Zeer, slechte tandartspraktijk
Ik heb hier meerdere jaren gezeten en in die jaren heb ik verschillende negatieve ervaringen gehad.
De kwaliteit van de tandartsen is goed, maar alles erom heen is zeer slecht. Tandartsen die maar 1 dag per week in de praktijk werken waardoor een afspraak maken bijna onmogelijk is of een paar dagen voor je afspraak worden gebeld om je afspraak te verzetten want de tandarts is er op de dag van je afspraak ineens niet (dit is helaas meerdere keren gebeurd).
Daarnaast is de onderlinge communicatie slecht. Ik heb een keer een andere tandarts gehad bij een controle. Ze geeft aan het begin van de controle aan dat ze twee bepaalde verstandskiezen die niet goed lagen, goed wilde controleren en het daar even over wilde hebben, terwijl die een half jaar en een jaar geleden al zijn verwijderd. Hierin merk je dat je dossier niet/niet goed wordt gelezen. Een andere keer heeft de tandarts me een afspraak laten maken bij de mondhygiëniste voor het verwijderen van tandsteen. Doordat dit niet goed is gecommuniceerd krijg ik bij die afspraak ineens poetsles (ik ben al een keer eerder bij de mondhygiëniste geweest voor poetsles en heb nog nooit een gaatje gehad), en moet ik een nieuwe afspraak gaan maken om daadwerkelijk de tandsteen te laten verwijderen.
Als je dan aangeeft dat je daar niet voor bent gekomen en na 20 minuten uitloop met een half schoongemaakt gebit weggaat, wordt je vader gebeld over hoe de afspraak is verlopen en of de factuur met extra tijd kan worden betaald (ik ben 21, ga al jaren alleen naar de tandarts en maak altijd mijn eigen afspraken etc). Tijdens dit telefoongesprek wordt geen oplossing geboden maar wordt gezegd: ‘Dan schrijft ze zich toch uit?’. Na deze zoveelste slechte ervaring heb ik dat dus gedaan.
Helaas kan ik zo nog wel even doorgaan. Het enige positieve punt wat ik hier de afgelopen jaren jaren heb mogen ervaren, is tandarts Kalo. Hij heeft 3 verstandskiezen bij mij verwijderd en is een zeer bekwame, betrokken en aardige tandarts!