Een goede verzorgde begeleiding overlijden en de uitvaart.

Wij hebben de begeleiding en verzorging van Marian Joustra als zeer prettig ervaren. We hebben heel veel steun van haar mogen ontvangen.

No nonsense, empatisch vermogend en de juiste beleving.

Deze mevrouw begrijpt alle disciplines van de uitvaart. Communiceert duidelijk, is vriendelijk en luistert. Zelfs een knuffel op de momenten dat mijn vrouw emotioneel was na het overlijden van haar vader.

volledige professionaliteit / pełen profesjonalizm

De vrouw die het "laatste afscheid" van onze dochter verzorgde, toonde zich volledig professioneel en hielp meer dan nodig was. zij gaf advies en ondersteuning, en regelde ook enkele zaken die niet tot haar verantwoordelijkheden behoorden. Kobieta zajmująca się "ostatnim pożegnaniem" naszej córki wykazała pełny profesjonalizm oraz pomogła więcej niż musiała. udzieliła rad i wsparcia, zajęła się także niektórymi rzeczami nie należącymi do jej obowiązków.

Kijk met een goed gevoel terug op de crematie

Begin Januari is mijn vader overleden en we kwamen een brief van Monuta tegen en die hebben wij gebeld.Marian kwam langs om ons te helpen met alles te regelen en daar kijken wij met een blij gevoel op terug.En met vragen konden we ook een berichtje sturen via de app.

Alles prima

Mijn ervaring met marian Joustra is heel goed. Zij verstaat haar vak

Een geweldig fijn mens, precies wat je op zo'n moment ook hoopt en nodig hebt

Marian nam alle tijd voor ons, kwam dagelijks bij ons langs en was in deze dagen zeer betrokken. Het voelde vertrouwd en warm. Het is een belangrijke periode, waar alles onder een vergrootglas ligt, je alles zo goed en mooi mogelijk wil doen. Zij dacht met ons mee en bracht rust. Wij wilde veel graag zelf doen, het maken van de kaarten, inrichten van de locatie, catering, het maken van de kist e.d. Marian gaf ons hiervoor ruimte en we kregen van haar alle vertrouwen. Wij hebben het echt op onze manier kunnen doen en tegelijkertijd nam Marian ons alle andere dingen uit handen. Zo kon onze focus liggen op dat wat wij wilde personaliseren voor onze moeder. Op de dag zelf nam Marian volledig de regie, op ons verzoek, zo konden wij echt in het moment zijn. Ook daar hadden we alle vertrouwen in en verliep het zoals we hadden gehoopt en bedacht. Hoe naar zo een moment ook is, we kijken er op een mooie en liefdevolle manier op terug. Zo ook in de begeleiding van Marian. Ze deed het met respect, liefde, humor en was heel toegankelijk. Veel dank Marian, namens de familie. x

Persoonlijke dienstverlening op hoog niveau

Na het overlijden van een dierbare komt er naast veel verdriet zoveel op je af, dat het inschakelen van een professional echt noodzaak is. Marian heeft dit echt geweldig gedaan. Persoonlijk waar het kan en zakelijk waar het even nodig is. Dit gaf rust omdat wij wisten dat alles goed geregeld werd! Wij kunnen terugkijken op een uitvaart waar we trots op zijn en daarin heeft zij ons geweldig gesteund. Marian; nogmaals bedankt!

Netjes

Netjes en warm.

Ontzorgend, meelevend, begripvol en compleet.

Mw. Marian Joustra heeft ons in deze moeilijke tijd enorm geholpen met haar inzet, begrip, medeleven en tevens het meedenken in hoe de uitvaart op voor ons de fijnste manier in te vullen. Het regelmatige bezoek, de professionele insteek maar tegelijkertijd prettige persoonlijke contact, haar begrip voor de situatie en haar flexibele benadering van zaken hebben ons enorm ontzorgd en gemaakt dat we terugkijken op een mooie uitvaart. Dit is tevens door de genodigden zo ervaren. Het pakket van Monuta is ook uitstekend dekkend. Wij zouden monuta aanbevelen.

Fijne, respectvolle, persoonlijke begeleiding

De begeleiding van Marian voelde als een warme deken in deze verdrietige periode. Het was fijn om dagelijks contact te hebben, afspraken te maken, korte lijnen te hebben om toe te werken naar een mooi afscheid van onze geliefde echtgenoot, vader en opa.

Fijn!

Het was persoonlijk en voelde vertrouwd. Persoonlijke interesse in het gezin.

Warm, medelevend en behulpzaam

Warm, medelevend en behulpzaam

Duidelijk, vriendelijk en goed verzorgd.

Heb de uitvaart van mijn buurvrouw-vriendin geregeld met de dame van Monuta, Marian en dat was een prettig contact. Ze luisterde, gaf advies en regelde daarna wat er besproken was, steeds in overleg. Ook het contact daarna na de uitvaart was fijn. Dit gaf rust. Goed geregeld zo, hartelijk bedankt.

Heel fijn

Zij was als een vriendin maar tegelijkertijd ook professioneel en hielp ons zonder te dwingend over komen toch door deze moeilijke beslissingen heen wij waren erg tevreden met alles

Wat een goede begeleiding

Alles werd echt supergoed geregeld en er werd heel goed meegedacht. Communicatie verliep top. Als kon geregeld worden en veranderd indien nodig. Ik heb het als heel fijn ervaren.

Luisterde goed naar onze wensen.

Fijne ondersteuning, duidelijk, behulpzaam en meedenkend.

Heel fijn precies zoals we het wilden

Marjan is iemand die haarscherp aan voelt wat je graag wilt. En ze voelt ook aan als je met rust wilt worden gelaten, ik ben erg tevreden met hoe ze zich voor ons heeft ingespannen, alleen jammer dat de oven niet op temperatuur was maar verder heel relexte ervaring groetjes marina

Denk dat het niet beter kon . bedankt!!

De uitvaartonderneemster, Joustra voelde ons goed aan. Ze luisterde prima naar onze wensen en stelde alles in het werk om deze uit te kunnen uitvoeren. We kijken met een heel goed gevoel op het afscheid van mijn moeder diana terug! Bedankt voor alles Mvg bas

Een heel mooie, persoonlijke ervaring!!!

Marian kijkt heel goed naar wie ze voor zich heeft en hoe ze hier op een mooie en waardige manier mee om moet gaan. Haar persoonlijke aanpak heeft mij veel goed gedaan en ik heb het hele proces daardoor als zeer prettig en mooi ervaren. Van te voren had ik niet gedacht dat ik het op deze manier zou kunnen ervaren. Nogmaals heel erg bedankt, Marian!!!!

Betrokken, meelevend.

Marian heeft ons vanaf het 1ste moment bijgestaan, na het overlijden van mijn vader.Alles was bespreekbaar, bij vragen en opmerkingen was ze altijd bereikbaar. Marian was erg betrokken en meelevend, ook naar mijn moeder toe. Ze is echt een warme, hartelijke persoonlijkheid. Mede dankzij Marian hebben wij met een lach en een traan waardig afscheid kunnen nemen van mijn vader.

Heel persoonlijk en heel goed afgesloten, wat wij als gezin als heel fijn hebben ervaren.

Wij werden goed begeleidt bij ons afscheid van mijn vader en ook heel persoonlijk. Ze vraagt van te voren heel veel en ze neemt de tijd om met ons te praten. Dat heb ik als heel fijn ervaren, dat je geen nummer bent, maar een persoon met verdriet. Ook het na gesprek heb ik als heel fijn ervaren en nam ze ook de tijd ervoor. De rouwkaarten en bedank kaarten werd zorgvuldig gemaakt, krijgt eerst een opzetje voordat je het goed keurt, wel erg fijn. Het afscheid werd ook als heel persoonlijk en heel fijn ervaren, kregen we ook van de familie te horen, dat ze het een fijn afscheid vonden. Die was ook heel persoonlijk. De foto reportage was ook heel zorgvuldig gedaan en goed door gesproken met ons. Het voorwoordje deed ze ook heel mooi en was ook heel persoonlijk en we werden er goed begeleid met onze afscheid woordjes. Dus ik ben heel tevreden.

Marjan is een zeer prettige aardige lieve vrouw.

Mijn ervaring met Marjan is zeer positief zowel in de omgang als persoon. Komt haar afspraken na overleg en is zeer duidelijk. Ze doet er alles aan om het in goede banen te laten lopen wat zeer prettig is in de situatie. Marjan bedankt voor alles

Over Monuta Uitvaart