Een top organisatie die het HRM vakgebied professioneel vertegenwoordigd.

Vanaf de werving en selectie heb ik de juiste behandeling gehad als HR Expert. Een heel vriendelijk en transparant organisatie die mij gedurende het gehele proces goed heeft begeleid in alle aspecten vanaf on-boarding tot overname door mijn huidige werkgever. Het werken van mens naar mens is heel duidelijk binnen Profession. Bij deze mijn dank in het bijzonder aan Jaap Parqui.

• Begeleiding

Dank je wel voor je prachtige review Joël. Wij hebben je als heel fijne tijdelijke collega ervaren. Heel veel plezier en succes met het vervolg.

Professionele, betrokken en prettige samenwerking met Profession

Van 20217 tot 2019 ben ik gedetacheerd geweest via Profession bij een organisatie in Zuid-Holland. Ik heb de samenwerking met Jaap van Profession als zeer prettig en betrokken ervaren. Jaap nam geregeld contact met mij op hoe het met mij ging, coachte mij en bij (werk gerelateerde) vragen, nam hij altijd de tijd om deze te beantwoorden. Profession is een prettige, fijne en zoals de naam al aangeeft, een professionele organisatie.

• Begeleiding

Dank je wel Hanna voor je prachtige review. En voor je genomen moeite. Jou langere tijd onder onze vlag mogen hebben voor een waar genoegen. Altijd vrolijk, nieuwsgierig, hard werkend. En altijd open om samen de juiste steppen te nemen om onze internationale klant op bijzonder prettige wijze te ondersteunen.

Perfecte match op wat ik kan en wat ik graag wilde!

Jaap kan als geen ander degene die tegenover hem zit inschatten naar karakter en potentie. Ik voelde me gezien en gewaardeerd. Duidelijk, eerlijk en warm contact zijn de dingen die me zijn bijgebleven. Ik ben erg blij dat Jaap de match heeft gezien en ik nu een heel leuke baan heb!

• Begeleiding

Dank je wel Alyssa voor dit prachtige review. Wij lezen natuurlijk heel graag, dat jij heel blij met je nieuwe baan bent. Daar doen wij het voor. Dat is het ware succes in onze samenwerking. Het was ook heel leuk om jou te mogen begeleiden naar deze nieuwe baan. Heel veel plezier!

Doortastend en snelle match!

Professionele, prettige benadering wat resulteerde in een super snelle match. Er wordt snel geschakeld en uit de box gedacht resulterend in het gewenste resultaat. Afspraken worden niet alleen gemaakt maar ook nagekomen! Kan Profession dan ook van harte aanbevelen aan een ieder.

• Begeleiding

Dank je wel voor je prachtige review. Dank ook voor de heldere feedback. Bijzonder fijn om te lezen, dat je onze samenwerking zo ervaren hebt.

Positief!

Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier voor Profession gewerkt. Jaap denkt met je mee en toont altijd zijn oprechte waardering. Ook nam hij de tijd voor me en gaf voldoende ruimte voor eigen initiatieven wat ik als heel prettig heb ervaren!

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.

Dank je wel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je onze samenwerking als goed ervaren hebt. Mooi en fijn om te lezen dat je onze samenwerking als heel prettig ervaren hebt.

Positief en klantgericht

Vanaf het begin een positieve ervaring

• Begeleiding

Beste Suzan, Dank nog voor je prachtige review. De positieve ervaring is vanaf het begin geheel wederzijds! Je stijl en aanpak zijn heel prettig en constructief. Jouw nieuwe HR-collega heeft laten weten dat ze ook heel enthousiast is over haar nieuwe baan bij jullie!

Deskundig, betrokken, persoonlijk

Jaap in een echte verbinder. Hij neemt de tijd om je te leren kennen, je kwaliteiten uit te lichten, mee te denken en daarnaast tevens kritisch te kijken of er een goede match is met de potentiële werkgever. Ik waardeer zijn eerlijkheid, zijn haarscherpe analyses en vooral ook zijn humor. Daar waar andere bureaus stoppen, zet Profession dat stapje extra. Fijn om te ervaren en blij dat ze nog bestaan.

• Begeleiding

Dank je wel Annemieke! Je feedback klinkt als een variant van de opmerking 'Ik denk, dus ik besta'. In dit geval: 'Wij zijn er, dus wij bestaan nog'. Jou mogen begeleiden was ook voor mij een heel bijzondere ervaring. Je bent een heel gedreven, enthousiaste en energieke kandidaat met veel passie. En ook veel humor. Die passie en gedrevenheid mag je nu tot uiting brengen bij je nieuwe werkgever (met humor)! Met zekerheid zullen ze een hele goeie collega aan je hebben.

Persoonlijke bemiddeling

Jaap heeft een scherp oog voor de wensen van zowel de kandidaat als de organisatie en weet deze perfect te matchen. Hij doorziet snel waar iemands kracht ligt. Daarnaast hebben we ook prettige en interessante gesprekken gehad.

• Begeleiding

Dank je wel Ingrid voor je prachtige Review. 5 sterren scoren op alle onderdelen is ronduit prachtig om terug te krijgen. Leuk dat je onze gesprekken prettig en ook interessant ervaarde. Samenwerken met jou is/was vanaf het begin ook heel prettig. Je bent heel helder van geest en weet complexe vraagstukken tot de eenvoud terug te brengen en de juiste stappen te nemen. Daarbij zorg je ook nog eens voor de juiste verbinding en draagvlak. Ook jij scoort op alle punten 5-sterren wat ons betreft!

Erg tevreden!

Wij hebben het afgelopen jaar een flinke uitdaging gehad om de vacatures bij HR te vervullen. Profession was daarin onze partner en op die manier heb ik onze samenwerking ook ervaren. Zowel voor interim als voor vaste vacatures hebben we echt goed passende kandidaten aangedragen gekregen. Het team is inmiddels weer compleet, met veel nieuwe energie en ideeën. Voor HR vacatures beveel ik Profession echt aan, ze denken met je mee en kijken goed of er een goede match is tussen kandidaat en bedrijf.

• Begeleiding

Dank je wel voor je review Corine. Prachtig om te mogen lezen dat je 'Erg tevreden' bent. Onze samenwerking startte midden in de Corona crisis, waardoor we elkaar lange tijd niet ontmoet hebben. Desondanks ging vanaf de start de samenwerking heel soepel. Er was veel te doen en we hadden in sommige gevallen een langere adem nodig. Dat geduld had jij. Dat vind ik bewonderingswaardig. En wij boden ons doorzettingsvermogen. En dat doen wij graag. Ook als de uitdagingen groter zijn. De uitkomst is je een prachtig deels nieuw HR-team hebt, waar wij aan bij hebben mogen dragen. Via deze weg willen wij je daarom nogmaals hartelijk bedanken voor alle mooie HR-uitdagingen.

Betrouwbare leverancier en sparring partner

Jaap is een fijn persoon, heeft een goed netwerk en is zeer plezierig in de omgang en dit met de "Franse slag".

• Begeleiding

Dank je wel voor je prachtige review Gideon. Terecht wijs je op mijn 'Franse slag' kantje. Kleine spel- en stijl foutjes bij de presentatie van kandidaten willen nog wel eens voor komen. Of een profiel blijkt niet helemaal volledig doordat ons ATS-systeem niet alles ingelezen heeft. Een punt van aandacht waar ik mee aan de slag ga; maar dan niet op z'n Frans.

Extreem goed en perfecte samenwerkingen

De eigenaar weet feilloos aan te voelen wie je bent en wat je kunt, maar ook welke organisatie het beste bij je past. In alle opzichten een verademing om voor en bij te werken. Betrouwbaar, eerlijk en ontzettend sympathiek. Dat is zoals ik profession heb mogen ervaren!

• Begeleiding

Dank je wel Karen voor je extreem mooie review. Vanaf het begin van onze samenwerking en jouw detachering via Profession was je altijd al heel tevreden. Dat is ook geheel wederzijds. Je bent heel open, vrolijk en positief van aard. Dat maakt onze samenwerking heel soepel. Om je enthousiasme hier ook te mogen lezen, bevestigd te meer dat onze samenwerking echt altijd een echt feestje is. En dat hopen wij ook naar de toekomst toe lang zo te houden!

Een uitstekende kandidaat is geselecteerd, met een scherp inzicht in onze vereisten.

Wij hebben een bijzonder succesvolle samenwerking met Profession gehad. Wat opviel was de vlotte communicatie en bereikbaarheid van Profession. Dit zorgde voor een uitzonderlijk soepel verlopen traject. Daarnaast hebben zij met zorg en toewijding het recruitmentproces geleid, met aandacht voor zowel benodigde vaktechnische kennis alsook cruciale competenties en een sterke focus op cultural fit. Profession toonde diepgaand inzicht van onze behoeften en een sterke toewijding aan het vinden van de beste match. De uitkomst belooft een succesvolle invulling van de positie te zijn, aangezien de nieuwe collega een unieke combinatie van vaardigheden, expertise en enthousiasme met zich meebrengt.

• Begeleiding

Dank je wel voor je prachtige review Petra. Ook voor ons was de samenwerking heel soepel en prettig. Je was zeer zorgvuldig bij het nemen van je stappen en afwegingen. Volgende week start je nieuwe HR-collega. Vanzelfsprekend houden wij goed in de gaten en contact over hoe jullie samenwerking verloopt. Alvast veel plezier volgende week met je nieuwe HR-collega.

Top samenwerking!

Beste Jaap, Vanaf het eerste contact al professioneel geholpen door jou. Bedankt voor de prettige en duidelijke communicatie omtrent de sollicitatieprocedure. Ik wens je heel veel geluk met Profession.

• Begeleiding

Dank je wel Sevgi voor je kort en krachtige review. En dank je wel voor je hoge waardering. Ook jij heel veel plezier en succes in je uitdagende HR-baan.

Een fijne, betrokken en gedreven werkgever

Profession is een fijn bedrijf om voor en mee samen te werken. Ze belichten de zaken vanuit een ander perspectief en gaan diep in op de problematiek. De aandacht voor de medewerkers is prettig en de begeleiding is goed. Zowel vanuit het perspectief van de werknemer als vanuit het perspectief van de opdrachtgever. Ik heb met veel plezier met Jaap en zijn team samengewerkt.

• Begeleiding

Dank je wel Linda voor je mooie waardering. Onze ervaring met jou is geheel wederzijds. Samenwerken met jou was altijd heel prettig. Fijn dat jij dit ook zo ervaren hebt.

Professionele bemiddeling met betrokkenheid

Via een advertentie op LinkedIn ben ik in contact gekomen met Jaap. Er werd vrijwel direct een gesprek gepland. Jaap heeft ruim de tijd genomen voor een persoonlijk, eerlijk en open gesprek. Ik vond het fijn om te kunnen sparren en daarbij goed advies te krijgen. De vervolgstappen voor bemiddeling werden snel en zorgvuldig gemaakt. Ik kan Profession van harte aanbevelen wanneer je opzoek bent naar een HR-kandidaat of een HR-vacature!

• Begeleiding

Dank je wel Sandra voor deze prachtige review! Er gaat letterlijk niets boven jouw score en waardering! Je geeft ons het maximum wat natuurlijk geweldig is. Mooi om ook je onderbouwing te lezen. Heel leerzaam ook hoe jij het ervaren hebt.

Een scherpe blik om echt tot de goed match te komen

Ons wervingstraject via Profession is zeer goed bevallen. Je wordt zorgvuldig meegenomen in de ondernomen stappen. Wanneer er keuzes gemaakt moeten worden wordt je bijgestaan met goede (soms scherpe) vragen. Schrik hier vooral niet van daar waar het een beter resultaat geeft. Ik kijk uit naar de volgende samenwerking.

• Begeleiding

Dank je wel Robin! Dit is een waardevolle review, omdat ik weet dat jij het beste vraagt van je omgeving. Dat doe je trouwens op heel prettige en heldere wijze. Jouw terugkoppeling nadat je een kandidaat hebt gesproken is altijd zorgvuldig, weloverwogen en zeer helder. Hierdoor zijn wij in straat om samen op te trekken om voor jullie organisatie goed te slagen. Jouw review is eigenlijk de spiegel van jouw eigen kijk op samenwerken en handelen.

Persoonlijk en effectief

Leuke en goede gesprekken met Jaap gehad, en meermaals snel een baan binnen HR via Professiom gevonden.

• Begeleiding

Dank je wel Jenne voor je prachtige feedback. Inderdaad was je eerst 1 jaar via ons gedetacheerd bij een internationale klant in Den Haag en nu zit je op je plek in een vaste baan. Je hebt een prachtige groei doorgemaakt, die wij deels hebben mogen begeleiden en meemaken. Het is dan ook heel leuk om hier te lezen hoe je onze samenwerking ervaren hebt. Wij blijven vanzelfsprekend contact houden om je verdere ontwikkelingen te volgen. Heel veel plezier bij je nieuwe werkgever!

Zuiver, betrokken en professioneel

Vanaf het allereerste moment dat ik in contact kwam met Profession voor een detacheringsproject voelde ik me welkom en gewaardeerd als kandidaat. Er is tijd genomen om mijn vaardigheden en ervaring te bespreken en mijn behoeften te begrijpen. Het proces van matching was naadloos en persoonlijk. Wat Profession echt onderscheidt, is de toewijding aan het succes van hun kandidaten. Jaap bleef betrokken gedurende het hele traject. Hij bood ondersteuning, begeleiding en waardevol advies om er voor te zorgen dat de overgang naar de nieuwe rol zo soepel mogelijk verliep. Ik kan Profession van harte aanbevelen aan elke HR-professional, die op zoek naar de perfecte match in eigen carrière. Na afloop van mijn opdracht werk ik nu met veel plezier in vaste dienst bij Profession.

• Begeleiding

Dank je wel voor je feedback Joanna. Inmiddels werk je in vaste dienst onder de Profession vlag. Aan jou heb ik de keuze overgelaten of je een review wilde geven over je detacheringsperiode via Profession. Daar heeft deze review betrekking op. Het is dan ook geweldig, dat je ons voor die periode zo hoog waardeert. Het is voor ons natuurlijk wel belangrijk om altijd kritisch met elkaar te blijven en ontwikkelingsstappen te blijven maken. Onze sector is hard in ontwikkeling. En stilstand is ook echt achteruitgang. Daarom zijn we ook doorlopend bezig met slagen te maken. En daar lever jij een mooie bijdrage aan!

Deskundig en aandacht voor de mens

Naast het feit dat ik Jaap Parqui erg deskundig vind, heeft hij altijd tijd voor een praatje/luisterend oor. Doordat hij de juiste vragen stelt, raakt hij mij altijd tot aan mijn core. Dit zorgt er direct voor dat de begeleiding uitermate goed is.

• Begeleiding

Dank je wel voor je prachtige review Fatima. Heel fijn om te lezen dat onze begeleiding je raakt en dat je deze uitermate goed ervaart. We zetten altijd ons beste beentje voor en nemen graag de tijd die nodig is. Ook belangrijk vinden wij dat jij je serieus genomen voelt. En antwoord krijgt op jouw vragen en/of wensen. Het is op zich niet ingewikkeld. Wel krijgen wij de indruk dat de rust en tijd nemen en echt goed te luisteren voor velen een grote uitdaging is.

Een Effectieve en Persoonlijke Aanpak bij Werving

Ons bedrijf, TBAuctions, heeft onlangs samengewerkt met Profession voor de werving van een HR Generalist. We zijn uitermate tevreden met het resultaat en het gehele proces. De communicatie was vanaf het begin uiterst prettig. Profession heeft niet alleen snel en adequaat op onze behoeften gereageerd, maar was ook bedreven in het leggen van een persoonlijke connectie en ook SparringsPartner over de invulling van de rol. Wat ons bijzonder heeft aangesproken is het initiatief om ons kantoor te bezoeken en het opstellen van een gids voor de kandidaten. Profession heeft een gids samengesteld om onze bedrijfscultuur en waarden duidelijk over te brengen aan potentiële kandidaten. Dit illustreert hun bereidheid om een stapje verder te gaan in hun dienstverlening.

• Begeleiding

Dank je wel Jelmer voor je prachtige review! Heel fijn om te lezen dat jullie uitermate tevreden zijn met het hele proces. Dank ook dat je de tijd hebt genomen om dit review te schrijven en daarmee ons mooie en heldere feedback hebt gegeven. Leuk ook om te lezen, dat onze 'gids' die Evy gemaakt heeft je aangesproken heeft. En door ons bezoek bij jullie op kantoor konden we de kandidaten ook echt naar binnen loodsen! Het is de gezamenlijke wandeling, die tot dit succes leidde. En met de start van Jenne bij jullie eindigt het niet, maar begint het juist. Onze werving maakt 'slechts' een klein, maar zeker niet onbelangrijk onderdeel hiervan.

Goede ervaring

Goede ervaring. Uitgebreid geholpen. Veel persoonlijke aandacht voor en na het process.

• Begeleiding

Dank voor je mooie reactie Jorike! Het was ons een groot plezier om jou te mogen ondersteunen bij het vinden van een passende baan. Heel veel werkplezier gewenst!

De consultants van Profession gaan verder dan waar de meeste bureaus stoppen.

Ik ben ruim 20 jaar klant van Profession en ook onlangs heeft Profession voor ons een werving- en selectie opdracht naar volle tevredenheid uitgevoerd. De meerwaarde van Profession zit voor mij in de duurzame relaties die onderhouden worden met zowel opdrachtgevers en kandidaten zodat zij een groot en interessant netwerk hebben en de professionals ook echt kennen. Vervolgens zijn zij in staat om, soms niet voor de handliggende, matches tot stand te brengen doordat zij het potentieel, gemeenschappelijke waarden en talenten goed in kaart hebben. Zij dagen zowel kandidaten als opdrachtgevers uit om verder te kijken dan wat voor de hand liggend is en daar komen mooie gesprekken en resultaten uit voort. Deze werkwijze maakt in de huidige arbeidsmarkt wat mij betreft het verschil.

• Begeleiding

Dank je wel Mariska voor je review en prachtige scores. Heel mooi om te lezen hoe je ons ervaart en om te lezen waar je onze toegevoegde waarde ervaart. We werken inderdaad al ruim 20 jaar heel prettig samen. Ook omdat jij de ruimte geeft om grenzen op te zoeken en van de geëffende paden af te wijken als dat nodig is. En je geeft het volle vertrouwen! Die ruimdenkendheid maakt samenwerken werken met je altijd bijzonder prettig.

Competente en doelgerichte begeleiding naar een nieuwe baan

Via LinkedIn kwam ik in contact met profession. Na een prettig en enthousiasmerend gesprek met Jaap volgden snel interviews met de nieuwe werkgever. De communicatie met Jaap verliep helder, vriendelijk en doelgericht. In oktober start ik met mijn nieuwe baan!

• Begeleiding

Dank je wel voor je uitstekende waardering voor je begeleiding naar je nieuwe baan. Het is altijd goed om te lezen hoe wij ervaren worden. Dat je ons met een 10 waardeert is natuurlijk geweldig! Nog belangrijker vinden wij waarom je die waardering geeft, omdat we daar verder mee aan de slag kunnen. We zullen er alles aan doen om ook in de toekomst deze hoge waardering te behouden. Een mooie uitdaging, die wij graag aangaan! Ook via deze weg: alvast heel veel succes met je nieuwe baan!

Een goede ervaring

Bij de meeste recruiters heb ik gauw het idee dat ze vooral doen aan "poppetjes plaatsen" waarbij niet gekeken wordt naar de vaardigheden van de kandidaten. Bij Profession daarentegen werd ik vanaf dag 1 goed begeleid naar de baan. Jaap is bekwaam, meedenkend en komt zijn afspraken na. Ik ben zeer tevreden!

• Begeleiding

Dank je wel Maikel voor je prachtige score! Het is natuurlijk heel mooi als vanaf dag 1 de begeleiding als goed ervaren hebt. Inderdaad zijn wij niet bezig met 'poppetjes' te plaatsen. Niemand wil een 'target' of een 'poppetje' zijn. Wij realiseren ons bij iedereen die wij spreken, dat het een hele stap is om naar een nieuwe baan te gaan. Vanuit jouw perspectief wilde je ook terecht helderheid over wat je bij je nieuwe werkgever gaat aantreffen. Hoe je werkelijkheid er daar voor je uit gaat zien en met wie je gaat samenwerken. In dit geval kenden wij deze klant al jarenlang en degene met wie je inmiddels samenwerkt heel goed, omdat wij ook hem in het verleden bemiddeld hadden. Daardoor waren wij in staat om je te veel te vertellen over wat je achter de coulissen aan zou treffen. Inmiddels werk je er. Heel veel plezier en tot binnenkort.

Zoeterwoudse Singel 63 2313 EL Leiden

071 514 59 82

Over Profession

Profession is al 27 jaar een werving en selectie, detacherings- en interim management bureau voor HR-professionals op ieder niveau. Wij bemiddelen in tijdelijke & vaste HR-vacatures. Onze klanten zitten door heel Nederland! Profession biedt voor iedere werkgever efficiënt passende HR-kandidaten op ieder niveau! Iedere HR-professional kan bij ons terecht voor een passende HR-baan! Van zeer ervaren HR director tot HR-medewerker. Maar ook recruiters, salarisadministrateurs, Learning & Development adviseurs en Compensation & Benefit experts. Op ieder niveau!