Ontzettend goed geholpen door Jack, topper! Zeer tevreden

Super geregeld, top service

Snel handelen dus snel rijden in de auto naar wens!

Snel, vriendelijk en correct geschakeld.

Zelf aangeschreven omtrent Lynck & co. Inruil van mijn Volvo voorgesteld. Door snel en correct schakelen en bepalen rest waarde snel tot een deal gekomen. Ook ter plekke zeer kundig geholpen. Bedankt voor deze fijne transactie.

Super!!!

-Betrouwbaar/eerlijk -Snelle afhandeling -Goede service -Geen verkooppraatjes maar actie Kortom als u toe bent aan een nieuwe/andere auto twijfel niet ga naar Jack/het Autodomein!!! Dikke aanrader!!!

Snel en goed geregeld

Heb vaker via Jack auto s gekocht ,nu net een nieuwe bus altijd lalles perfect geregeld en een vriendelijke man

Zou het iedereen aanraden!

Alles wat je zoekt in een verkoper! Eerlijk en betrouwbaar. Ook zeer belangrijk dat hij zijn afspraken nakomt!

Helemaal TOP !!!

Auto gekocht. Goede service. Niks te klagen !

Komt zijn afspraken na.

Heel goed en prettig geholpen

Goed geholpen. Prima service. Aardige gast die Jack .Doet echt zijn best je van dienst te zijn . Gaf ons vertrouwen en wij gaven het hem . Ook met de betaling liep het een beetje anders maar door wederzijds vertrouwen was het prima zaken doen.

Vertrouwen

Zeer tevreden over de gang van zaken. Snel en prettig contact. Door de eerlijkheid en het nemen van tijd ontstaat er een gevoel van vertrouwen hetgeen belangrijk is bij de aankoop van een auto. Wij gaan zeker aanbevelingen doen in onze omgeving. Ga zo door!

Eerlijk, duidelijk, zeer klantvriendelijk en goede service.

Vanaf eerste contact zeer vriendelijk. Ook heel flexibel mbt tot het tijdstip om te komen kijken. De slogan de klant is koning is hier zeker van toepassing en dat is tegenwoordig nig maar weinig te vinden. Zeker een aanrader.

Fijn en snel geholpen.

Leuk om bij Jack een auto te kopen. Reageert snel en kon de auto dezelfde avond nog ophalen.

Perfecte verkoop van eerste contact tot aflevering

Jack is open een eerlijk in wat hij aanbied, geen mooie praatjes of omwegen. Mooi en snel zaken kunnnen doen. Zeker voor herhaling vatbaar

volledige professionaliteit, u kunnen adviseren en helpen bij het maken van een keuze, het is onmogelijk om onze tevredenheid te beschrijven

Goed geholpen en keurige afhandeling en heeft voor ieder wat wils en belangrijk ook betaalbaar voor ieder zijn portomonnee hij is supergoedkoop met zijn auto.s mvg ron mulder

Excellent service

I am so happy with their service, what they say they deliver it. Friendly and helpful service. Thank you

Top service en uitstekende aankoopervaring!

We hebben onlangs een Lynk & Co gekocht bij Mijnautodomein en zijn zeer tevreden met de service. Jack was deskundig, geduldig, en eerlijk, wat de hele aankoopervaring soepel en aangenaam maakte. Hij gaf uitleg over de auto en de voorwaarden, zonder verrassingen. We raden Mijnautodomein zeker aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare autoverkoper. Bedankt voor de geweldige service en onze nieuwe auto.

Uitstekend geholpen

Jack heeft zijn uiterste best gedaan om voor mij een mooie auto te vinden.

Beste service die je kan krijgen

Eerlijk verkoop, beste service die je kan krijgen. De eerlijkheid in verkoop is voor mijn erg belangrijk.en als er iets is kun je altijd bij ze terecht. Ze houden aan zijn woord. Ik ga nergens anders meer heen

Autos

Ben zeer tevreden klant al 7 of 8 jaar. Ook mijn dochter is klant van autodomein, ook tevreden, dus 7, of 8 jaar heb ik altijd goede auto en nooit problemen gehad. Toppers!

Snel en eerlijk!

Wij hebben lang contact gehad na toch een afspraak in te plannen gekijk de deal afgerond. Eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Zeker een aanrader!

Hele fijne ervaring gehad bij aankoop van mijn nieuwe auto. Duidelijk en netjes gehandeld. Veilig gevoel bij aankoop van de auto.

Snelle communicatie en afspraken

Zeer snelle reactie op vragen via mail/whatsapp en goed en snel geregeld. Tot de volgende keer.

Lekker snel geholpen met mijn nieuwe auto

Snel contact, goede foto’s en nog even filmpje voor het afleveren. Auto zelfs afgeleverd op locatie, mooie service.

Kundig.

Keurig bedrijf die zich goed aan gemaakte afspraken houdt.

Blijdensteinstraat 2 B

9403 AW Assen

Over Het Autodomein

Welkom bij Het Autodomein, uw mobiliteitspartner voor gebruikte en nieuwe auto's! Wij bieden een uitgebreide selectie van betrouwbare voertuigen, variërend van luxe wagens tot praktische bedrijfsbussen. Onze klantgerichte aanpak en deskundige team staan klaar om u te begeleiden naar de perfecte auto die aan uw wensen voldoet. Of het nu gaat om een gezinsauto, zakelijk vervoer of iets speciaals, we hebben het allemaal. Dankzij onze dochteronderneming HetAutoDomein kunnen we ook flexibele financieringsopties aanbieden. Uw tevredenheid staat voorop en onze showroom in Veendam biedt een breed scala aan actuele modellen. Ontdek vandaag nog de Het Autodomein kwaliteit en klanttevredenheid die ons onderscheidt van de rest. Stap binnen en begin uw volgende rijavontuur met ons! Het Autodomein gaat door, waar anderen het opgeven. Benieuwd naar ons aanbod? Neem een kijkje in onze lease voorraad!