Laden reviews...
Laden reviews...
103 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews benadrukken consequent vriendelijk en professioneel personeel, heldere communicatie en een soepele aankoopervaring. Klanten waarderen eerlijke prijzen, flexibiliteit en snelle oplossing van problemen. Over het geheel genomen wordt de ervaring als betrouwbaar en klantgericht omschreven.
Ben terug gekomen in de garantie en zonder discussie alles verholpen. Ook niet beknibbeld op kosten. Perfect geholpen
Beveelt aan
16 March 2026
Bram
Deventer
Afgelopen zaterdag een Seat Leon gekocht. Ondanks de drukte werd er netjes de tijd genomen. Ook mochten we een flinke testrit maken. Zeker aan te bevelen.
Beveelt aan
16 March 2026
Twan
Borne
Erg prettige garage. Hier een auto aangeschaft en een auto ingeruild. Worden eerlijke prijzen gehanteerd en goede service verleend!
Beveelt aan
13 March 2026
Arnoud
Raalte
Ik was er voor een APK en alles is super verlopen En ben top geholpen
Beveelt aan
13 March 2026
Sebastiaan
Staphorst
Alles prima geregeld en nette prijs
Beveelt aan
11 March 2026
Ronald
Nieuwleusen
Goede service
Beveelt aan
10 March 2026
Maudy
Hengelo
Fijne mensen , alles goed geregeld , komen afspraken naar!!!!
Beveelt aan
8 March 2026
Ger
Horst
Uitstekend
Beveelt aan
5 March 2026
Victor
Den Haag
Tot nu toe prima, echter nog geen week na de aankoop. Het koopproces is prima verlopen
Beveelt niet aan
4 March 2026
Berd Koggel
Raalte
Zeer goed behandeld en na de proefrit een goede deal gemaakt. Er waren een paar punten van aandacht aan de occasion en dat word nog aangepakt. Ik hoop dat we aankomende week de auto kunnen ophalen. De eigenaar en tevens de verkoper behandeld je met respect en geen gladde praatjes
Beveelt aan
1 March 2026
Arno
Appelscha
In mijn zoektocht naar een andere auto kwam ik terecht bij van de Kolk auto’s. Na een kort telefoongesprek een afspraak gemaakt voor een bezichtiging. Er werd al snel een proefrit aangeboden en die heb ik dan ook gemaakt. Bij terugkomst na onderhandeling van wat details een koopovereenkomst gesloten. Ian en zijn team zijn eerlijk en helder over wat er aangeboden word en denken mee in mogelijkheden. Gemaakte afspraken worden nagekomen en de aflevering verliep geheel naar wens. In de toekomst zou ik zeker nog eens een auto kopen bij van der Kolk
Beveelt aan
21 February 2026
Roelof
Noordwcheschut
prima afspraken snelle reactie
Beveelt aan
21 February 2026
Rinus
zutphen
Ik heb mijn auto gekocht bij Ian, de service is top en de prijs eerlijk en netjes!
Beveelt aan
17 February 2026
Jarno
Staphorst
Mijn bus was onderhoud nodig en na een belletje kon dit gelijk ingepland worden in de werkplaats. Er werd goed contact gehouden met mij over de kosten en binnen een dag stond de bus er weer helemaal klaar voor. Ik raad van der Kolk auto’s echt aan!
Beveelt aan
16 February 2026
Jan
Hoogeveen
Ik had bij de aankoop van de auto een specifieke wens en dat hebben ze heel goed opgepakt. Toen er kort daarna een probleem bleek te zijn met de contactsleutel is dit netjes opgelost zonder kosten. De occasion werd keurig opgeleverd.
Beveelt aan
12 February 2026
Rina
Emmeloord
Goede deal gesloten
Beveelt aan
11 February 2026
Leon
Hattemerbroek
Zeer goede service bij deze garage. Mijn contactpersoon, Ian, is vriendelijk, professioneel en komt zijn afspraken altijd na. Alles wat ik gevraagd heb, is perfect geregeld. Zeer tevreden, absoluut een aanrader!
Beveelt aan
11 February 2026
Danny Lam
Zwolle
Nadat ik mijn auto's had gekocht, kleine dingen die niet helemaal goed waren, maar alles werd professioneel opgelost. Top !!
Beveelt aan
11 February 2026
Stephan
Zenderen
Hele fijne ervaring gehad. Ik raad het iedereen aan!!
Beveelt aan
7 February 2026
Souhailla
Amsterdam
Doen wat beloofd is zonder haperen. Heel prettig
Beveelt aan
5 February 2026
Geert
Havelterberg
De enige reden dat ik nog geen 5 sterren geef is omdat ik de auto pas een week in bezit heb. Maar zeer tevreden over de service en het aflever van een zeer nette schone auto en innemen van mijn oude auto. Tot zover TOP bedrijf!
Beveelt aan
4 February 2026
ZorArt
Groningen
Goede communicatie,kreeg een goed inruilvoorstel voor mijn oude auto dus deal was snel rond,helaas na dat ik de nieuwe auto had gehaald al 2 storingen gehad binnen een maand,adblue storing en aircosysteem leeg,dit had misschien ook even gecontroleerd kunnen worden voor verkoop,verder alles prima,fijne auto, Citroën c4 Cactus
Beveelt aan
4 February 2026
Geert Jan
Muntendam
De mensen die ons geholpen hebben waren aardig en lieten je rustig maar een auto kijken. Ze zijn daar niet opdringerig , zoals je wel eens bij andere auto garages mee maakt
Beveelt aan
31 January 2026
Sander
Borne
Goed
Beveelt aan
29 January 2026
Bram
Deventer
Gewoon goede service
Beveelt aan
26 January 2026
Ronald
Nieuwleusen
Dedemsvaartweg 31
7954 PM Rouveen
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit