Laden reviews...
Laden reviews...
81 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Recensies benadrukken vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg en persoonlijke aandacht. Moderne praktijken en een rustige sfeer worden vaak genoemd. De algehele ervaring is positief en klanten vertrouwen op de zorg en professionaliteit.
Als je last heb en belt kan je vaak gelijk langs komen, ze nemen de tijd. Na de kinderen toe ook geduldig en leggen goed uit wat ze kunnen verwachten.
Beveelt aan
24 June 2026
L.
Alblasserdam
Goed
Beveelt aan
24 June 2026
H.
Hendrik ido ambacht
De mondhygiënisten zijn vriendelijk en deskundig. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Is er ook heel schoon.
Beveelt aan
19 June 2026
H.E.
Zwijndrecht
Vriendelijk, deskundig met oog voor de patiënt
Beveelt aan
14 June 2026
Lineke
Zwijndrecht
Me dochter (11) moest een gaatje vullen alleen ze is onwijs bang voor de tandarts maar dit heeft ze super gedaan super lieve mensen ze leggen het goed uit en stellen je echt gerust! Ze heeft het zonder verdoving gedaan
Beveelt aan
12 June 2026
Destiny
Zwijndrecht
Lokatie makkelijk te bereiken. Voldoende parkeerruimte en een aangename sfeer in de lokatie
Beveelt niet aan
9 June 2026
P.J.
Rotterdam
Wij zijn ontzettend tevreden over deze tandartspraktijk. We waren hierheen verwezen voor onze dochter nadat onze vorige tandarts zonder eerst een röntgenfoto te maken al sprak over een mogelijke zenuwbehandeling. Deze praktijk koos ervoor om eerst goed onderzoek te doen. Op basis van de röntgenfoto bleek uiteindelijk dat de kies getrokken moest worden. Wat ons vooral opviel, is hoe professioneel en kindvriendelijk het team is. Alles werd op een duidelijke en rustige manier uitgelegd aan onze 9-jarige dochter, waardoor zij zich volledig op haar gemak voelde. Dankzij hun fijne begeleiding was ze ontspannen, bewoog ze geen enkele keer en liet ze haar kies zonder problemen trekken. Wij waarderen het enorm dat zij kiezen voor een zorgvuldige diagnose en kinderen zo goed begeleiden tijdens de behandeling. Door deze positieve ervaring hebben wij besloten om over te stappen naar deze tandartspraktijk. Absoluut een aanrader! ⭐⭐⭐⭐⭐
Beveelt aan
6 June 2026
Elfida
Hendrik ido ambacht
Behandeling is niet altijd gevoelloos, maar is prima vol te houden. Na afloop van de behandeling alles weer zonder tandsteen. Fijn gevoel.
Beveelt aan
4 June 2026
J.P.
Dordrecht
Altijd aandacht voor en interesse voor het probleem en er wordt naar een oplossing gezocht als dat kan. Er wordt in ieder geval altjd meegedacht!
Beveelt aan
27 May 2026
A.A.
HENDRIK-IDO-AMBACHT
Netjes, snel en goed geholpen.
Beveelt aan
26 May 2026
A.J.
Zwijndrecht
Blij deze tandarts gevonden te hebben. Ruime moderne praktijk, met veel persoonlijke aandacht en tijd. Hier ben je geen klant, maar gewoon een mens.
Beveelt aan
23 May 2026
Marco
Papendrecht
Mijn ervaring was uitstekend. Ik wil de tandarts in het bijzonder bedanken voor haar vriendelijkheid, duidelijke uitleg en grote aandacht tijdens de behandeling. Ik merkte dat zij nauwkeurig en vakkundig werkt en veel aandacht heeft voor de kleinste details. Dat gaf mij een gevoel van rust en vertrouwen. Ook wil ik de receptie bedanken voor de vriendelijke behandeling, de glimlach en de hulp. Eerlijk gezegd verdienen zij alle dank en waardering.
Beveelt aan
20 May 2026
Mohamad
Hendrik-Ido-Ambacht
Goede behandeling. Prettig personeel. Mooie locatie.
Beveelt aan
19 May 2026
N
H. I. Ambacht
Heel fijn personeel en prima behandeling
Beveelt aan
16 May 2026
H.
Zwijndrecht
Ik lig ontspannen op de stoel omdat ik weet dat de mondzorg zorgvuldig, rustig, professioneel plaatsvindt. Waarom geen 10? Als liefhebber van klassieke muziek kan ik niet altijd genieten van de achtergrondmuziek.
Beveelt aan
12 May 2026
Kors
Hendrik-Ido-Ambacht
Ze was erg aardig en vertelde wat ze ging doen Groet Lotte 8 jaar
Beveelt aan
9 May 2026
Lotte
Alblasserdam
Vriendelijk Nemen de tijd voor je Mooie nieuwe praktijk
Beveelt aan
5 May 2026
R.
Hendrik Ido ambacht
Ik ben verre van een fan van de tandarts en zelfs erg angstig, waardoor ik jarenlang afspraken heb uitgesteld. Toch heb ik de stap gezet en wat ben ik blij dat ik dat hier heb gedaan. Het is een ontzettend fijne praktijk waar je heel lief, rustig en menselijk wordt benaderd. Alles wordt duidelijk uitgelegd, er wordt regelmatig gevraagd of het nog gaat en of ze verder mogen gaan, wat mij enorm helpt om me veilig te voelen. De sfeer is prettig en ontspannen, en je merkt dat ze er oprecht zijn om je te helpen. Daarnaast wil ik ook de mondhygiëniste benoemen: zij is ontzettend fijn, rustig en kundig, wat ook een groot verschil maakt. De praktijk is bovendien erg goed met kinderen. Mijn dochter was ook bang om naar de tandarts te gaan, maar voelde zich hier snel op haar gemak en ging met een goed gevoel de behandelkamer uit. Dat zegt voor mij alles. Een praktijk die ik met vertrouwen kan aanbevelen, zeker voor angstige patiënten en gezinnen.
Beveelt aan
1 May 2026
Cilla
Hendrik Ido Ambacht
Heel erg fijn en deskundig geholpen door Nadjonie! Ik was heel heel erg bang maar ze stelde me heel erg gerust. Na de behandeling heb ik ook helemaal geen last gehad. Ik zou iedereen een mondhygiënist als Nadjonie aanraden!
Beveelt aan
25 April 2026
Marja
Hendrik ido ambacht
Professionele hulp. Vriendelijke uitstraling.
Beveelt aan
22 April 2026
T.H.C
Hendrik-Ido-Ambacht
Uitermate deskundige mondhygiëniste. Nemen echt de tijd om alles goed schoon te maken en te controleren.
Beveelt aan
21 April 2026
J.J.
Ridderkerk
Ik word altijd heel fijn geholpen: vriendelijk, deskundig en geïnteresseerd
Beveelt aan
19 April 2026
Nina.
H.I.Ambacht
Voelt goed en ze nemen je serieus.. goed advies en er is ruimte voor mijzelf tijdens de behandeling… stapje voor stapje door heen geloodst!! Echt blij met deze nieuwe vriendelijke ervaring!!
Beveelt aan
17 April 2026
Josien
Hendrik Ido ambacht
Hele goede behandeling
Beveelt aan
14 April 2026
M.G.
Hiambacht
zie boven
Beveelt aan
8 April 2026
J.M. Laros {Hans}
Rotterdam
De Spiegel 5
3341 CA Hendrik-Ido-Ambacht
Branch
Gezondheid, Zorg
Specializations
Mondzorg, Tandarts
Artsen, Tandartsen, Fysio, Revalidatie etc.