Uitstekend!

Max van Greenwave heeft alle tijd genomen om alles over de zonnepanelen uit te leggen. Hij heeft ons ook het bedrijf aanbevolen die de panelen kwam leggen en dat gebeurde ook op tijd en met uitleg. Vriendelijke monteurs. Greenwave blijft aanspreekpunt als er iets niet in orde mocht zijn daar heb ik alle vertrouwen in.

• Ervaring met Advies, Zonnepanelen

Waardering voor de persoonlijke begeleiding

Ik had de aanschaf van zonnepanelen op de lange baan geschoven, aangezien ik in de veronderstelling was dat het op dit moment te risicovol zou zijn om er nog een aantrekkelijk rendement uit te halen. Na contact met Green Wave kreeg ik een persoonlijke adviseur die mij uitlegde wat ik daadwerkelijk de komende jaren mocht verwachten en zijn we erop uitgekomen dat het toch wel aantrekkelijk is om nu de panelen aan te schaffen. Ze lagen er binnen 3 weken op en ik ben erg tevreden met de panelen en de hulp die ik heb gekregen. Een dikke 10!

• Ervaring met Zonnepanelen

Goed advies, prettig contact, mooie producten

Ik probeer al lang te verduurzamen maar heb het altijd voor me uitgeschoven omdat ik bang was de verkeerde keuze te maken. Ik was zeer tevreden met het vriendelijke en goed geïnformeerde advies van de heren, waardoor ik nu energielabel A heb en fijn bespaar op vaste lasten.

• Ervaring met Zonnepanelen, Warmtepomp

Erg tevreden met de zonnepanelen!

Er kwam iemand aan de deur en die bood mij een gratis adviesgesprek aan huis aan, om mijn opties te verkennen. Na het gesprek met de adviseur hebben we meteen een goede deal geaccepteerd en binnen no time lagen ze erop. Heel fijn dat dit allemaal zo snel geregeld kon worden!

aan te bevelen!

Snelle levering, aardige vakbekwame werkers. Alles gaat heel vriendelijk en behulpzaam. Goed advies en ze doen wat ze beloven. Nu afwachten of de positieve ervaring gecontinueerd wordt.

• Ervaring met Zonnepanelen

Helder advies, fijne communicatie & mooie panelen op mijn dak als uitkomst

Helder advies, fijne communicatie & mooie panelen op mijn dak als uitkomst.

Super behulpzaam!

ik was op zoek naar de beste deal voor zonnepanelen. Ik werd heel snel geholpen en binnen 4 weken lagen ze erop. Heel fijn bedrijf! Echt een aanrader! Klantgerichtheid staat voorop bij dit bedrijf!

• Ervaring met Advies, Zonnepanelen, Warmtepomp, Infraroodpanelen, Zonneboiler, Isolatie, Kozijnen, Sedumdak, Laadpaal

Fantastisch!

Geholpen door Max mbt het energiezuiniger maken van mijn woning. Super geholpe, heel tevreden!

• Ervaring met Warmtepomp, Isolatie

Communicatie en kwaliteit

Wilden van het gas af en was zeer snel geregeld. Erg goede communicatie, snel gehandeld en makkelijk te bereiken. Aanrader!

• Ervaring met Advies, Zonnepanelen, Warmtepomp

Na het achterlaten van mijn nummer ben ik direct diezelfde dag nog benaderd. Een paar weken later lagen de panelen er al op. Wij zijn erg tevreden!

• Ervaring met Zonnepanelen

Zeer goed en betrouwbaar advies!

Door de warmtepomp en warmtepanelen die mij zijn geadviseerd ben ik helemaal klaar voor de winter! Top service!

• Ervaring met Zonnepanelen, Warmtepomp

Van eerste contact tot aan installatie zonder verrassingen

Wat ik erg prettig vond aan de benadering van Green Wave was dat ze heel erg persoonlijk meedachten met mijn situatie. Daarnaast werden er vanuit meerdere installatie partijen offertes besproken omdat ik altijd toch even wil vergelijken. Het fijne hieraan was dat ik maar met een Adviseur van Green Wave in gesprek was in plaats van met 3 verschillende adviseurs die allemaal hun eigen verhaal vertellen. Zo heb ik een heel overwogen keuze kunnen maken zonder alle rompslomp eromheen. Zeker een aanrader voor ieder die net als ik wil weten wat nou echt het beste is!

• Ervaring met Zonnepanelen, Warmtepomp, Kozijnen

Top ervaring!

Mooie panelen, snel geregeld!

Ideale klant behandeling.

Mijn ervaring voelde van begin tot eind als een warm bad. Van het eerste contact waarin telefonisch alle cijfers werden doorgenomen. ''Wat zijn uw toekomst plannen?'', ''gezin, duurzame aanpassingen aan het huis?'' vragen die belangrijk zijn voor mijn installatie. gericht op de toekomst. Er werd erg goed geluisterd naar mijn beweegredenen, iets wat bij andere adviseurs ontbrak. Erg prettig dat er in elke fase van het traject telefonisch wordt gecontroleerd hoe alles verloopt en of je je vertrouwd voelt met de oplevering. Kunnen zowel laagdrempelig zijn én zeer professioneel opereren als het gaat om contract afspraken en oplevering. Mocht ik in de toekomst andere zaken willen aanschaffen is dit mijn to go place, Ik hoop dat deze recensie geplaats wordt waar het voor mensen zichtbaar is die tot het besluit willen komen tot duurzame oplossingen. Ik wens jullie al het succes in de toekomst & wil jullie erg bedanken voor de sercive.! Met hartelijke groet, Nico Starre

• Ervaring met Zonnepanelen

Geweldige support en super blij met m'n zonnepanelen

Mijn zonnepanelen zijn super snel geïnstalleerd en de service vanuit Green Wave is altijd super goed. Ik heb nooit lang hoeven te wachten op een antwoord. Nu ik zonnepanelen op m'n dak heb, wil ik ook gewoon door gaan pakken met verduurzamen. M'n volgende verduurzaming wordt een warmtepomp en ook dit ga ik via Green Wave doen.

• Ervaring met Zonnepanelen

We zijn erg blij met onze zonnepanelen en warmtepomp. Zeer prettig contact met het personeel gehad.

• Ervaring met Advies, Zonnepanelen, Warmtepomp

Erg tevreden!

Ik wilde voor de winter nog op het gas besparen en samen met m'n adviseur Max zijn we uitgekomen op een zonneboiler. Dit werd binnen een paar weken gefixt. Erg tevreden over de begeleiding. Fijn dat dit zo snel geregeld kon worden!

• Ervaring met Advies, Zonneboiler

Super verzorgd snel geregeld

Goed contact. Tot nu toe blij met de warmtepomp.

• Ervaring met Warmtepomp

Goed advies & goede hulp

Met kundig advies en goede zorg geholpen met het kennis opdoen en het installeren van infraroodpanelen. Zeer tevreden!

• Ervaring met Infraroodpanelen

Goed geholpen, mooie combinatie zonnepanelen en zonneboiler bij ons geïnstalleerd

Super professionele en behulpzame mensen! Enorm snel en kundig geholpen.

• Ervaring met Advies, Zonnepanelen, Zonneboiler

Zeer transparant, duidelijk en klantvriendelijk

Zeer tevreden over het advies en de snelle installatie. Waar ik dacht met mijn nieuwbouw appartement weinig te kunnen besparen heb ik door het advies van Green Wave toch een flinke besparing kunnen doorvoeren middels de warmte panelen!

• Ervaring met Infraroodpanelen

Snel geregeld

Erg tevreden over de panelen. Ze liggen er mooi op en alles werd snel voor ons geregeld.

• Ervaring met Zonnepanelen

Green Wave heeft me perfect geadviseerd waardoor we de keuze hebben gemaakt voor een zonneboiler i.p.v. een warmtepomp. Binnen twee weken was deze al geïnstalleerd en zijn we begonnen met besparen!

• Ervaring met Zonneboiler

Prettig contact, goed advies!

We hebben uitstekend advies gehad over de plaatsing van zonnepanelen op onze carport. We bevelen Green Wave van harte aan!

Transparant en vriendelijk

Ik heb een poos geleden besloten om te gaan kijken naar een zonne-installatie en een laadpaal voor de nieuwe auto. Via bekenden terecht gekomen bij Green Wave en merkte hier al direct verschil t.o.v. andere aanbieders in de markt. Lekker persoonlijk advies en goed contact met de adviseur (Max). Verder netjes op de hoogte gehouden van het gehele proces en blij dat alles geregeld is. Top werk!

Kabelweg 57 1014 BA Amsterdam