Prettige en correcte afhandeling

Van Salesgesprek tot en met aflevering netjes en prettig ervaren. Makkelijk zowel telefonisch als per mail bereikbaar. Ik ben zeer tevreden met de service van Kozijnadvies.

Beste mevrouw Hoeve, Wat prettig om deze review te ontvangen. Hartelijk bedankt voor de fijne woorden. Het is ons doel dat onze klant alle facetten in het proces als prettig ervaart, fijn dat dit gelukt is. Wij willen u graag bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen en horen het graag als wij iets voor u kunnen doen. Met vrolijke groet, Het team van Kozijn advies Nederland

Kwaliteit en vooral vakmanschap..

Beginnend familie bedrijf, betrokken bij de klant. Alle situaties bespreekbaar. De monteurs krijgen van mij een 10☆... harde werkers, zeer vriendelijk, vakbekwaamheid perfect...

Beste Henriëtte, Wat een positieve en fijne review hebben wij van jou gekregen. Hartelijk bedankt hiervoor. Wij willen jou ook bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen. Mocht je ons nodig hebben weet je ons te vinden. Met vrolijke groet, Het team van Kozijn advies Nederland

Vriendelijke medewerkers goede kwaliteit

Goed en gezellig gesprek met Robin de eigenaar gehad. De monteurs vader en zoon(en) erg vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Goede prijs/kwaliteit van de producten. Als er vragen/ problemen zijn kan je bellen/ mailen. Goed bereikbaar!

Beste Bianca, Er verschijnt een glimlach op ons gezicht door deze fijne review. Ontzettend bedankt hiervoor. Wij zijn erg bij te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze diensten. Dit is ook precies wat wij willen nastreven. Nogmaals bedankt voor de fijne review. Met vrolijke groet, Het team van Kozijn advies Nederland

Goed en vlot werk geleverd, volgens de afspraken die gemaakt zijn.

Prettige, betrokken, behulpzame en betrouwbare mannen. Alles geleverd zoals afgesproken. Toen iets anders uitpakte dan gepland, vanwege asbest op het dakbeschot, werd er snel een andere goede oplossing voor gezocht, zelfs toen er nieuwe dakraampjes voor uit Limburg gehaald moesten worden. Ook dat werd vlot uitgevoerd. Bedankt voor de inzet!

Beste Frieda, Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Dit maakt dat wij enorm veel plezier hebben in hetgeen van wij doen. Wij wensen u veel woongenot en nogmaals bedankt voor uw fijne reactie. Met vrolijke groet, Het team Kozijn advies Nederland

Zeer tevreden !!

Goede voorlichting , uitvoering van de werkzaamheden , tot volle tevredenheid !

Beste familie P, Vriendelijk bedankt voor jullie positieve reactie. Wij streven naar de bovengenoemde punten en zijn daarom ontzettend blij dat jullie dit ook zo ervaren hebben. Wij hebben jullie als prettige klanten ervaren en willen jullie bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen. Met vrolijke groet, Het team van Kozijn advies Nederland

Prachtig

De kozijnen zitten er netjes in, en zijn straks afgewerkt. Bedankt!

Beste Maurice, Hartelijk bedankt voor jouw positieve beoordeling! We hechten veel waarde aan kwaliteit en streven ernaar om onze kozijnen op een nette manier af te werken. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met het resultaat. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Met vrolijke groet, Het team van Kozijn advies Nederland

Geweldig team en werken snel en netjes.

De monteurs vader en zoon dat is een mooi team. Ze werken zorgvuldig en netjes. Onze kozijnen zien er mooi uit en we zijn dik tevreden. Ook de eigenaar kwam even langs en dat wordt gewaardeerd. Tussen het inmeten en de installatie was het even stil maar uiteindelijk was de service snel.

Beste Maike, Hartelijk dank voor uw mooie review en uw tevredenheid over ons monteursteam en de eigenaar! We doen altijd ons uiterste best om nauwkeurig en netjes te werken. Het spijt ons dat er een periode van stilte was tussen het inmeten en de installatie, we nemen dit mee voor in de toekomst. Als jullie nog vragen of wensen hebben staan wij altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw feedback! Met vrolijke groet, Het team van Kozijn advies Nederland

Uniek goed bedrijf

Zeer prettige contacten en ik was werkelijk zeer verbaasd hoe strak en professioneel een heel huis met 2 man in een week van kunststof kozijnen met horren vervangen is.

Beste Marco, Bedankt voor uw positieve beoordeling en uw vertrouwen in ons bedrijf. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het resultaat van de vervanging van uw kunststof kozijnen met horren. Ons team streeft er altijd naar om een strakke en professionele service te bieden. En het is fijn om te horen dat we hierin zijn geslaagd. Nogmaals bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Met vrolijke groet, Het team van Kozijn advies Nederland

prima en keurig werk

prima werk geleverd. prettig personeel(vader en zoon)

Beste Nico, Bedankt voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het geleverde werk en de service van ons team. We streven er altijd naar om een prettige ervaring te bieden aan onze klanten. Als er in de toekomst nog iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor u klaar! Met vrolijke groet, Het team Kozijn advies Nederland

Mooie kozijnen voor een realistische prijs

De kozijnen waren na het tekenen van de opdracht al vrij snel leverbaar. De kozijnmonteurs denken ook echt mee over de kwaliteit van de producten die geplaatst worden, wat ons een hoop gedoe heeft gescheeld. Het eindresultaat ziet er top uit! Ik kan Kozijnadvies Nederland zeker aanraden!

Beste Gavin, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen met de snelle levering van de kozijnen en de behulpzaamheid van onze monteurs. Het is geweldig om te horen dat het eindresultaat er top uitziet! Als u ooit weer advies nodig hebt of een project hebt waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw aanbeveling van Kozijnadvies Nederland enorm! Met vrolijke groet, Het team Kozijn advies Nederland

Geweldig bedrijf

In een toch wel onstuimige markt is Kozijnadvies Nederland een bedrijf dat er op alle manieren op positieve wijze uitspringt. Vanaf het eerste contact met hun adviseur Robin Claus tot aan de uitvoering door hun zeer vakbekwame monteurs. De service en begeleiding was in één woord top en het uiteindelijke resultaat was prachtig. Ik ben niet snel in het geven van een maximale beoordeling maar ik zou in dit geval niet weten wat er nog beter zou kunnen. Nogmaals bedankt, we zijn heel tevreden en zeer blij met het uiteindelijke resultaat.

Beste Tonnie en A, Hartelijk dank voor uw lovende woorden! We zijn erg blij dat ons bedrijf positief opvalt in een onstuimige markt en dat u tevreden bent met de service die wij bieden. Wij hebben het contact met jullie als zeer prettig ervaren en zijn oprecht blij dat wij jullie hebben mogen helpen. Bedankt voor jullie vertrouwen en mochten jullie ooit iets nodig hebben in de toekomst, staan we graag weer voor jullie klaar! Met vrolijke groet, Het team Kozijn advies Nederland

De offerte was iets te optimistisch.

We konden zonder problemen de order ongedaan maken. We werden later keurig gebeld door het bedrijf en zijn tevreden over de afhandeling, Ondanks het feit dat we de order niet hebben laten doorgaan, is het toch een bedrijf wat ik kan aanbevelen.

Beste Geert, Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Het spijt ons dat de order geannuleerd moest worden, maar we zijn blij om te horen dat onze klantenservice u hierbij heeft kunnen helpen en dat u tevreden bent met de afhandeling. Mocht u in de toekomst weer bij ons willen bestellen, dan staan wij graag voor u klaar. We waarderen uw aanbeveling. Met vrolijke groet, Het team Kozijn advies Nederland

Advies; geheel belangeloos

In goed vertrouwen zijn wij in zee gegaan met een firma die eerder op het gebied van kozijnen prima werk had geleverd. Door teveel werk is er helaas personeel in dienst genomen dat niet deskundig is. Via googelen kwam ik terecht bij de firma 'Kozijnadvies Nederland'. De eigenaar heeft op afstand, dmv de foto's die ik hem geappt had een en ander beoordeeld: een second opinion op afstand, geheel belangeloos! Je weet niet wat je niet weet, maar door Kozijnadvies nu wel! Hartelijk dank!

Beste Pauline, Bedankt voor uw positieve reactie! We vinden het erg fijn om te vernemen dat wij geslaagd zijn in het juist adviseren. Wij streven namelijk niet alleen naar goede montage, maar ook naar passend advies op maat. Op deze manier willen wij er voor zorgen dat u niet alleen vandaag maar ook morgen en alle dagen daarna blij bent met de keuze om uw woning te verduurzamen met kunststof kozijnen. Nogmaals bedankt voor de positieve reactie en het in ons gestelde vertrouwen. Met vrolijke groet, Het team Kozijn advies Nederland

Prima service en vaklui

Wij hebben een goede ervaring met Kozijnadvies Nederland.De door hun geplaatste kozijnen xijn helemaal naar ons zin.De montage was top prima vaklui en bij naar alle tevredenheid.Het was top.

Beste Ben, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Kozijnadvies Nederland! We zijn blij dat de door ons geplaatste kozijnen helemaal naar uw zin zijn en dat de montage naar tevredenheid is verlopen. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk Met vrolijke groet, Het team Kozijn advies Nederland

Vertrouwen en menselijk

Robin kwam op ons pad net nadat hij voor zichzelf begonnen was. Door het gesprek en de menselijke eerlijke benadering hadden wij besloten met Robin in zee te gaan. En geen spijt :-) Wij hebben een woning van begin 1900, dus niets is recht. De mannen van het plaatsten (by the way Toppers) hadden het niet makkelijk met onze woning. Maar alles zit er in en strak, zo strak als mogelijk in zo'n oude woning. We hebben 2 kleine, 2 wat grotere, 2 grote kozijnen en complete voordeur met ramen laten plaatsen. De voordeur sloot niet goed aan en dat is ook naar volle tevredenheid opgelost. Super blij met het resultaat. De 4 sterren, cijfer 8, is gegeven omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn. Al kunnen wij deze zo niet direct benoemen. Robin succes met al je verdere opdrachten, maar gaat goed komen!!! En mannen van het plaatsen, ga zo door.

Beste Margriet, Dank u wel voor je hartverwarmende review en de aanbeveling! We zijn ontzettend blij om te horen dat jullie tevreden zijn met de geplaatste kozijnen en voordeur, ondanks de uitdagingen die jullie oude woning met zich meebrengt. Wel jammer dat de voordeur in eerste instantie niet goed sloot. Gelukkig hebben we dit naar jullie tevredenheid kunnen oplossen. We waarderen je feedback. Nogmaals bedankt en veel succes gewenst! Met vrolijke groet, Het team Kozijn advies Nederland

Uitstekend werk!

Top werk geleverd! Super afwerking, houden zich aan de gemaakte afspraken en waren zelfs een dag eerder klaar dan gepland. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Nogmaals super gedaan mannen van kozijnadvies.

Beste Bas, Bedankt voor jouw lovende woorden over ons werk. We stellen uw positieve ervaring met ons bedrijf zeer op prijs. Ons doel is altijd om onze klanten tevreden te stellen en hun verwachtingen te overtreffen, dus het is fantastisch om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Als er in de toekomst nog iets is waarbij wij kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We blijven ons best doen om een hoogwaardige service te bieden. Met vrolijke groet, Het team van Kozijn advies Nederland

Een absolute aanrader!

Wij hebben recent twee nieuwe kozijnen incl. HR++ glas laten plaatsen en zijn ontzettend tevreden over de gehele gang van zaken. Duidelijke communicatie, eerlijke prijs, vriendelijke, betrouwbare en professionele mensen die denken in de juiste oplossingen. Van zowel het inmeten, het offertetraject als de plaatsing, alles ging keurig zoals besproken. Samengevat; zoek je nieuwe kozijnen dan is Kozijnadvies Nederland een absolute aanrader!

Beste Remon, Heel erg bedankt voor uw mooie woorden over onze dienstverlening! Het is fantastisch om te horen dat u tevreden bent over de gehele gang van zaken, inclusief de communicatie en de eerlijke prijs. We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen. Nogmaals bedankt voor de review en het in ons gestelde vertrouwen. Dank u wel voor de aanbeveling! Met vrolijke groet, Het team Kozijn advies Nederland