Geweldige praktijk

Ik kom al een aantal jaren bij Chiromotion. Iedereen is altijd even vriendelijk. Ik voel me in elk geval zeer welkom! Ik heb altijd mijn afspraak bij behandelaar Lotte en ben ik enorm blij mee. Lotte weet waar ze het over heeft en helpt mij waar nodig. Een praatje en lachen horen daar ook bij! Afspraak plannen gaat makkelijk en je ontvangt nog een herinnering per mail.

Top zorg!!!

Een aantal jaren geleden bij Chirmotion terecht gekomen na een aantal jaren van migraine klachten. Ik dacht laten we het eens proberen! Na een intake zijn de behandelingen gestart en van mijn nek naar mijn schouders en rug afgezakt. Nu al een aantal jaren een zeer tevreden klant en mijn migraine klachten zijn geminimaliseerd! Ik merk na de behandeling altijd heel goed dat het allemaal al weer heel erg vast zat. Planning is altijd flexibel met een mail ter herinnering. Ook het verplaatsen van een afspraak is altijd flexibel.

Top, Lotte staat altijd voor je klaar!

Ik wordt altijd professioneel en goed geholpen, we kennen elkaar al ruim 9 jaar!

Goed geholpen. Geen overdreven afspraken.

Fijn geholpen. Blijft wel eng soms dat ' gekraak'. Geen overbodige afspraken als die niet nodig zijn! Wel vrij prijzig.

Ik kan weer vliegen!

Rug en bekken zaten helemaal vast na verstapping. 1 Sessie bij Lotte en alles is weer locker. Super!

Ben heel tevreden over de behandeling en werkwijze van Tom en praktijk.

Heel tevreden met de behandeling van Tom en werkwijze overig personeel van de praktijk.

Vakkundige behandeling

Altijd met een tevreden gevoel naar buiten. Goede behandelaar, geïnteresseerd en denkt mee.

Fijn dat je de praktijk altijd verlaat met een tevreden gevoel, Bjorn! Bedankt voor de mooie review en een fijn weekend!

Zeer kundig en betrokken.

Ik ben reeds jaren cliënt en ben iedere keer snel van mijn problemen afgeholpen door Maarten en Tom.

Super dat je onze praktijk al wat jaartjes weet te vinden, Rob! Bedankt voor de mooie review en een fijn weekend gewenst!

Professioneel, kundig en aandacht voor de mens

Bij de start van het traject werd ik warm ontvangen. De tijd werd genomen voor mijn verhaal en een goede analyse werd gemaakt. Behandelingen voelen goed. Altijd veel aandacht voor de klachten. Er wordt tijd voor je gemaakt. Zelf weinig last van bijwerkingen, maar wel goede uutleg over welke nawerking je kan ervaren.

Fijn dat de behandelingen zo goed voelen, Frauke! Bedankt voor de mooie review en een fijn weekend!

Deskundige zorg en zorg op maat

Met welke klacht ook kom, ik word gehoord, ik word behandeld, krijg oefeningen mee en kom Van mijn klacht af. Heel prettig laagdrempelig contact met mijn behandelaar (Lotte) ze heeft veel expertise! Chapeau voor haar en jullie praktijk! Mooie verzorgde ruimtes en omgeving.

Dank je wel voor deze mooie woorden, Ingrid! Wij worden er blij van als mensen zo tevreden zijn :-) Fijn weekend!

Lotte is zeer kundig, betrouwbaar, betrokken en klantgericht

Ik kom al meerdere jaren bij Lotte en ben zeer blij met haar hulp en deskundigheid. Alle vragen worden beantwoord en er wordt met name samen gekeken wat haalbaar en mogelijk is

Fijn dat je zo tevreden bent, Michaela! Bedankt voor de mooie review en een mooi weekend!

Echt top en super proffesioneel

Mag hier al vanaf 2017 komen, iedereen aan te bevelen

Super dat je al wat jaartjes bij ons komt, Alfred! Bedankt voor de mooie review en een mooi weekend!

Goede en aardige hulp en een comfortabele sfeer!

Goede en aardige hulp en een comfortabele sfeer!

Dank je wel voor de mooie review en een fijne dag vandaag, Jim!

Professioneel en flexibel.

Ik had hiervoor geen ervaring bij de chiropractor, maar ben blij verrast met wat het voor mijn lijf doet. Ik word altijd vriendelijk ontvangen en vind de behandelingen professioneel en prettig. Het maken van een afspraak gaat altijd makkelijk.

Wat fijn dat de behandelingen jouw lichaam zo goed doen, daar doen we het voor! :-) Bedankt voor de mooie review en een fijne dag vandaag!

Kundig, vriendelijk en professioneel

Zeer ervaren en kundig, duidelijk in de communicatie en altijd in voor een vriendelijke lach.

Dank je wel voor deze mooie review Jano, en een fijne zonnige dag vandaag!

Excellent

Een zeer fijn en deskundig team wat altijd de beste zorg weet te bieden om pijn te verhelpen en voorkomen. Ze denken met je mee en geven een advies wat bij je past. Ontzettend tevreden!

Super dat je ontzettend tevreden bent, Anne! Dat vinden wij altijd leuk om te horen :-) Bedankt voor de mooie review en een fijn weekend!

goed professioneel en goeie service

goeie service ik vind ze lieve mensen en het is heel professioneel ze nemen hun tijd maar tegelijkertijd is het snel klaar

Fijn dat je zo tevreden bent, Ruben! Dank voor deze mooie review en een fijn weekend!

Gewoonweg vakkundig

Eerlijke en vakkundige behandelingen. Bij Chiromotion weten ze gewoonweg wat ze doen. Professionele en specifieke aanpak van klachten. Als sporter vraag ik veel van mijn lijf en bij Chiromotion weten ze daar raad mee. Ik ga er ook naartoe als ik geen blessures heb, de aanpak van Chiromotion voorkomt juist dat ik blessures krijg. Voor mij dé oplossing om fit te blijven en mijn passie te kunnen blijven uitoefenen. En niet te vergeten de baliemedewerkers. Zij zijn altijd betrokken en vriendelijk en dat is toch het eerste visitekaartje als je binnen komt!

Wat een mooie woorden, Sylvie! Heel erg bedankt voor deze review en een fijn weekend gewenst!

N opluchting

Ik kom al jaren en het is voor mij n grote opluchting als ik weer ben geweest. Ik heb chronische klachten.

Super dat je onze praktijk al zo lang weet te vinden, Mireille! Bedankt voor de mooie review en een fijn weekend gewenst!

Vriendelijke therapeuten

Ze doen er alles aan om je te helpen !!!

We doen er zeker altijd alles aan om onze patiënten zo goed mogelijk te helpen :-) Fijn weekend Bianca!

Cijfer 10 is nog te weinig :)

Vakkundig, effectief en ook bekwaamd - op heel korte termijn verlost van de pijn. AANRADER!

Wat super dat je zo snel van je pijn verlost was, Kiki! Dat is altijd ons streven en fijn om te horen dat dit ook lukt :-) Fijne dag!

Zeer professionele, pro-actieve en pragmatische aanpak!

Zie hierboven ;)

Bedankt voor deze mooie review, Pim! Nog een fijne middag gewenst!

Heel doortastend en professionele organisatie

Via mijn dochter aan dit adres gekomen voor bezoek aan chiropracter. Goede uitleg en zeer professionele behandeling

Fijn dat je zo tevreden bent, Michel! Bedankt voor de mooie review.

Chiropractor weet precies waar ondersteuning nodig is - fijne praktijk!

Ik kom af en toe voor onderhoudsbehandelingen voor mijn rug. Lieke weet goed hoe mijn rug zo optimaal mogelijk te laten functioneren. Een aanrader. Overigens ook een vriendelijke receptioniste, (die mij vroeg of ik een beoordeling wilde achterlaten).

Top dat je onze praktijk een aanrader vindt, Charles! Daar doen we het voor! En bedankt voor het compliment voor onze receptionistes :-)

Hoge kwaliteit én altijd vriendelijk en behulpzaam personeel.

Maarten helpt me altijd ontzettend goed om klachtenvrij te blijven. En als er dan toch iets is, komen we er samen ook altijd weer vanaf!

Super dat je dankzij Maarten klachtenvrij blijft, Kay! Bedankt voor de review en een fijne dag!

Scharnerweg 108 6224 JJ Maastricht