Heel persoonlijk, snel en accuraat

Heel persoonlijk, snel en accuraat

Snel schakelen en uiterst zorgvuldig

Wij zijn ontzettend tevreden over de diensten van het Financieringsgilde Het Groene Hart. Het was onwijs prettig werken met Edwin, er werd heel snel geschakeld en alles was tot in de puntjes geregeld.

Fijne en prettige samenwerking

Edwin is een fijne advicseur om zaken mee te doen. Hij verzorgd het hele proces van A tot Z.

Goede persoonlijke begeleiding

Voor de tweede keer samen gewerkt en ik zal Edwin zeker weer aanbevelen. Advies is persoonlijk en professioneel. Op naar de volgende keer

Betrouwbaar

Betrouwbare en integere indruk vanaf eerste moment. Doorpakker.

Goede begeleiding en stipt volgens afspraak.

Zoals ik in die ene zin af aangaf heeft Edwin mijn op een goede manier begeleid en de juiste weg gevonden voor de financiering. Daarnaast heeft hij zich voor 100% ingezet om de financiering op tijd rond te krijgen.

Snel en duidelijk !

Edwin heeft mij geholpen met meerdere financiering aanvragen en adviezen. Altijd snel en duidelijk antwoord.

Uitstekende begeleiding

Voor de financiering van mijn bedrijfspand werd ik bijgestaan door Edwin Struik van Financieringsgilde. Edwin toonde zich zeer betrokken en heeft mij veel werk uit handen genomen. Edwin was een absolute meerwaarde in dit ingewikkelde en tijdrovende proces. Het resultaat mag er dan ook zijn!

goed advies

prima geholpen, geen mooie verhalen gewoon reëel het kan of het kan niet daar heb je iets aan

Na 1 week een mooie nieuwe financiering geregeld, top prestatie

Na de eerste kennismaking was al snel duidelijk dat Edwin goed luisterde naar mijn financierings behoefte, en al snel met een opzet kwam. Hier invulling aangegeven, en in gang gezet. Geen 9 tot 5 mentaliteit, maar aanpakken en doorzetten wat resulteerde in een mooie financiering die mij erg goed past, met daarbij erg gunstige voorwaarden. Nogmaals hartelijk dank Edwin !

Snel als een raket!

Ik ben zelf letterlijk vier maanden bezig geweest voor een financiering, zonder resultaat. Het Financieringsgilde heeft het geregeld in anderhalve week!!!!! Geweldig!!!!! (en ik heb geen aandelen Financieringsgilde)

Uitstekende begeleiding en advies. Zeer betrokken. Uiterst effectief. Ervaren.

Mijn compagnon en ik waren eerst zelf in gesprek met de banken om een financiering aan te vragen voor de overname van het bedrijf waar wij allebei al jaren werkzaam zijn. Na zeer veel hoofdbrekers, onduidelijkheden en late avonden hebben wij na een tip contact gezocht met Edwin Struik van Financieringsgilde. 2 dagen later had Edwin al de mogelijkheid naar ons toe te komen om het eerste overleg te houden en kennis te maken. Al zeer snel was Edwin ervan overtuigd dat er mogelijkheden voor ons zijn. Vanaf de opdracht om Financieringsgilde ons te laten begeleiden en adviseren heeft Edwin er bovenop gezeten. Duidelijk in welke documenten wij moeten aanleveren. Aanvullende vragen vanuit de banken legt die direct bij ons neer om het proces goed te laten verlopen. Vragen vanuit onze kant worden 9 van de 10 direct beantwoord. In het ergste geval komt die er later op de dag nog op terug. Wij kunnen niet anders zeggen dat wij geweldig geholpen zijn. Als je opzoek bent naar een adviseur die het beste aanbod voor je uit de markt haalt. Veel werk voor je uit handen neemt en toch precies en duidelijk op de hoogte houd van de stand van zaken. Dan heb je aan Edwin van Financieringsgilde Groene Hart een uitstekende adviseur. Hartelijk bedankt, Niels & Kees

TIP TOP GEREGELD

Duidelijk & overzichtelijk ! Veel aandacht voor contact en samenwerking, meedenkend & snelle afhandeling. Geweldige ondersteuning !

Allemaal snel geregeld

Goed met alles geholpen. Bedankt nog hiervoor.

Heel goed !

In vergelijking met mijn relatiebeheerder bij de bank was dit een geweldige ervaring. De adviseur was altijd bereikbaar en stond met goede en juiste adviezen direct voor je klaar. Ook toen de aanvraag van de financiering bij Mogelijk niet vlot kon worden afgerond bleef hij optimistisch over een goede afloop. Hij bleef elke dag contact houden met de mensen van Mogelijk en uiteindelijk kon de deal toch worden gesloten. Al met al ben ik zeer content over deze ervaring !

Accuraat en zeer prettig

Dhr. E. Struik heeft ons op een zeer prettige manier terzijde gestaan in onze beslissingen!

Volledig ontzorgd in het financieringstraject

Het financieringsgilde heeft ons goed geholpen bij het zoeken naar een financierder voor de aankoop van ons commerci?�le vastgoed. Ook bij de begeleiding van het financieringstraject werden ons alle zorgen uit handen genomen.

prima geregeld.

prima geregeld.

Prima begeleiding

We werden vanaf het begin goed begeleid door Edwin. Betrokken bij ons en veel contact ook ���after sales���

Goede begeleiding met deskundig oog voor de situatie

Met Edwin Struijk zeer prettig samengewerkt om voor een overname van een ander bedrijf de financiering te bewerkstelligen. Met mijn huidige bank ging dit niet lukken. Edwin heeft ervoor gezorgd dat ik met een derde partij in contact kwam die uiteindelijk bereidt was de financiering te verstrekken.

Edwin heeft alle zorg op zich genomen en alles geregeld. Alles liep gesmeerd. Mijn dank is heel groot, ik ben zeer tevreden

Geweldige begeleiding in het gehele traject!

Mocht u hulp zoeken bij een financieringstraject kunnen wij Edwin Struik van Financieringsgilde (Haaglanden) van harte aanbevelen! Snel, accuraat, resultaatgericht en nog vriendelijk ook. Hij weet goed de weg in 'financieringsland' en heeft ons uitstekend begeleid bij het vinden van de kredietverstrekker met de voor ons meest gunstige voorwaarden.

Prettige samenwerking en een mooi resultaat

Edwin Struik heeft ons vakkundig en goed geholpen bij de herfinanciering van onze bedrijfspanden.

Zeer persoonlijk advies

Dit jaar heb ik een bedrijfspand gekocht maar dat was zeker niet gelukt zonder Edwin. Bij de hypotheek van mijn huis moest ik veel documenten zelf opvragen en regelen omdat ik een eigen onderneming heb. Dit kostte mij enorm veel tijd en stress. Daarom keek ik enorm op tegen een hypotheek afsluiten voor mijn bedrijfspand. Echter ging de zakelijke hypotheek door Edwin heel soepel en heb ik het gevoel dat ik nauwelijks iets gedaan heb. Daarnaast heb ik ook een groot deel via de bank kunnen financieren en heb ik zelfs een bouwdepot! Wanneer ik ook maar een vraag had wist Edwin het antwoord of zocht hij dit zo snel mogelijk uit. En dit was vaak binnen een uur. Zonder jou was dit nooit gelukt Edwin, dus nogmaals mijn dank!

Geholpen zoals je hoopt geholpen te worden!

Als commerci?�le man ben ik niet zo erg thuis op het financi?�le vlak. Als startende ondernemer, is het niet makkelijk om een stukje funding geregeld te krijgen. Edwin heeft mij hiermee fantastisch geholpen en de dingen uit handen genomen waar hij sterk in is. Hierdoor heeft hij mijn fundingvraag tot een succesvol einde gebracht! Hierdoor heb ik mijn bedrijf kunnen opstarten in de vorm zoals ik het graag wil. Edwin, enorm bedankt hiervoor!!!

Hoorn 77 9

2404 HH Alphen aan den Rijn