Snelle service waarmee het probleem is opgelost

Uitstekende service en snelle hulp

Dank voor de mooie beoordeling! Mvg, Team Glasvezel Assendorp

Prettig geholpen met concrete tips

Ik had last van regelmatige dips in mijn internetsnelheid en kreeg van de klantenservice per mail een aantal hele concrete tips toegestuurd. Na het toepassen van de eerste tip was het probleem direct verholpen. Het gesprek met de klantenservice van Glasvezel Assendorp verliep op een heel prettige wijze.

Fijn dat onze aangedragen oplossingen hebben geholpen. Dank voor de mooie beoordeling. Groet, Team Glasvezel Assendorp

Goede service. Goede prijs

Goede service. Bij vragen snel een goed antwoord. Ik merk ondanks intensief gebruik geen storingen. Tv kan ik niet over oordelen

Beste Pieter, Dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Glasvezel Assendorp

Uitstekende nazorg en service

Ik liep bij de installatie van het internet 2 keer achter elkaar tegen een probleem aan. Telkens de servicedesk gebeld en ik werd daarna vlot en adequaat geholpen. Wat mij betreft een pluim voor de service en klantvriendelijkheid van de helpdesk.

Beste heer Vosjan, Dank voor de mooie beoordeling! Mvg, Team Glasvezel Assendorp

Altijd goede wifi!

Ik woon nu bijna een jaar in Assendorp en het internet werkt uitstekend! Ik heb nog nooit problemen gehad en ben er erg blij mee!

Bedankt voor de mooie recensie! Mvg, Team Glasvezel Assendorp

Prins Hendrikstraat 9

7721 CZ Dalfsen

088 – 77 68 410

Over Glasvezel Assendorp

Glasvezel Assendorp het snelste glasvezelnetwerk in de wijk Assendorp in Zwolle! Bewoners van de wijk Assendorp kunnen kiezen voor snel en stabiel glasvezel. Vanwege ons lokale karakter profiteren inwoners van persoonlijke service en scherpe tarieven. Kijk voor meer informatie op www.glasvezelassendorp.nl