Top rijinstructeur!

Heel veel van Gerard geleerd tijdens de lessen, ook heeft hij veel geduld en wil altijd helpen

Beter kon je niet krijgen

Hele fijn man, weet wat hij doet. Zorgt dat jij je fijn voelt in de auto.

Vriendelijke, professionele en geduldige rijinstructeur

Ik ben zeer tevreden over de rijlessen die ik bij Gerard heb genomen. Na 30 rijlessen heb ik mijn rijbewijs gehaald. Gerard is een instructeur die geduldig uitlegt en je op je gemak stelt achter het stuur. De prijs per les was iets wat aan de hoge kant vergeleken met sommige andere rijscholen in de buurt, maar voor mij was dat het zeker waard. Je kunt namelijk met al je vragen terecht en op je eigen tempo en zonder stress achter het stuur leren rijden, en dat vind ik minstens net zo belangrijk! Ook is Gerard zeer flexibel wat betreft de dagen en tijden om te lessen. Kortom: een aanrader voor iedereen die op zoek is naar professionele en prettige rijlessen.

Fantastische lessen en vooral gezelligheid in de auto.

Heb een hele leuke tijd gehad met het lessen bij deze rijschool heb veel dingen geleerd en ben in 1 keer geslaagd

Goede begeleiding en gezellige lessen

De lessen heb ik als ontzettend fijn ervaren. De instructie was duidelijk en er was sprake van een prettige leeromgeving. Het was altijd gezellig, foutjes maken was nooit erg en ik ben hier met meer zelfvertrouwen weg gegaan na het halen van mijn rijbewijs.

Gezellig én goed

Erg fijn rijlessen hier gehad. Voelde mij erg snel op mijn gemak in de auto, en heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik in één keer mijn rijbewijs heb gehaald. Tijdens de lessen zelf is er prima ruimte voor gezellig kletsen, je krijgt duidelijke instructies en in de auto zelf werkt de gezelligheid van Gerard zeer aanstekelijk.

Een hele fijne en leerzame tijd gehad! Zeker een aanrader als jij nog een rijschool zoekt!

Prachtig!!

Echte aardige gozer, leuke ervaringen gehad, ook alles in orde en onder controle, verder echt gwn fijne auto, leuke ritjes en praatjes gemaakt! Goed geslaagd ;)

Gezellige en leerzame lessen

De lessen zijn altijd gezellig en we hebben het over leuke onderwerpen. De lessen zijn vooral leerzaam omdat Gerard de tijd voor je neemt als je fouten maakt en legt daarna met alle geduld uit hoe het wel moet of geeft je tips.

Geweldig.

Heb een hele leuke er leerzame tijd gehad!

Leuke en gezellige tijd mee gemaakt en super veel geleerd!

Hoi Iris, Bedankt voor je beoordeling. Jij succes met je toffe baan en we komen elkaar zeker wel eens ergens tegen. Groet, Gerard Rijschool Pijlsnel

Prettige rijlessen op jou aangepast.

Ik zou de rijschool aanbevelen omdat: je lessen volgt die op jou sterke en zwakke punten zijn aangepast. Je kan altijd zelf bepaalde oefeningen/situaties vaker doen als je dat voorstelt. Handige trucjes worden meegeven, zonder dat het er zoveel zijn dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Al met al een goede ervaring met de rijschool.

Erg prettig en leuk

Ik vond de rijlessen zeer fijn. Er werd altijd rustig gereageerd als ik een foutje maakte en als ik een vraag over wat ik bijvoorbeeld moest doen in bepaalde situaties had kreeg ik altijd een duidelijke uitleg waar ik ook daadwerkelijk iets van kon leren. De rijlessen waren ook altijd gezellig en leuk.

Dankjewel Anna. Bedankt voor je beoordeling, en het was zeker gezellig en leuk met jou tijdens de rijlessen. Veel plezier en als we elkaar zien dan zwaaien we uiteraard! Gerard Rijschool Pijlsnel.

Christinastraat 10 9744 CH Groningen

06 22541187

Over Rijschool Pijlsnel

Wat maakt ons anders dan andere rijscholen? Wij stoppen niet nadat je één of twee gezakt bent. Wij gaan er echt voor zorgen dat jij je rijbewijs gaat halen. En je brengt geen leerlingen weg of haalt een leerling op. Bij ons is het echt privé les!