Correct en snel afgeleverd conform ze weergeven op de website

Goede ervaring gehad. Bestelproces is soepel, levering conform afspraken die ze online aangeven. Net eindresultaat dus zeer tevreden.

Super snel resultaat, en werkt naar behoren.

Super snel resultaat, en werkt naar behoren.

Calvin is altijd bereid een goed uitleg te geven en nauw luisteren wat je wilt!

Goede service en bieden net dat extra meer als je om een aanpassing vraagt!

Goed bedrijf, betrouwbaar en staan klaar om je te helpen! Een aanrader!

Snelle goede kwaliteit

Nu meerdere keren een logo laten omzetten van een slechte PNG naar een scherpe EPS. Gelijk goed en snel.

Van begin tot het eind perfect ondersteund bij het ontwerpen van mijn website!

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering was de samenwerking ontzettend fijn. Calvin begreep direct welke ontwerprichting paste bij de huisstijl en het eerste ontwerp was daardoor eigenlijk direct zoals ik het wilde. In de periode daarna hebben we de puntjes op de i gezet waarbij Calvin aan een half woord genoeg had om de aanpassingen door te voeren. Ik ben ontzettend blij en trots op het eindresultaat!

SLUX leverde een geweldige website met waardevolle adviezen en een prettige samenwerking.

Mijn ervaring met SLUX, die mijn website heeft gebouwd, was uitstekend dankzij de fijne samenwerking, waardevolle adviezen en het opleveren van een indrukwekkende site die perfect mijn visie weerspiegelt.

Super, goede service

Snel een JPG omgezet naar een EPS, ik had wat correcties en deze zijn ook snel uitgevoerd.

Snelle en correcte manier van werken

Is constant in het leveren van goede bestanden en service. Betrouwbaar en netjes in omgang

top kwaliteit en snelle service

de omzetting van een oude afbeelding naar een goed bruikbaar vector bestand voor meerdere digitale toepassingen ging heel snel en de kwaliteit is prima!

Supersnelle en goede persoonlijke service voor ons logo

's morgens onze low res logo ingestuurd, na een belletje van SLUX over de details hadden we einde dag het hele high res logo pakket in onze mail zitten. Zelfs nog met een extra variant die mooier bleek. Super service.

Creativiteit ontmoet professionaliteit - Mijn logo overstijgt verwachtingen!

Slux overtrof de verwachtingen. Hun aandacht voor detail en creativiteit brachten mijn logo/visie tot leven. De communicatie was vlekkeloos en het resultaat was uitstekend. Slux is een topkeuze voor logo vectoriseren.

Super snel en netjes gewerkt!

Super snel en netjes gewerkt, ik kreeg binnen 2 uur het bestand binnen. Had daarna nog wat vragen en die werden ook super snel via de mail beantwoord! Zeker aan te raden!

Fijne ervaring met Slux

Had een kleine website nodig. Ook dat is daar mogelijk. Www.florenzia.nl

Snelle service, boven verwachting!

Ons logo werd omgezet in diverse formaten logo met duidelijke omschrijving. Goede prijs- kwaliteitverhouding.

Snel, correct en goede kwaliteit

Onze ervaring met Slux is; Snel, binnen 15 min. is het logo in het juiste Vector bestand omgezet. Correct, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Kwaliteit, het was een complex logo die haarzuiver is gemaakt. Bedankt!

Snel en correct geleverd.

Ik ben zeer tevreden over de kwalitiet en snelle service.

Snel en top!

Zeer prettige, snelle zeer goede afhandeling

SLUX heeft een complexe .jpg gevectoriseerd voor ons. Kwaliteit van hun werk is hoog en ze werken ook zeer snel. Dank je wel nogmaals.

Zeer snel, professioneel en behulpzaam!

Zeer snel, professioneel en behulpzaam!

TOP gewoon! Scheelt een hoop tijd, pijn en moeite!

Super goede ervaring gehad met SLUX. Ik vond het online en ik geloofde niet dat het in 1 keer goed zou zijn maar ze hadden direct het juiste font te pakken van het logo wat ik nodig had en daardoor ziet het er gewoon hetzelfde uit. Het was mega snel klaar, een uurtje? Terwijl ik op 24 uur service had gerekend. Ik kan ze zeker aanraden!

Snelle levering met goede kwaliteit.

Goede ervaring met SLUX. Logo binnen 2 uur geleverd in hoge kwaliteit met handleiding. Zeker aan te raden!

Snelle service en goede kwaliteit

Gewoon goed

Professioneel en vriendelijk

Slux heeft ons uitstekend geholpen met het maken van een moeilijk logo om deze om te zetten naar juiste bestand. Het contact was uiterst vriendelijk te noemen en men begreep vrijwel direct onze wensen. Al vrij snel kregen we het logo zoals we wilden. Top bedrijf. No nonsens eerlijk en open. Daar houden we van. Tot de volgende keer!

Professioneel en klantvriendelijke organisatie

Slux heeft voor ons de website gemaakt zoals wij graag ons willen presenteren. Het contact was vriendelijk en open. Na een evaluatiegesprek waar wij onze wensen kenbaar maakten werden we door Calvin goed geadviseerd. Tijdens het hele proces werden we op de hoogte gehouden. Slux heeft onze wensen vertaald naar een prachtige website die gestructureerd en duidelijk is. Fijne organisatie die begrijpt dat het echt om mensen gaat en het beste resultaat wilt halen. Bedankt en ga zo door!

Rijnstraat 126

1079 HP Amsterdam

06 50874600

Over SLUX - Fullservice Website Bureau

SLUX is hét bedrijf voor creatief design en web development. Wij leveren kwaliteit en vakmanschap aan onze klanten. Ons team van getalenteerde designers en ontwikkelaars is gepassioneerd over het bouwen van websites en webshops die niet alleen visueel aantrekkelijk zijn, maar ook intuïtief en gemakkelijk te gebruiken. Bij SLUX nemen we onze verantwoordelijkheid voor het beheren van uw website serieus. Wij bieden volledige webcare diensten aan om ervoor te zorgen dat uw website altijd up-to-date blijft en goed beveiligd is tegen dreigingen van buitenaf. Maar dat is nog niet alles. Wij bieden ook content creatie en huisstijl ontwikkeling aan. Onze getalenteerde ontwerpers kunnen uw merk een nieuw leven inblazen door middel van aantrekkelijke en originele visuele elementen, waardoor uw merk opvalt tussen de concurrentie. Als kers op de taart bieden wij ook een unieke service, namelijk logo vectoriseren. Wij kunnen uw bestaande logo omzetten naar een vectorafbeelding, waardoor het beter schaalbaar en bruikbaar wordt voor verschillende toepassingen. Kortom, bij SLUX bent u aan het juiste adres voor creatieve en effectieve web development, volledige webcare diensten, content creatie, huisstijl ontwikkeling en logo vectorisatie. Wij staan klaar om uw visie tot leven te brengen en uw merk te helpen groeien. Neem vandaag nog contact met ons op!