Emstede & Slager Advocaten is correct en resultaatgericht

Edwin is duidelijk, goed bereikbaar en vakkundig. Hij is gericht op het eindresultaat en geeft goed advies.

• bedrijfsnaam TIM expertise

Deskundige Navigatie door de Juridische Wateren van de Jachtwereld

Wat Ivo van Emstede onderscheidt, is zijn aandacht voor detail en grondige voorbereiding. Hij neemt de tijd om mijn zaak vanuit alle hoeken te bekijken, waardoor ik het volste vertrouwen heb in zijn expertise en strategieën. Bovendien was hij altijd beschikbaar om mijn vragen en zorgen te beantwoorden, wat me een geruststellend gevoel gaf gedurende het hele proces.

• Geholpen door: mr. Ivo M.F. van Emstede
  • bedrijfsnaam N.v.t.

Snel, nauwkeurig en vindingrijk. Precies wat ik al gerechtsdeurwaarder zocht,

Als gerechtsdeurwaarder heb ik voor mijn opdrachtgevers behoefte aan advocaten die snel en nauwkeurig werken en tevens toegevoegde waarde hebben door met vindingrijke oplossingen te komen. Zowel voor conservatoire maatregelen als voor gerechtelijke procedures vind ik dat bij Van Emstede & Slager,

• bedrijfsnaam Van Twuijver incasso en gerechtsdeurwaarder

Op verschillende vlakken zeer kundig en prettig om mee samen te werken.

Twee afzonderlijke zaken met zowel Mr. Van Emstede als Mr Slager behandeld en beide met de gewenste resultaten afgerond. Het kantoor heeft op juridisch en jachtbouwkundig vlak zeer veel ervaring wat het prettig maakt om mee samen te werken. Ze begrijpen de belangen van een watersportonderneming door-en-door waardoor communicatie efficiënt verloopt.

• Geholpen door: mr. Ivo M.F. van Emstede

Hervorragende Zusammenarbeit

Ich möchte mich an dieser Stelle ganz herzlich für die hervorragende Zusammenarbeit bedanken. Der Erfolg, den wir erzielt haben, hat meine Erwartungen übertroffen. Auch die Kommunikation mit Ihnen war schnell und unkompliziert. Ich fühlte mich zu jeder Zeit gut betreut. Ein herzliches Dankeschön. Sie sind eine Empfehlung.

• Firmenname Edwin H.J. Slager Van Emstede & Slager Advocaten

Staat altijd voor je klaar

Denkt met je mee en zet zich vol in. Heeft mij ook privé goed geholpen.

• bedrijfsnaam Waterdream

Professional and knowledegable throughout. Struck a good balance with a more personal approach.

Fantastic assistance provided during a case that developed when the yacht was under a refit contract.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • Assisted by N/A
  • company name Meridian Yacht Management

Nauwkeurig, efficiëntie en toewijding

Edwin en zijn kantoor biedt een naadloze service die perfect aansluit op onze behoeften van ons incassobureau en onze klanten. Met een bewezen staat van dienst in het effectief adviseren & afhandelen van juridische kwesties met betrekking tot incasso is van Emstede en Slager onze partner.

• Geholpen door: mr. Edwin H.J. Slager
  • bedrijfsnaam Cash & Credit Collectors B.V.

Schnell, lösungsorientiert und kompetent!

Wir haben Van Emstede & Slager als zuverlässigen und versierten Ratgeber kennengelernt. Vielen Dank für die schnelle, lösungsorientierte und kompetente Beratung.

• Firmenname Mäscher & Slink GbR

betrouwbaar en komen de afspraken na

betrouwbaar en komen de afspraken na

• bedrijfsnaam MPZ BV

Heel goede ervaringen.

Snelle, duidelijke en adequate aanpak met een positief eindresultaat.

• bedrijfsnaam Sunseeker Benelux

Kundig, accuraat en toegankelijk

Ik heb tweemaal van de diensten van de heer Slager gebruik gemaakt. In beide gevallen was ik zeer content met het proces en de uitkomst. De heer Slager denkt mee, is kritisch en oplossingsgericht. Ik beveel hem daarom graag aan.

Professionele en snelle behandeling

De samenwerking met Edwin is altijd plezierig. Zaken worden door hem snel en deskundig behandeld. Edwin is zeer betrokken, denkt met je mee en is flexibel wanneer er zaken op korte termijn moeten worden opgelost.

• bedrijfsnaam Syncasso

De expertise en ervaring die zii op dit gebied in huis hebben, heeft me enorm geholpen de juiste beslissing te nemen en goede afspraken te maken.

• bedrijfsnaam St-Barth Yachting

• bedrijfsnaam CBOX Containers

To the point en effectief samenwerken!

Op diverse onderwerpen goed samengewerkt.

• bedrijfsnaam Wajer Yachts

Zaak terecht en professioneel gewonnen!

Door internationale klant onterecht tegen ons aangespannen rechtszaak hebben we met glans gewonnen door het professionele werk van Edwin Slager!

• bedrijfsnaam DMS Holland

Zeer goed!

Ik had een kwestie die ik aan Edwin voorgelegd heb. Edwin is zeer ter zake kundig en heeft hier een goed advies in gegeven waardoor de zaak snel en naar ieders tevredenheid opgelost kon worden!

• bedrijfsnaam ARDesign

Zeer goed.

De juiste begeleiding en denkt goed mee. zeer tevreden.

• bedrijfsnaam DSA Yachts BV

Prettig en deskundig

Edwin begreep goed de probleemstelling en bijbehorende uitdagingen. Deze zijn vertaald in een maatwerk concept contract die wij in toekomstige situaties kunnen gaan gebruiken. Ook goed is het feit dat Edwin extern advies uit het buitenland heeft ingewonnen om zaken grondig te onderzoeken

• bedrijfsnaam JR E-Yachts bv

Zeer goede ervaring met dit advocatenkantoor. Zeer professioneel, vriendelijk en kennis van zaken.

• bedrijfsnaam Marina stavoren

Goed Advies ontvangen van Edwin H.J. Slager

Altena Yachting b.v. heeft goed advies ontvangen van, van Emstede & Slager advocaten. Goede samenwerking met Edwin H.J. Slager bij het opstellen van een Vessel Contruction Agreement (VCA).

• Geholpen door: mr. Edwin H.J. Slager
  • bedrijfsnaam Altena Yachting b.v.

Professioneel en deskundig

Zeer goed geholpen door Van Emstede & Slager inzake een incasso. Vooraf duidelijke strategie uiteengezet en onvermoeibaar om een jarenlang slepende zaak in twee maanden tot een goed einde te brengen.

• bedrijfsnaam Simonis Voogd Design BV

A very experienced lawyer in the yachting sector

The cooperation with Mr Slager is always characterised by reliability, accuracy and professionalism. A clear recommendation.

• Firmenname Tanis | von der Mosel - Rechtsanwälte

doorzetters

mijn incasso zaken zijn altijd op een stevige manier ingezet en vaak ook tot een goed einde gekomen door met de klant ook weer te willen samenwerken

• Geholpen door: mr. Edwin H.J. Slager
  • bedrijfsnaam mbs benelux bv

Emmalaan 9 1075 AT Amsterdam

Over Van Emstede & Slager Advocaten

Wij zijn gespecialiseerd in zaken met betrekking tot onder meer de overeenkomst van aanneming van werk, waaronder (jacht)bouw-, reparatie- en renovatie-overeenkomsten, de (ver)koopovereenkomst, de overeenkomst van opdracht, de (ver)huurovereenkomst en incassozaken. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het procesrecht, het beslagrecht en hoger beroepprocedures. Van Emstede & Slager Advocaten behartigt sinds 1987 de belangen van ondernemers in de watersport. We specialise in cases involving various contracts, including contracting agreements, such as (yacht) building, repair and renovation contracts, sale and purchase contracts, commission contracts, lease and rental contracts and debt-collection. In addition, we specialise in procedural law, the law of seizure and appeal proceedings. Nautical law is a special subject requiring expertise in which Van Emstede & Slager Advocaten are second to none. Van Emstede & Slager Advocaten have protected the interests of entrepreneurs in the water-sports industry since 1987. The qualification of nautical lawyer underlines that our firm has all the required knowledge of the areas of law, which an entrepreneur in the water-recreation industry may be faced with; our firm prides itself on a close and strong network of experts in the water-recreation industry (yacht builders, yacht painters, yacht architects, yacht brokers, nautical experts and marina operators).

Over Advocaatscore.nl