Super fijne praktijk!

Goede sfeer en zeer bekwame mondhygiënisten en tandartsen.

Vriendelijk, vakkundig en een zeer goede totaal ervaring

Een vriendelijke ontvangst door de medewerksters achter de balie en de assistentes. Een tandarts die advies geeft over mijn niet zo beste gebit en de voorgestelde behandeling goed en vakkundig uitgevoerd heeft waardoor ik nu erg tevreden met mijn gebit ben . En een tandtechniker die naar mijn probleem met mijn kiesprothese luisterde en het daarna vakkundig en geheel naar wens aanpaste, waardoor ik er nu zonder problemen alles mee kan eten. Ik ben heel tevreden over de mensen die werken bij Mondzorg Heerjansdam en hun behandeling.

Fijne tandarts!!

Erg fijne tandarts die verteld wat hij/zij doet en gaat doen. Hele vriendelijke assistentes en baliemedewerkster. Ook heel erg tevreden over de mondhygiënist! Ik ga nergens anders meer naar toe! Heel blij met deze praktijk en zijn medewerk(st)ers!

Goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Goed geholpen. Vriendelijk personeel. Wisselende tandartsen maar voor mij geen probleem.

Grondig, accuraat, vriendelijk

Accuraat, vriendelijk en grondig. Naar de tandarts of mondhygiëniste is niet het allerleukste om te doen maar als het dan toch moet dan ben ik zeer tevreden over de medewerkers van mondzorg Heerjansdam

Fijne en vakkundige mensen.

Fijne en vakkundige mensen.

De tandartsen zijn lief en vertellen gelijk wat ze gaan doen.

Als je daar zit is het eerst een beetje eng maar daarna gaan ze ook nog zeggen of het pijn doet of niet. Dus ik zou naar Heerjansdam gaan.

In het begin toen de praktijk net was overgenomen was het een beetje rommelig. Steeds een andere tandarts. Maar sinds Elea er is vind ik het top! Ik vind het altijd spannend als er iets moet gebeuren maar wordt altijd rustig geholpen. Ze neemt echt de tijd om te zorgen dat het netjes is en rustig gebeurd. Ook de mondhygiëniste werkt rustig en dat maakt het voor mij een stuk minder spannend.

Goede zorg en een vriendelijke instelling!

* Goede ervaring * Kind vriendelijk * Heldere uitleg * Geen lange wachttijden * Huiselijke sfeer

Nuttig en heel gezellig

Nu al een aantal jaren patiënt. 3e praktijkruimte waar ik bij Elea kom. Door een aantal jaren, zelf te hebben verwaarloosd, bij praktijk gekomen. Altijd tijd voor gezellig praatje en buitengewoon grondige behandeling. Praktijk modern ingericht, ook met heel vrolijke kleuren.( rustgevend )

Fijne mensen, persoonlijk, professioneel, servicegericht

Bij mijn allereerste bezoek, een aantal jaar geleden, liet mijn gebit wat te wensen over en daarbij ben ik doodsbang voor naalden en meer van dat soort toestanden. Hier word je super op je gemak gesteld, alles op t tempo waar jij je lekker bij voelt. Ook word je goed geïnformeerd hoe je je gebit het beste kunt aanpakken en onderhouden. Met als resultaat dat ik nu een super gezond & schoon gebit heb en nog maar 1x per jaar hoef langs te komen voor een check ipv 3x destijds. Ik wil nooit meer andere mondhygiëniste dan Elea!

Prettig behandeling, persoonlijk.9de

Het is een rustige en prettige praktijk.

Mensen zijn erg open en begripvol. Houden van een praatje en denken met je mee.

Toppie!

Gaatjes gevuld zonder enig pijn. Stelde ook mijn zoon door fijne uitleg op zijn gemak. Alles was zo gepiept!