Filters

7

volgens mij gewoon goed

Lokatie makkelijk te bereiken. Voldoende parkeerruimte en een aangename sfeer in de lokatie

  • Aanbevelen? Nee
10

Een tandarts die vertrouwen geeft

Wij zijn ontzettend tevreden over deze tandartspraktijk. We waren hierheen verwezen voor onze dochter nadat onze vorige tandarts zonder eerst een röntgenfoto te maken al sprak over een mogelijke zenuwbehandeling. Deze praktijk koos ervoor om eerst goed onderzoek te doen. Op basis van de röntgenfoto bleek uiteindelijk dat de kies getrokken moest worden. Wat ons vooral opviel, is hoe professioneel en kindvriendelijk het team is. Alles werd op een duidelijke en rustige manier uitgelegd aan onze 9-jarige dochter, waardoor zij zich volledig op haar gemak voelde. Dankzij hun fijne begeleiding was ze ontspannen, bewoog ze geen enkele keer en liet ze haar kies zonder problemen trekken. Wij waarderen het enorm dat zij kiezen voor een zorgvuldige diagnose en kinderen zo goed begeleiden tijdens de behandeling. Door deze positieve ervaring hebben wij besloten om over te stappen naar deze tandartspraktijk. Absoluut een aanrader! ⭐⭐⭐⭐⭐

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima behandeling

Behandeling is niet altijd gevoelloos, maar is prima vol te houden. Na afloop van de behandeling alles weer zonder tandsteen. Fijn gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede behandeling, zowel voor je gebit als op intermenselijk gebieg.

Altijd aandacht voor en interesse voor het probleem en er wordt naar een oplossing gezocht als dat kan. Er wordt in ieder geval altjd meegedacht!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed geholpen

Netjes, snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Moderne fijne tandarts, met tijd en aandacht voor je.

Blij deze tandarts gevonden te hebben. Ruime moderne praktijk, met veel persoonlijke aandacht en tijd. Hier ben je geen klant, maar gewoon een mens.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mijn ervaring was goed, omdat ik vriendelijk en duidelijk ben geholpen.

Mijn ervaring was uitstekend. Ik wil de tandarts in het bijzonder bedanken voor haar vriendelijkheid, duidelijke uitleg en grote aandacht tijdens de behandeling. Ik merkte dat zij nauwkeurig en vakkundig werkt en veel aandacht heeft voor de kleinste details. Dat gaf mij een gevoel van rust en vertrouwen. Ook wil ik de receptie bedanken voor de vriendelijke behandeling, de glimlach en de hulp. Eerlijk gezegd verdienen zij alle dank en waardering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede behandeling. Prettig personeel. Mooie locatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne praktijk

Heel fijn personeel en prima behandeling

  • Aanbevelen? Ja
9

Vakkundig en prettig geholpen.

Ik lig ontspannen op de stoel omdat ik weet dat de mondzorg zorgvuldig, rustig, professioneel plaatsvindt. Waarom geen 10? Als liefhebber van klassieke muziek kan ik niet altijd genieten van de achtergrondmuziek.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ze was erg aardig en vertelde wat ze ging doen Groet Lotte 8 jaar

  • Aanbevelen? Ja
8

Hele fijne praktijk!

Vriendelijk Nemen de tijd voor je Mooie nieuwe praktijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Ondanks mijn angst voelde ik mij hier echt gezien en gerustgesteld.

Ik ben verre van een fan van de tandarts en zelfs erg angstig, waardoor ik jarenlang afspraken heb uitgesteld. Toch heb ik de stap gezet en wat ben ik blij dat ik dat hier heb gedaan. Het is een ontzettend fijne praktijk waar je heel lief, rustig en menselijk wordt benaderd. Alles wordt duidelijk uitgelegd, er wordt regelmatig gevraagd of het nog gaat en of ze verder mogen gaan, wat mij enorm helpt om me veilig te voelen. De sfeer is prettig en ontspannen, en je merkt dat ze er oprecht zijn om je te helpen. Daarnaast wil ik ook de mondhygiëniste benoemen: zij is ontzettend fijn, rustig en kundig, wat ook een groot verschil maakt. De praktijk is bovendien erg goed met kinderen. Mijn dochter was ook bang om naar de tandarts te gaan, maar voelde zich hier snel op haar gemak en ging met een goed gevoel de behandelkamer uit. Dat zegt voor mij alles. Een praktijk die ik met vertrouwen kan aanbevelen, zeker voor angstige patiënten en gezinnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn geholpen door nadjonie

Heel erg fijn en deskundig geholpen door Nadjonie! Ik was heel heel erg bang maar ze stelde me heel erg gerust. Na de behandeling heb ik ook helemaal geen last gehad. Ik zou iedereen een mondhygiënist als Nadjonie aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en erg vriendelijk.

Professionele hulp. Vriendelijke uitstraling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitermate deskundige mondhygiëniste. Nemen echt de tijd om alles goed schoon te maken en te controleren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en deskundig

Ik word altijd heel fijn geholpen: vriendelijk, deskundig en geïnteresseerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring!

Voelt goed en ze nemen je serieus.. goed advies en er is ruimte voor mijzelf tijdens de behandeling… stapje voor stapje door heen geloodst!! Echt blij met deze nieuwe vriendelijke ervaring!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Hele goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
9

Voelde me ontspannen na goede uitleg en ontvangst

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

Super professioneel en toegewijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed gebit is belangrijk en dat doen jullie

Helemaal blij mee

  • Aanbevelen? Ja
8

geen lange uitloop tijden

klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Correcte en vakkundige werkwijze

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en op tijd geholpen

Ik ben zeer professioneel en op tijd geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Spiegel 5

3341 CA Hendrik-Ido-Ambacht

078 785 1621

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.