Goede en heldere ondersteuning

Lily heeft ons geholpen met het regelen van alle zaken omtrent onze scheiding en heeft ons daar goed bij geholpen. Ze legt de zaken helder en duidelijk uit zodat het voor mij duidelijk was hoe een en ander zou verlopen. Ze maakt de stukken op en zorgt ervoor dat alles goed verwoord op papier staat.

Deskundige en begripvolle mediation

Wij hebben een helder en deskundig mediation traject doorlopen. De communicatie met Lily verloopt prima. Deze periode in je leven is niet de meest fijne. Lily stelt zich begripvol op en dat is prettig.

Carbasiusstraat 40 1447 PH Purmerend

06 - 40 66 42 42