Goede tandarts

Fijne tandarts rania.

Deskundige mensen

Altijd een fijne ervaring met deze mensen

Vriendelijk ontvangst , nemen de tijd stellen je op je gemak geven duidelijke uitleg Tonen intresse

Tevreden

Tevreden over mijn tandarts bezoek. Rania neemt de tijd voor je, is belangstellend. Goede tandarts zorg gehad

Goede indruk voor mijn eerste keer

Voor de eerste keer naar Rani van mondzorg ambacht. Enthousiaste vrouw, maar toch met rust krijg je de behandeling. Stelt je zeker op je gemak

Proffesioneel en zorgzaam

Ik ben overgestapt van mijn oude tandarts naar deze, omdat ik hier gelijk het gevoel kreeg dat tandarts Rania het best was opgeleid en echt wist wat ze deed. Ze was bovendien ook geïnteresseerd in je en weet van alles af!

Het is een topper.

Doet haar werk goed. Altijd vriendelijk en geeft ook tips en tricks waar je wat mee kan.

Heel tevreden

Ze luisteren echt naar jou wensen en budget en passen daar het behandelplan zo veel mogelijk op aan.

Zeer comfortabel en professioneel geholpen.

Alle afspraken beginnen op tijd en zowel Mondhygiëniste als tandarts zijn zeer kundig. Ga er met plezier naar toe en ook weer naar huis.

Fijne aangename omgang en uitstekende manier van behandelen

Mijn gebit gered

Nadat mijn tandarts haren lang niet duidelijk is geweest over de ernst van mijn gebitsproblemen kwam ik hier terecht met heel ernstige parodontitis. Elea en haar team hebben letterlijk mijn gebit gered!!

Prima tandarts

Goede service en vriendelijke omgang.

Secuur, duidelijk en snel

Leggen altijd duidelijk uit wat er gaat gebeuren, zijn heel secuur en professioneel.

Zeer vriendelijke, ontspannen en behulpzame tandartspraktijk.

De tandarts neemt echt de tijd om zaken aan je uit te leggen. Ook voor kinderen wordt de tijd genomen. Heel prettig team.

Veel tijd en begrip als je zoals ik bang bent

Veel tijd en begrip als je zoals ik bang bent

Goede professionele zorg

Afspraken lopen nooit uit. Herinneringsmail dag voor de afspraak top. Vriendelijke mondhygiëniste. Goede zorg m.a.w. Zeer tevreden

Voor mij een succes ervaring

Na lange jaren van angst voor de tandarts ga ik er nu zonder angst naar toe, alleen nog wat zenuwachtig. Er wordt uitgelegd wat ze doen en tijdens de behandeling vragen ze ook steeds of het gaat.

Duidelijk en netjes

Nette aardige mensen, met goed advies en duidelijke afspraken.

Relax

Relax en prima uitleg tijdens behandeling

kennis, kunde en aandacht voor de klant.

Goede behandeling en advies gehad

Top .super

Alles is bespreekbaar goede uitleg. Wat moet gebeuren. Wordt mee gedacht. Super fijn ga zo door

Prima gedaan!

Mondhyg. Rene behandelt heel goed! Fijn dat ze met pasta vooraf verdooft

Goede tandarts

Elke keer weer goed geholpen

De Spiegel 5 3341 CA Hendrik-Ido-Ambacht