Vriendelijk en veel kennis

Wij hebben met plezier onze auto bij Martin gekocht. Zijn enthousiasme over auto's is aanstekelijk en je merkt dat hij veel kennis heeft. Hij weet wat hij doet en is daardoor ook een betrouwbare verkoper!

Erg prettig geholpen

Wat een fijn ervaring! Goed en prettig contact vooraf de aankoop van de auto. Ik mocht zonder problemen de auto meenemen naar onze eigen garage voor een keuring. Na deze keuring bleek de auto volledig in goede conditie dus voor ons geen reden om de twijfelen. We hebben een prachtige auto gekocht waarbij we een heerlijke taart kregen met een foto van de auto erop. Ook de nazorg os goed. Als je iets hebt wordt dit netjes opgepakt en verholpen.

Uitstekend geholpen bij Dorrestijn auto’s. Kleinschalig bedrijf, maar juist daardoor voelt het persoonlijk aan bij het kopen van een auto.

Erg tevreden!

We zijn erg goed geholpen door Martin! Fijne, snelle en eerlijke communicatie. Erg blij met de aankoop van onze Audi Q2! :-)

Goed betrouwbare bedrijf

Goed betrouwbare bedrijf

Eerlijke autodealer die echt de tijd voor je neemt. Goede uitleg over wat je kan en mag verwachten van je aankoop. Er is een ruime keus aan kwalitatief goede auto,s. Ook voor een kleine of grote beurt en keuring kun je er terecht. Hele fijne ervaring bij deze garage

Goed geïnformeerd- goed geholpen

Netjes en snel geholpen .

Alles ging zoals afgesproken zeer tevreden.

Nette autohandelaar

Goede service, netjes afhandelen van eventuele issues, alom zeer tevreden

Zeer tevreden met mijn aankoop bij Dorrenstijnauto's!

De auto verkeert in uitstekende staat, rijdt soepel en heeft een eerlijke prijs. Het personeel was vriendelijk en professioneel, waardoor het aankoopproces vlot verliep. Een betrouwbare plek voor kwaliteitsauto's!

Zeer vertrouwde verkoper

Martin heeft mij geholpen bij de aanschaf van de auto. Het is een enthousiaste verkoper met heel veel kennis van auto’s. Er wordt echt met je meegedacht, ik vindt het jammer dat er geen Bluetooth in de auto zat toen kwam er opeens een radio tevoorschijn uit en schuur en na overleg werd hij gelijk in gebouwd. Paar dagen later heb ik de auto opgehaald bij aflevering werden we verrast door een heerlijke slagroomtaart met een foto van de auto erop. Het is zeker een aanrader om hier is te gaan kijken voor een nieuwe auto.

Snelle aflevering

Vriendelijk. Auto snel afgeleverd. Nette onderhandeling. Tot dusver veel plezier van de auto

Betrouwbare indruk

Plezierig contact, geeft een betrouwbaar gevoel. Na een uitgebreide proefrit werd een kleine storing hersteld en uitgebreid getest. De auto werd snel geleverd. Erg tevreden mee, zou hier zo weer een auto kopen.

Bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in Dorrestijnauto´s! Fijn dat u tevreden bent over de aankoop en service. Veel veilige kilometers gewenst en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto´s

Super service!

Super service! Alles snel geregeld en kon binnen 2 dagen mijn nieuwe auto ophalen!

Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Bedankt voor de review en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto´s

Ik ben zeer tevreden met de auto die ik hier gekocht heb.

Zeer vriendelijk en eerlijke jongeman. Mijn auto is is top afgeleverd! Ik ga hier zeker terug!

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u tevreden bent over Dorrestijnauto´s! Veel veilige kilometers gewenst en we zien u graag terug! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto´s

Goeie volk, woord en daad staan ineen

Top bedrijf, nuchter, sober doch enthousiast. Hoog vertrouwen en eerlijk behandeld

Bedankt voor deze mooie review en het vertrouwen in Dorrestijnauto´s! Veel plezier met uw nieuwe auto en graag tot ziens. Vriendelijke groet, Dorrestijnauto´s

No nonsense autobedrijf met liefde voor het vak.

Martin nam de tijd voor ons om alles te vertellen over de mooie Audi q2 die ik Diezelfde avond nog gekocht heb. een jongen met veel intrinsieke motivatie die hij ook echt toont. Geen gladde praatjes maar gewoon persoonlijk. heb ook nog een mooie prijs mogen ontvangen voor mijn audi A3. Heb ook het gevoel dat het dit bedrijf niet gaat om zakken te vullen, maar klant is koning. toen ik de wagen kwam ophalen kreeg ik een mooie taart met daarop de foto van de gekochte wagen. Martin bedankt voor alles!

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met onze service! Veel veilige kilometers gewenst met jullie mooie Audi Q2 en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto´s

Super autobedrijf!

Een klantvriendelijk bedrijf die kijkt naar de wensen van de klant. Daarnaast luisteren ze naar je verhaal, waarom je komt en tonen ze begrip voor je situatie. Je krijgt garantie als dat nodig is. Er word gedaan wat er is beloofd. Ze staan voor je klaar als dat nodig is. Een aanrader voor iedereen!

Fijn dat jullie zo'n goede ervaring hebben met Dorrestijnauto's! Bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Veel plezier met de nieuwe aankoop! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Super geholpen en enorm klantvriendelijk

Goede service helpt je aan een nieuwe auto en je kan er op vertouwen dat hij zijn uiterste best zal doen om je precies te helpen aan wat je wil.

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u tevreden bent met onze service. Veel plezier met de nieuwe auto en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Professionele en prettige ervaring

Wij hebben auto's ingeruild en een gekocht. Dat proces verliep vlot en naar tevredenheid.

Fijn dat u een goede ervaring met ons heeft! Veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto. Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Zeer prettige koopervaring

Op korte termijn zochten wij een andere auto. Via Autotrack.nl kwamen we uit bij Dorrestijnauto's. Dinsdag gebeld, woensdagmiddag langs geweest voor een proefrit (hoefden niet eens legitimatie achter te laten), en vrijdagochtend opgehaald. We zijn zeer tevreden over de klantvriendelijke behandeling, de vlotte aankoop en natuurlijk over de auto, een Corolla Verso. De auto is een koopje, gelet op wat we hebben gekregen voor het aankoopbedrag. Deze onderneming is een aanrader.

Bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in Dorrestijnauto's! Goed om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Veel veilige kilometers gewenst en graag tot ziens.

Goede service, vriendelijk

Afgelopen zaterdag spontaan zonder afspraak gekomen om auto's te kijken. We werden goed en vriendelijk geholpen. Gelijk een proefrit kunnen maken en besloten om de auto te kopen. De apk hebben ze gelijk op maandag geregeld (zonder extra kosten) zodat we op dinsdag avond de auto al konden ophalen. Hele goede service!

Fijn dat u zo tevreden bent met onze service! Bedankt voor de mooie review en aankoop van uw auto. Veel plezier ermee en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Zeer goede en nette garage.

We hebben de aankoop van de auto als zeer prettig ervaren. En we zijn heel netjes behandeld door de verkoper. Bij aflevering kregen we een taart met de foto van de auto erop, super leuk en mooi gebaar. Al met al zijn we zeer tevreden

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft. Veel plezier met uw nieuwe aankoop en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Erg fijn en betrouwbaar adres voor een occasion

Ongeveer een half jaar geleden hebben wij een prachtige DS3 Cabriolet gekocht uit 2014. Bij de afspraak was al meteen duidelijk dat je met een betrouwbare autoverkoper te maken had. Geen snelle praatjes maar vriendelijk, eerlijk, verstand van zaken en kwam erg betrouwbaar over. Na de aankoop kregen we zelfs een lekkere slagroomtaart met een foto van de nieuwe auto erop. De auto is inmiddels voor periodiek onderhoud geweest bij de Citroën dealer en die gaven aan dat het een goede auto is. Naast wat standaard onderhoud geen bijzonderheden. Nogmaals bedankt voor de fijne aankoop en wij bevelen jullie zeker aan.

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat de auto goed bevalt. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Over Dorrestijnauto's

Dorrestijnauto’s, een jonge onderneming met passie voor auto’s. Bij ons kunt u terecht voor de in- en verkoop van gebruikte auto’s. Wij hebben altijd occasions op voorraad in verschillende merken en prijsklassen. Al onze nieuw binnengekomen occasions worden eerst zorgvuldig nagekeken en bijvoorbeeld voorzien van een poetsbeurt, reparatie of apk. En dat voor een scherpe prijs! Dorrestijnauto’s zorgt er graag voor dat u op een vertrouwde en makkelijke manier uw auto kunt (ver)kopen. Heeft u interesse in één van onze occasions, wilt u een inruilindicatie of langskomen voor een bezichtiging/proefrit? Neem dan vrijblijvend contact met ons op! Uw review wordt gewaardeerd! Alvast bedankt!