Altijd zaken doen met een goed en veilig gevoel

Ook mijn derde bus weer aangeschaft via Jack. Jack is een no-nonsens man die precies verteld wat wel of niet mogelijk is, wat de voordelen zijn en waar je wel of niet op moet letten. Ik heb bij Jack nog nooit het gevoel gehad dat ik overhaast een keuze moest maken of dat er eigenlijk al een keuze voor mij gemaakt was. Kortom.... Goede en betrouwbare partner waar ik altijd met plezier zaken mee doe!

Geweldige service

In de afgelopen 10 jaar veel zaken gedaan met Jack, en altijd goede service gehad en snel geregeld! Echt top!

Top service!

Handelen alles super netjes en snel af. Prettige communicatie met Jack. Goud eerlijk, fijn om zaken mee te doen!

Goed geholpen en fijn contact!

Zeer goede en duidelijke communicatie en dito afhandeling.

Wij hebben een van onze bedrijfswagens via het autodomein verkocht aan de nieuwe eigenaar. Jack heeft alles tot in de puntjes geregeld. Zeer tevreden over de snelheid, communicatie en de uiteindelijk afhandeling. Dankjewel

Prettig en eerlijk zaken mee gedaan.

Prettig en eerlijk zaken mee gedaan. We hebben een 1 jaar jonge auto verkocht aan Autodomein. Ze hebben wel goed uitgezocht, en beoordeel dat het een goeie en eerlijke auto is. Klinkt logisch, maar dat is het niet. Top gedaan dus, zodat de nieuwe eigenaar een goed product koopt, via Autodomein.

Nieuwe auto gekocht en goed geholpen.

Zijn zakelijk kunnen alles regelen en op korte termijn ben super tevreden

Vanaf het eerste contact een vertrouwd gevoel

Via via kwam ik bij Het auto domein. Ondanks dat er iets was wat buiten hen omging heeft het Autodomein het naar mijn volledige tevredenheid opgelost. Vanaf het het eerste contact was er een vertrouwd gevoel. Alle communicatie was duidelijk en transparant. Ik kan ze zeer aanbevelen en ik kom er zeker terug

Top geholpen je word geholpen van A tot Z

Heb al meerdere auto’s gekocht altijd super geholpen en service is super. Mijn advies als je auto zoek met goede service en vriendelijke en goede behandeling zou ik zeker niet verder zoeken als je keus van auto of bedrijfswagen erbij staat. Een trouwe klant Richard Jobse

Super service!

Wij zijn echt super goed en vriendelijk geholpen door Jack. Ontzettend blij met mijn aankoop bij Het Autodomein. Ik kan Het Autodomein zeker aanbevelen. Zeker 5 sterren waard.

Topbedrijf!

Zaken doen zoals het hoort. Kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Geen “ja maar” acties. Alle afspraken worden perfect zoals besproken. nagekomen.

Altijd snel en goed geholpen

Ik kan Jack inmiddels al heel wat jaren en mijn ervaringen met hem zijn positief. Zijn werkwijze is snel, betrouwbaar en eerlijk. Hij denkt met je mee en gaat altijd voor het beste resultaat, kortom al jaren een tevreden klant.

Altijd prima geregeld

Ben super tevreden altijd goeie auto’s En alles prima geregeld Prima mensen

Erg tevreden

Altijd goed en snel geholpen!

Zeer betrouwbaar en behulpzaam

De auto is perfect afgeleverd volgens afspraak. Al het personeel is zeer klantvriendelijk, en ze denken altijd met je mee. Mijn ervaring is dat ik super tevreden ben en dat zij zeer goede service verlenen.

Snel en adequaat reageren

Is prima zaken doen met Jack hij denkt mee reageert snel en zelfs als hij met vakantie is is niks teveel heeft al verschillende auto’s voor ons geregeld

Heel erg tevreden en erg behulpzaam!

Heb mijn auto vorig jaar bij Jack gehaald. Erg tevreden. Luistert naar je wensen en gaat meteen aan de slag voor je. Komt zijn afspraken na en levert snel resultaat. Ik kom zeker weer terug zodra ik een nieuwe auto nodig heb! Aanrader!

Een aanrader, klanttevredenheid staat op 1.

Een ervaring op zich, meedenkend, altijd aanspreekbaar en totale ontzegging!

Uitstekend.

Jack heeft me uitstekend geholpen, alles verliep soepel en vlot! Aan te raden!!

Snel,accuraat en netjes

Ik raad autodomein zeker aan! Onlangs een auto gekocht voor een zeer goede prijs! Geen lokkertjes of verkoop praatjes, gewoon eerlijk en oprecht! De auto werd netjes op tijd geleverd ,van te voren stond alles netjes vast op papier. Alles was goed geregeld, top

In het verleden vaker leasecontrakten afgesloten via deze mensen. Het Autodomein heeft me onlangs geholpen met een zakelijke financiering voor een Mercedes wat erg vlot verliep.

Toppers!

Altijd vriendelijk, snel geregeld, gewoon toppers.

Hulpvaardig, direct en komt afspraken na.

Mijn 3e auto bij deze topper! Auto gekozen om te leasen… Situatie uitgelegd… Passende offerte ontvangen… Aanbetaling gedaan.. Documenten ontvangen, getekend en retour. Afspraak gemaakt… En rijden!

Top geregeld dankjewel Jack

Brinklaan 6

9449 PK Nooitgedacht

Over Het Autodomein

Welkom bij Het Autodomein, uw mobiliteitspartner voor gebruikte en nieuwe auto's! Wij bieden een uitgebreide selectie van betrouwbare voertuigen, variërend van luxe wagens tot praktische bedrijfsbussen. Onze klantgerichte aanpak en deskundige team staan klaar om u te begeleiden naar de perfecte auto die aan uw wensen voldoet. Of het nu gaat om een gezinsauto, zakelijk vervoer of iets speciaals, we hebben het allemaal. Dankzij onze dochteronderneming HetAutoDomein kunnen we ook flexibele financieringsopties aanbieden. Uw tevredenheid staat voorop en onze showroom in Veendam biedt een breed scala aan actuele modellen. Ontdek vandaag nog de Het Autodomein kwaliteit en klanttevredenheid die ons onderscheidt van de rest. Stap binnen en begin uw volgende rijavontuur met ons! Het Autodomein gaat door, waar anderen het opgeven. Benieuwd naar ons aanbod? Neem een kijkje in onze lease voorraad!