Perfecte customer service van Autoleaseman !!!

Prima geholpen van offerte tot aanschaf van de auto. Helemaal niks op aan te merken, Yarton neemt de tijd voor je en geen vraag is te veel. Alles helder en duidelijk. Ik raad Autoleaseman iedereen aan.

Perfect.

Hele goeie ervaring, Heb eigenlijk alleen maar Yarton gesproken. Heeft me heel erg goed geholpen ook met verschillende keuzes/oplossingen, Kon altijd bij hem terecht heb helemaal niks te klagen.

Uitstekend geholpen en snel

Uitstekend geholpen en snel

Goede service en komt alle beloftes na.

Goed contact gehad met het personeel en een prachtige auto kunnen leasen. Top service!

Goede en heldere communicatie

Vriendelijk contact

Rustig, vriendelijk en prima contact. Geen vlugge koude zakelijke praatjes. Maar inhoudelijk en gevoel dat er tijd voor je genomen wordt bij vragen.

Een heldere en transparante communicatie met Yarton. Hij heeft mij perfect begeleid in dit proces

Super geregeld allemaal

Kan niet meer zeggen als dat ik heel tevreden ben

Almystraat 14 5061 PA Yarton Post