar ook voor- en achteraf getest en gedeeld met foto's. Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

goed geholpen

De service is goed. Alleen jammer dat zelfs de slijtage onderdelen van een minder courant model niet op voorraad zijn, zodat de auto een nachtje moet blijven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent.

Ik ben onder de indruk van de dienstverlening en heb een geweldige klantreis gehad bij Wensink. Peter Rodenboog en Michael van den Broek hebben me vanaf het eerste moment geweldig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aankoop van mijn Ford verliep prima.

De verkoper nam alle tijd , zowel tijdens de aankoop als bij de aflevering

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke auto!

Deze auto heeft alles wat ik zocht. Dus perfect. Rijdt heerlijk!! Helemaal te vrede.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed op weg geholpen na meerdere problemen

Goed geholpen nadat ik binnen 4 maanden na aankoop voor de tweede keer hetzelfde euvel had. Het is wederom vakkundig hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
7

Naar verwachting

Naar verwachting behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect, duidelijk en eerlijk

Mooie wagen, goede prijs. Duidelijke uitleg oa over PHEV Kundige verkoper . Om die reden service contract afgesloten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak perfect nagekomen en probleem opgelost

De afspraak was snel gemaakt. Van de werkplaats kreeg ik een duidelijke uitleg hoe de service melding " oliepeil te hoog " van mijn hybride Mercedes is ontstaan en hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen. Binnen 1 uur kon ik de werkplaats weer verlaten.

  • Aanbevelen? Ja
5

ik moet blijven trekken om gehoord te worden !

als klant dien je zelf continue er achter aan te zitten om wat geregeld te krijgen. bij verkoop van de auto was er een premie voor de verzekering aangeboden, nu als je de auto werkelijk heb is die in eens ruim 25% hoger....

  • Aanbevelen? Nee
7

Vriendelijk en deskundig slagvaardig

Vriendelijk ontvangst door Thomas, gelijk hulpvaardig. Wij op vakantie met autopech. Werden gelijk geholpen maar voor probleem moest een onderdeel besteld. Kregen advies en eea besteld en afspraak voor reparatie. Deze was snel en is keurig verholpen. Zeer tevreden over geleverde service.

  • Aanbevelen? Ja
1

Heb nu ap problemen in mijn vakantie

Slechte ervaring ooit van wensink. 2 maanden geleden heb ik een auto gehaald. Tijdens de verkoop nog dubbel gevraagd of er problemen zijn met de auto. Verkoper gaf aan dat er geen problemen zijn em alles is checkt door de werkplaats. Een maal vertrokken en krijg gelijk pech met mijn bezine pomp. Vervangen duurt 40 dagen omdat de onderdeel uit Duitsland moet komen. Bij geen een merk heb ik dit meegemaakt. Ik denk dat dit mijn laatste keer mercedes is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Net bedrijf

Goede service en vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
3

onduidelijk en duur

wil een diagnose van de kosten , motormanagmantlampje brand. alleen de diagnose kost al bijna � 100,= kraag een offerte , deze vind ik ook wel aan de prijs . Maar wat mij het meeste dwars zit " proefritje � 55,= ex btw" dit vind ik buitensporig , ga de reparatie dan ook elders laten doen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Voldaan aan verwachting

Zoals afgesproken gerepareerd. Netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.