
Fijn en deskundig geholpen er was ruimte voor overleg voor wel geen foto maken. Duidelijke uitleg bij wat me Bieringa deed.
Word goed geholpen alleen loop het altijd uit nooit op tijd laatst moest ik om 12.10 er zijn er zat een vrouw die om 12 uur moet zijn werd om 12.10 geholpen ze was gauw er uit en ik werd om 12.25 geholpen om 2 gaatjes te vullen ging om 13.00 kon ik pas weg en er zijn meerder x dat we later geholpen word dat vind ik zo jammer hoop dat we nou op tijd word geholpen
Iedere behandeling wordt zorgvuldig uitgevoerd en is erop gericht het gebit zolang en zo goed mogelijk in stand te houden. Dit gaat samen met een duidelijk en persoonlijk gericht advies.
Al jaren gast in deze praktijk. Altijd goede zorg gehad. Tandarts de Graaf is een echte professional.
Vriendelijke vrouwen en mannen.
Prettig zover relatief mogelijk
Kom hier al jaren. Heb altijd tandarts mja van Eck gehad en tevreden
Duidelijke uitleg en goede begeleiding Ruim de tijd genomen
Goed geluisterd. Snelle service.
zie boven
Vriendelijke en correcte behandeling
Goed
Wordt altijd goed geholpen, vriendelijk en deskundig behandeld. Als je een keer pijn hebt proberen ze altijd wel een plekje te vinden om je te helpen.
Er wordt altijd goed op tijd gewerkt, tandarts + assistentes zijn zeer nauwgezet en kundig. Ruimte voor persoonlijke aandacht en er wordt erg vakkundig omgegaan met trauma/angst voor tandarts door ervaring als kind. Is ook vastgelegd in persoonlijk dossier waardoor iedereen daarvan op de hoogte is en zijn/haar handelen daarop afstemt.
Goed
Niemand vind het leuk om naar de tandarts te gaan. De persoonlijke aandacht en gemoedelijke sfeer zorgen er voor dat ik niet met tegenzin naar de tandarts ga.
Er wordt geluisterd naar mijn wensen en manier waarop ik behandeld wil worden.
Ik ben altijd een beetje zenuwachtig voor de tandarts, maar achteraf blijkt dat nooit nodig te zijn. Fijne medewerkers die altijd een praatje maken en je gerust stelt.
snel en zeer kundig
makkelijk om afspraken te maken en eventueel te wijzigen. bekwame medewerkers en alles onder 1 dak.
Men neem tijd voor de patiënten. Goede adviezen en aardig en betrokken personeel.
Wordt goed geholpen
Onze ervaring is: wij worden altijd keurig te woord gestaan, geholpen en er wordt geluisterd. Mochten we vragen hebben of een afspraak die niet goed uitkomt bijv., dan is een ieder bereid om samen tot 'n nieuwe afspraak te komen die wel past. Aan de balie altijd vriendelijk en aardig personeel. De tandartsen zijn altijd belangstellend naar hoe het gaat met 't gebit en ook naar wat men doet of waar men bijv. met vakantie naar toe gaat. Ook geldt dit voor de mondhygiesten die wij hebben om ons gebit te controleren op kundige wijze, altijd aardig, staan altijd even open voor een persoonlijk praatje en dat is wederzijds. Dit vinden wij belangrijk, dit voelt goed en geeft een goede band tussen behandelaar, klient, voelt goed en is vertrouwd.
Ik wordt prima geholpen. K ben zeer tevreden.
Dat men erg aardig is, ik mij op mijn gemak voelt.
Rivierdijk 750
3371 EK Hardinxveld-Giessendam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.