Super service!

Hele mooie showroom! Zo goed als alles is mogelijk en je wordt goed geholpen. De prijzen zijn scherp en kwaliteit ook super!

• Behandeling

Schokkende ervaring bij bezoek showroom

Op zoek naar een keramische vloer, houtlook kwam ik op advies van een binnenhuis architecte bij TÉGL terecht. Schitterende showroom, wist niet waar ik eerst moest kijken. Zeer vriendelijke heer en binnen korte tijd was de beslissing gemaakt. Wanneer iets mooi is hoef je niet verder te zoeken. Offerte gemaakt, en toen werd ik nóg blijer, levertijd meer dan acceptabel. Dus, de aannemer gaat inmeten en ik ga bestellen. En kom zeker terug voor de badkamer. Wat een prachtige collectie. De 450 km die ik gereden heb is zeer de moeite waard geweest. Wordt vervolgd als de vloer gelegd is.

• Behandeling

Uitstekend bedrijf met vriendelijk personeel en prachtige showroom

Wij hebben in onze showroom een vloer laten leveren en leggen door TÉGL. Heel fijn contact en goede service. De keuze is reuze. Ze hebben een geweldige showroom waar de mensen je goed kunnen laten zien wat er mogelijk is. Echt een aanrader.

• Behandeling

We kochten bij Tegl een bijzonder mooie vloer.

Na verschillende bedrijven op het gebied van vloertegels kwamen we terecht bij het nieuw ogende bedrijf van Tegl in Barneveld terecht. We werden verrast door de grote hoeveelheid vloertegels die op fraaie wijze werden exposeerd. We werden professioneel geholpen door de verkoper. We vielen voor een soort zandgele Italiaanse keramische tegel. De tegel werd onder verschillende lichtomstandigheden bekeken, oa bij daglicht buiten. We besloten voor grote 1 m2 tegels te gaan en werden geholpen bij de berekening van het aantal benodigde tegels. Nadat we besloten om de ceramische tegels te bestellen duurde het 1,5 week voordat de tegels vanuit de Italiaanse fabriek bij ons thuis werden bezorgd. Toen later bleek dat er wat te zuinig was berekend en er nog enkele tegels moesten worden bijbesteld, duurde het wederom 1,5 week voordat de tegels werden afgeleverd! Inmiddels is de vloer keurig gelegd en kunnen we niet anders zeggen dat we zeer tevreden zijn over het resultaat. We vinden dat we prima geholpen zijn door het personeel van Tegl en voor een koffieliefhebber schenken ze er ook nog uitstekende koffie.

• Behandeling

Beste Jaap, Bedankt voor je complimenten, leuk dat je een beoordeling heb geschreven! Fijn dat we iets voor je konden betekenen! Mooi om te horen dat u tevreden bent met uw tegels van TÉGL! Vriendelijke Groet, Team TÉGL

Professioneel en flexibel

Goed meegedacht en begeleid. Uiterst vriendelijke en echt gemeende service. Wij komen zeker terug mochten we nog iets nodig hebben. Heel mooie showroom.

• Behandeling

Beste Lucienne, Bedankt voor uw compliment. Wij proberen al onze klanten zo goed mogelijk te helpen! Zo te horen is dat gelukt! We staat graag nogmaals voor u klaar. Vriendelijke Groet, Team TÉGL

Prachtige showroom en goed geholpen. Het adres voor een mooie vloer!

Ruime showroom met groot assortiment keramische tegels. Goed geholpen en een eerlijk advies. Gekozen voor een keramische tegel met mooie houtlook. Heel blij met het resultaat en warme uitstraling in de woonkamer.

• Behandeling

Beste Aleida, Bedankt voor je beoordeling, leuk om te horen dat je blij bent met de mooie houtlook tegels! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Top showroom en after sales support

Er was twijfel over de kleur van de tegel bij levering. Nog dezelfde dag kwam TÉGL langs op locatie met alle kleuren die er mogelijk zijn om alle twijfels weg te nemen. De kleur klopt gewoon, lichtinval was alleen anders.

• Behandeling

Beste Richard, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je blij bent met onze service. We zijn inderdaad dezelfde dag nog bij je langs geweest. Gelukkig was het inderdaad de juiste tegel! Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Prachtige showroom, ze maken echt tijd voor je

Prachtige en overzichtelijke showroom. Adviseur had kennis van zaken en nam ruim de tijd voor ons. Hij dacht mee met de benodigde hoeveelheid en de beste verdeling van de 2 designs. Bleef ook net zolang zoeken tot het perfecte plaatje gevonden was. Van order tot en met aflevering ging alles uiterst correct. We kwamen voor tegels, maar we slaagden ook voor pvc. Moment van afleveren konden we zelf bepalen, zo stonden ze niet bij ons in de weg.

• Behandeling

Beste Pieter, Bedankt voor je complimenteuze beoordeling, leuk om te horen dat onze adviseurs hun werk goed vertegenwoordigen! Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben! Je weet ons te vinden! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Prachtige showroom en assortiment en kennis van zaken

Goed ontvangst in een prachtige showroom met een heel divers, breed en mooi assortiment. Als je hier niet slaagt… En het personeel is hulpvaardig en heeft kennis van zaken. We hebben uitstekend advies gehad en genieten nu elke dag van de prachtige tegels in onze badkamer.

Beste Koos, Bedankt voor je beoordeling, fijn dat je blij bent met de mooie tegels! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Mooi assortiment en prachtige showroom

Bij TEGL hebben we alle tegels voor de badkamers en toiletten bij ons thuis uitgezocht. We zijn door Martin goed geholpen en erg tevreden met het resultaat. Keep up the good work!

Beste Robert, Bedankt voor je beoordeling! Het eind resultaat is prachtig! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Zeer goed advies tegen een goede prijs Ik beveel ieder dit bedrijf aan. Hanjo en Henk Jan bedankt

Bedankt voor het aanbevelen van ons bedrijf! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Buitengewoon mooi bedrijf

Ondanks dat wij vlakbij Tegl wonen kende ik dit nieuwe bedrijf nog niet. Vol verbazing heb ik daar in de showroom rondgelopen want zo’n gave omgeving had ik nog niet eerder gezien ondanks dat ik zelf veel omgevingen mag inrichten. In één woord bizar gaaf, en alles wat je zoekt op het gebied van tegels is hier te vinden. Een bezoek aan Tegl voelt als een soort van beleving en is meer dan de moeite waard!

Beste Wouter, Wat een mooie beoordeling, bedankt! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Goede service en top producten

Het advies was zeer goed op maat. En toen ik aangaf dat ze echt op tijd moesten leveren werd er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Gewoon top. Ga ook naar de winkel die is echt prachtig. Dikke 5 sterren verdiend

Beste Jeroen, Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Geweldige service

Vriendelijk, professioneel en goede prijzen, staan altijd voor je klaar en denken mee. Hiernaast een mooie showroom met ruim aanbod. Ik zou tegl iedereen aanbevelen, wij zijn super tevreden!

Hoi Larissa, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Prachtige showroom waar je veel inspiratie kunt op doen!

Prachtige showroom met veel keuze in materialen en mooie inspiratie moodboards. Erg vriendelijk geholpen!

Hoi Monique, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

prettig

Medio maart heb ik een bezoek gebracht aan een tegelzaak in Barneveld, met de zeer toepasselijke naam TEGL. Ik ben daar geholpen door Hanjo. Hoewel de opdracht uiteindelijk naar een andere tegelzaak is gegaan, wil ik toch mijn ervaring bij het bezoek aan TEGL met jullie delen. Wij zijn daar geholpen door een erg vriendelijke verkoper, Hanjo genaamd. Hanjo heeft ons alle tijd gegeven om rustig rond te kijken om vervolgens met ons mee te kijken en te voorzien van informatie, adviezen, ideeën en mogelijkheden. Ons bezoek aan TEGL hebben we als zeer prettig ervaren.

Fijn dat je een positieve ervaring heb met TEGL Roy. Mocht je nog een keer tegels zoeken dan weet je ons vast wel weer te vinden! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Uitstekende service!

Prachtige showroom met veel keuze!

Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Prima advies, prima service

Wij werden hartelijk ontvangen in de mooi ingerichte showroom waar we door Henk-Jan geadviseerd werden over de tegelkeuze voor onze nieuwe keuken. Tégl biedt een ruime keuze die via de zg. bibliotheek heel toegankelijk is gemaakt. Dankzij de uitstekende verlichting (museumkwaliteit) konden we de tegels goed vergelijken met een staal van het aanrechtblad en hoefden we daarvoor niet het daglicht op te zoeken. De keuze was tussen een tegel die vrijwel exact overeen kwam met het aanrechtblad en één die er meer mee contrasteerde. De laatstgenoemde is het uiteindelijk geworden. De levering was prompt zoals afgesproken. Bij het uitpakken bleek helaas dat een tweetal pakken tegels bevatte die tijdens het transport beschadigd waren. Tégl kon daarvoor echter direct vervanging leveren en heeft het prima voor ons opgelost.

Goed om te horen dat de showroom mooi is ingericht en dat de verlichting van hoge kwaliteit was, waardoor jullie de tegels goed konden vergelijken. Het is jammer dat er tijdens het transport twee pakken tegels beschadigd zijn geraakt, maar het is fijn om te horen dat we dit snel en adequaat hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Goed advies met prachtige showroom

Bij Tégl worden onze klanten altijd voorzien van deskundig advies. In de prachtige showroom is enorm veel keuze wat betreft tegels en pvc vloeren. Voor ons geen andere tegelleverancier meer.

Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over de diensten van Bij TÉGL! Het is geweldig mooi om te horen dat u geen andere tegelleverancier meer wilt! Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Ik hoop dat we nog lang kunnen samenwerken en uw bedrijf kunnen voorzien van prachtige tegels en pvc vloeren. Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Is zeer goed

Vriendelijke en professionele hulp. Een hele mooie en uitgebreide showroom.

Bedankt voor het schrijven van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Super fijn en snel geholpen hebben er veel verstand van!

Kan iedereen aanbevelen om hier plavuizen te kopen.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en ik hoop dat u nog lang van uw prachtige plavuizen kunt genieten! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Fantastisch!

Er is in de showroom ontzettend veel keus. Alles is mogelijk. Door goed te luisteren naar wat wij voor ogen hadden hebben we dankzij het vakkundige advies van de verkoper een keus kunnen maken waar we erg blij mee zijn. Verkopers nemen de tijd voor je. De tegels werden snel en netjes bezorgd. Het contact met de klantenservice bij vragen of opmerkingen is ook erg goed. Tégl bedankt!

Wat geweldig om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad in de showroom en met de verkoper. We zijn blij om te horen dat de verkoper dit goed heeft opgepakt en dat u uiteindelijk een keuze heeft kunnen maken waar u erg blij mee bent. Bedankt voor het schrijven van deze review! Met vriendelijke groet, Team TÉGL

Prachtige showroom, professioneel geholpen en keurig optijd afgeleverd

We zijn erg prettig geholpen toen we bij jullie in de showroom waren. Professioneel geholpen met goed advies. Tegels werden keurig optijd geleverd. Omdat ik zelf te weinig tegels had besteld moest er na besteld worden, deze nabestellingen hadden we binnen een week in huis. Kortom, erg tevreden!

Wat fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad in de showroom en dat u professioneel en goed geadviseerd bent. Fijn dat de nabestellingen ook snel is afgehandeld. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en ik hoop dat u nog lang van uw prachtige tegels kunt genieten! Met vriendelijke groet, Team TÉGL