Prima ervaring

Uitstekende ervaring met heldere communicatie. Er wordt aanzienlijke tijd en moeite besteed om je volledig op de hoogte te houden van je posities.

Zeer Tevreden !

Een paar jaar geleden kocht ik een stuk grond, maar helaas ging het bedrijf waarvan ik het kocht failliet. Gelukkig kwam ik in contact met de professionals van Buro AMS. Dankzij hun deskundige begeleiding en toegewijde service heb ik mijn grond toch kunnen verkopen met een aanzienlijk rendement. Hun transparante communicatie en effectieve aanpak maakten het hele proces soepel en stressvrij. Ik ben Buro AMS zeer dankbaar voor hun hulp en zou hen zeker aanbevelen aan iedereen die met vastgoedtransacties te maken heeft.

Prima Ervaring

Leuke en frisse partij heb ik meerdere aankopen gedaan. Tot nu toe ben ik zeer tevreden, mede dankzij hun duidelijke en heldere communicatie.

Uitstekende ervaring met Buro AMS

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor de professionele diensten van Buro AMS. Met meerdere percelen in mijn bezit hebben zij met succes een van mijn percelen weten te verkopen, resulterend in een bijzonder goed rendement. Wat ik vooral bewonder aan Buro AMS is hun transparante en duidelijke communicatie gedurende het gehele proces. Het team heeft me voortdurend op de hoogte gehouden en heeft me echt betrokken bij elke stap. Deze open communicatie heeft niet alleen voor helderheid gezorgd, maar ook voor een gevoel van vertrouwen en betrokkenheid dat ik als verkoper ten zeerste waardeer. Het behaalde rendement met de verkoop van mijn perceel overtrof mijn verwachtingen aanzienlijk. Dit getuigt van de diepgaande marktkennis en het professionele inzicht van Buro AMS. Ze begrijpen hoe ze het maximale rendement kunnen behalen en hebben bewezen dat ze zich inzetten voor het realiseren van succesvolle transacties. Ik ben dan ook zeer tevreden over mijn samenwerking met Buro AMS en zou hen zonder aarzeling aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare partner voor de verkoop van vastgoed. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst mijn verdere vastgoedtransacties met hetzelfde vertrouwen aan Buro AMS toe te vertrouwen.

Prima ervaring

Onlangs werd ik geconfronteerd met het ongelukkige nieuws dat het bedrijf waarbij ik vastgoed had aangekocht failliet was verklaard. In deze complexe situatie is AMS Bureau aangewezen door de curator om de afwikkeling te begeleiden. Gedurende dit proces heb ik AMS Bureau ervaren als een communicatief en responsief team. Ze houden me consequent op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen, wat in een dergelijk onzekere periode geruststellend is. Bovendien reageren ze vlot op vragen, wat de uitdagingen die gepaard gaan met een faillissement verzacht. Hun proactieve aanpak in communicatie en bereidheid om te helpen, waarderen ik zeer, zelfs in het licht van de ongelukkige omstandigheden.

Succesvolle Transactie met AMS

Vijf jaar geleden heb ik via een derde partij geïnvesteerd in een veelbelovend project voor de ontwikkeling van een industrieterrein. Het was een gok, maar dankzij de expertise en inspanningen van AMS Bureau heeft die investering zich uitbetaald. AMS heeft voor mij een koper gevonden die bereid was het over te nemen met een aantrekkelijk rendement. Ik ben erg te spreken over de inzet van AMS Bureau. Ze hebben aanzienlijke moeite gedaan om deze transactie tot een goed einde te brengen. Hun aanpak was professioneel en gedreven, waarbij ze voortdurend mijn belangen als verkoper voorop stelden. Het hele proces verliep soepel en efficiënt, wat in de complexe wereld van vastgoedinvesteringen geen kleine prestatie is. Ik ben erg tevreden over het resultaat en zou AMS Bureau zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar deskundige ondersteuning bij vastgoedtransacties.

Prima eerste ervaring

Na zorgvuldig overwegen heb ik onlangs besloten te investeren via AMS Bureau. Hoewel het nog te vroeg is om de resultaten van deze investering te beoordelen, ben ik tot nu toe tevreden met hoe de zaken zijn verlopen. Het proces van investeren was transparant en gestroomlijnd, wat mij een gevoel van vertrouwen heeft gegeven. De communicatie vanuit AMS Bureau is helder en professioneel, wat de ervaring tot dusver geruststellend maakt. Ik kijk uit naar de ontwikkelingen en hoop op een vruchtbare samenwerking.

Fantastisch !!

Als een ervaren investeerder in de vastgoedmarkt, heb ik met diverse organisaties samengewerkt en ben ik getuige geweest van een breed scala aan professionaliteitsniveaus. Het is daarom met groot enthousiasme dat ik AMS Bureau aanbeveel voor hun uitzonderlijke diensten en klantgerichtheid. Vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke aankoop en zelfs daarna heeft AMS Bureau consistent een niveau van expertise en aandacht voor detail getoond dat zeldzaam is in de branche. Hun commitment aan het leveren van up-to-date informatie en hun hands-on benadering bij de aankoop van mijn investeringen was niet alleen indrukwekkend, maar ook enorm geruststellend. Wat AMS Bureau onderscheidt, is hun vermogen om niet alleen te focussen op nieuwe kansen, maar ook om bestaande investeringen kritisch onder de loep te nemen. Ik heb in het verleden met meerdere partijen samengewerkt, maar de service en expertise van AMS Bureau overtreffen die allemaal. Ik ben bijzonder tevreden met de resultaten en de voortdurende ondersteuning die ik ontvang. Daarom beveel ik AMS Bureau zonder enige aarzeling aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partner in de vastgoedinvesteringen.

Goede ervaring

Ik heb vorig jaar een aankoop gedaan bij AMS Bureau en ben zeer tevreden over hun service. Ze houden me consequent op de hoogte van updates en nieuwe ontwikkelingen. Wat ik vooral waardeer is hun realistische en transparante aanpak. Een aanrader!

Betrouwbare maar ook realistische partij.

Met betrekking tot grondprojecten worden regelmatig updates gegeven. Dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt. AMS heeft mij ook eens geholpen met een ander project dat niet door hen was uitgegeven. Daarvoor ben ik erkentelijk. Prijzen mbt gronduitgifte lijken mij niet gepeperd. Mbt verwachte opbrengsten worden meer realistische prijzen gehanteerd. Als u iets met grond wil doen zou ik toch eens met AMS spreken.

investering in Amsterdam

k heb onlangs een stuk grond in Amsterdam gekocht als aanvulling op mijn investeringsportfolio. Qua prijs voelde het juist voor deze locatie. Zoals met elke investering zijn er risico's, maar ik hoop dat de waarde van de grond in de toekomst zal stijgen.

Benieuwd

Ik ben een nieuwe klant bij AMS Bureau en mijn eerste indrukken zijn positief. Tot nu toe is alles vlekkeloos verlopen en de service is uitstekend. Ik kijk uit naar onze verdere samenwerking en hoop dat deze in dezelfde lijn zal verlopen.

Bedankt voor uw openhartige feedback. Het is volkomen begrijpelijk dat u in deze tijden voorzichtig bent met investeringsaanbiedingen. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen voor grondig eigen onderzoek. Het verheugt ons te horen dat AMS Bureau aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u tevreden bent over hun dienstverlening. Uw positieve ervaring kan anderen helpen bij het maken van weloverwogen beslissingen. Met vriendelijke groet, Team AMS

Prima partij

Sinds ik vorig jaar met AMS begon te werken, is mijn ervaring overwegend positief geweest. Ik word regelmatig geïnformeerd over de nieuwste ontwikkelingen en hun presentaties bieden duidelijke informatie. Ik had eerder een perceel waarvan de voortgang traag was. Na overleg met AMS heb ik besloten het te ruilen voor een perceel met naar mijn gevoel meer potentie. Ik waardeer hun bereidheid om mee te denken en oplossingen te bieden. Tot nu toe een prima samenwerking.

Aankoop vastgoed

Ik ben meestal wantrouwig als ik door een partij benaderd word voor eventuele investeringen, mede door de vele verhalen die je tegenwoordig hoort in het nieuws. Het is lastig te bepalen of aanbiedingen echt zijn zoals ze lijken. Echter, na grondig eigen onderzoek en het zorgvuldig doornemen van de informatie die AMS Bureau aanbood, voelde ik me gerustgesteld. Uiteindelijk ben ik tevreden over hun aanpak en heb ik een aankoop gedaan.

Dank voor het delen van uw ervaring! We begrijpen volledig dat u voorzichtig bent bij het doen van investeringen. Het is onze prioriteit om transparantie en duidelijkheid te bieden, zodat onze klanten een weloverwogen beslissing kunnen nemen. We zijn blij te horen dat u na uw onderzoek vertrouwen in ons had en tevreden bent met uw keuze. We hopen in de toekomst nogmaals met u samen te mogen werken! Met vriendelijke groet, Team AMS

Eerste aankoop

Voor het eerst een stuk grond aangeschaft en het proces was duidelijk en helder. Ik voelde me goed begeleid gedurende de gehele aankoop.

Hartelijk dank voor uw positieve woorden! We vinden het belangrijk dat onze klanten zich goed begeleid voelen, vooral als het gaat om een eerste aankoop. We zijn blij dat het proces voor u duidelijk en helder was. We staan ook in de toekomst graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team AMS

Prima deal

Ik werd door diverse partijen benaderd voor de aankoop van een stuk grond in Amsterdam. Alleen bij AMS Bureau kreeg ik een uitgebreide digitale presentatie waarin zowel de kansen als de risico’s duidelijk werden toegelicht. Prijs-technisch onderscheidden ze zich ook positief ten opzichte van andere aanbieders.

Hartelijk dank voor uw feedback! Wij vinden het belangrijk om zowel de kansen als de risico's helder en uitgebreid toe te lichten. Fijn om te horen dat u dit waardeert en dat onze prijsstelling u ook positief is opgevallen. We streven ernaar om altijd het beste aanbod en de meest transparante informatie te bieden. We hopen dat we u in de toekomst nogmaals van dienst mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team AMS

Prima ervaring

Heb onlangs een aankoop voltooid bij AMS Bureau. Het proces was rechttoe rechtaan en ze waren transparant over mogelijke risico’s.

Dank u wel voor uw feedback! We streven ernaar om het proces zo eenvoudig en transparant mogelijk te maken voor onze klanten. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen en hopen in de toekomst weer met u te mogen samenwerken. Met vriendelijke groet, Team AMS

2 aankopen

Ik heb onlangs een aankoop gedaan bij AMS Bureau voor twee proposities. Het aankooptraject verliep ontzettend soepel. Wat mij met name aansprak, was hun transparantie in het duidelijk benoemen van de risico’s. En eerder afgeronde projecten.

Hartelijk dank voor uw feedback! We vinden het essentieel om transparant en duidelijk te zijn, vooral als het gaat om risico's en eerdere projecten. We zijn blij te horen dat uw ervaring met het aankooptraject positief was. We kijken ernaar uit om ook in de toekomst met u samen te werken! Met vriendelijke groet, Team AMS

aankoop

Onlangs een vastgoedobject gekocht bij amsbureau. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de afhandeling; alles werd helder en transparant uitgelegd. Nu ben ik benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Dank voor uw positieve woorden! We streven ernaar om alles zo duidelijk en transparant mogelijk te houden voor onze klanten. We hopen u spoedig goed nieuws te kunnen brengen over het uiteindelijke resultaat. Bedankt voor het vertrouwen in AMS Bureau! Met vriendelijke groet, Team AMS Bureau

Prettige omgang

AMS Bureau staat mij regelmatig vriendelijk te woord en houden mij goed op de hoogte van de ontwikkelingen

Dank u wel voor uw positieve feedback. Wij vinden het belangrijk om onze klanten op een vriendelijke en transparante manier op de hoogte te houden. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team AMS Bureau

Uitmuntende service

Toen ik een aantal jaar terug besloot om te investeren, koos ik voor RN vastgoed. Alles verliep naar wens, tot het schokkende nieuws kwam dat ze failliet waren verklaard. Ik was uiteraard bezorgd over mijn investeringen, maar toen kreeg ik een telefoontje van de heren van AMS Bureau. In eerste instantie was ik wat terughoudend en wantrouwig gezien de omstandigheden, maar ze stelden zich correct en professioneel voor. Mijn zorgen werden enigszins gesust toen ik van de curator een bevestiging ontving dat AMS het nieuwe aanspreekpunt zou zijn. Wat me opviel en waardeerde aan AMS, is hun zorgvuldigheid in communicatie. Ze hielden me gedetailleerd op de hoogte van al mijn percelen, zelfs van die ik niet via RN vastgoed had aangeschaft. Hun presentaties zijn van hoge kwaliteit; helder en overzichtelijk, waardoor ik altijd precies wist wat er speelde. Gezien mijn leeftijd ben ik langzaamaan aan het afbouwen en de heren van AMS zijn daarvan op de hoogte. Toch nemen ze elke keer weer uitgebreid de tijd voor mij en doen ze hun uiterste best, ook al weten ze dat ik niet van plan ben verder te investeren. In een tijd waarin betrouwbaarheid en integriteit van groot belang zijn, wil ik mijn waardering voor AMS niet onder stoelen of banken steken. Chapeau, heren!

We kunnen ons voorstellen hoe schokkend en zorgwekkend het nieuws over RN vastgoed voor u moet zijn geweest. Dank u wel voor het in ons gestelde vertrouwen, ondanks de moeilijke omstandigheden waarin we kennismaakten. Uw tevredenheid en geruststelling zijn voor ons van groot belang. Het doet ons goed om te horen dat onze inzet, communicatie en zorgvuldigheid gewaardeerd worden. Ook al heeft u besloten om niet verder te investeren, elk van onze klanten is waardevol en verdient onze volledige aandacht. Bedankt voor uw mooie woorden en waardering. We zijn er voor u, nu en in de toekomst. Met warme groet, Team AMS Bureau

Duidelijk contact

Ik heb meerdere gronden in Nederland bij verschillende kantoren. Toen AMS bureau mij benaderde was het de zoveelste. Met enige regelmaat was er op een normale vriendelijke manier contact waar ik bij andere partijen gewend ben dat er meer druk of agressie in de gesprekken zit om je over te halen tot aankopen. Na wikken en wegen heb ik toch besloten een aankoop te doen via AMS bureau. Nu is het een kwestie van wachten. In de loop der tijd houden zij mij netjes op de hoogte als er positieve ontwikkelingen zijn maar ook bij minder positieve. Ze hebben ook aangeboden mijn andere percelen te bekijken, misschien dat ik hier nog gebruik van ga maken.

Tot nu toe positief

Beste AMS Bureau, Nadat het kantoor waar ik aankopen heb gedaan failliet is gegaan, was ik bang dat alles verloren was. Ik wil jullie bedanken voor de inzet welke jullie doen voor mijn aankopen. Na de laatste update over één van de aankopen hoop ik dat jullie waarmaken wat andere niet doen.

Allereerst willen wij onze empathie uitspreken over de situatie die u heeft meegemaakt met het eerdere kantoor. Wij begrijpen de zorgen en onzekerheden die daarmee gepaard gaan. Het is voor ons een prioriteit om het vertrouwen van onze cliënten te behouden en te versterken. We zijn toegewijd om u op de hoogte te houden en te werken aan een positieve uitkomst voor uw aankopen. We hopen inderdaad te kunnen realiseren wat anderen niet hebben gedaan. Bedankt voor uw vertrouwen in AMS Bureau. Met vriendelijke groet, Team AMS Bureau

Goede Ervaring

Vorige week had ik een afspraak op het kantoor van AMS Bureau. Ik was aangenaam verrast door de professionaliteit van het team. Er werd ruimschoots de tijd voor me genomen en alles werd helder en begrijpelijk uitgelegd. Het geeft een veilig gevoel om met zo'n team in zee te gaan.

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Het was een genoegen u op ons kantoor te mogen ontvangen. We zijn blij dat u de ervaring als professioneel en duidelijk heeft ervaren. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking! Met vriendelijke groet, Team AMS Bureau

Goede deal!

Met meerdere percelen op mijn naam, was ik wel bekend in het vastgoedwereldje. Toen AMS me belde over een project in Amsterdam, was ik eerst een beetje terughoudend. Je hoort tegenwoordig zoveel verhalen over investeren in vastgoed. Echter, hun aanbod was financieel gezien een stuk aantrekkelijker dan wat ik van andere partijen had gekregen. Daarom heb ik toch besloten om met AMS in zee te gaan. Dus, AMS heren, ik wacht met spanning op de resultaten!

Hartelijk dank voor uw vertrouwen in AMS. We begrijpen uw initiële terughoudendheid in deze branche en zijn daarom des te blijer dat ons aanbod u heeft overtuigd. We streven ernaar om uw verwachtingen waar te maken en zullen ons uiterste best doen om u positieve resultaten te presenteren. We houden u op de hoogte! met vriendelijke groet, Team AMS

Herengracht 449 1017 BR Amsterdam