Geen verleden bij deze firma, dus prima service geleverd.

Bestelling geannuleerd, toch verstuurd. Klantenservice gecontacteerd. Nooit antwoord gekregen.

Foutief opgegeven order direct weer geannuleerd, maar bestelling werd gewoon verstuurd. Klantenservice gecontacteerd, maar nooit een antwoord ontvangen. Bestelling vervolgens op eigen kosten retour gestuurd. Dat had anders gekund en gemoeten.

Accurate levering

Voor het eerst heb ik golfschoenen besteld bij Spaendonck Sport. Ik heb een grote maat schoenen en die hadden ze in de collectie. Nadat het eerste paar exact op de aangegeven dag arriveerde heb ik nog een paar besteld. Ook die werden accuraat geleverd.

Slecht

Ik heb weken gewacht op de bestelling, meerdere malen geïnformeerd hoe het zat, en iedere keer kreeg ik te horen dat het snel werd opgestuurd. Als iets niet op voorraad is dan communiceer dat netjes met de klant, zeker als het lang gaat duren.

Matig.

Niet zolang geleden schoenen besteld die op de site staan. Later bleek mijn maat niet voorhanden te zijn, ondanks dat de site aangaf dat de schoenen er zouden zijn. Geld werd teruggestort. Heb daarop een mail verstuurd met de vraag mij te informeren wanneer de schoenen er wel zouden zijn, stonden immers nog op de site. Daarop geen enkele reactie gehad.

Na 11 dagen nog niks ontvangen..

Prijs en productaanbod zijn goed. Maar na 11 dagen nog niks ontvangen. Levering blijft hangen bij GLS.

Op tijd geleverd zoals afgesproken

2 spijlen gebroken bij de eerste keer dat ik hem opende

Zeer slecht. Ik heb met mijn andere Titleist paraplu 15 jaar gedaan. Naast de gebroken spijlen ook nog 2 scheuren in het zilveren binnen doek. Nu heb ik tijdens mijn ronde geprobeerd de boel met sporttape bij elkaar te houden om niet helemaal doorweekt terug te keren waardoor ik hem niet meer terug kan brengen. Jammer maar helaas. Ik begreep van verschillende golfshops dat dit een vaker voorkomend probleem is met deze uitvoering.

Perfecte snelle service.

Alleen vraag naar beoogde loft gemist. 64 ° perfect voor zeer korte werk maar nu nog een wedge tussen Sand en Pitch in. Graag advies en offerte..

Service gericht

Medewerker heeft erg goed geholpen om betalen met VVV-bonnen mogelijk te maken. Produkten zijn verder prima.

Snel en goed geleverd

Paraplu houder voor Clickgear trolly besteld. Snel en goed geleverd.

precies volgens verwachting

bestelling en retour snel afgewerkt. Prima

Heel slechte communicatie

Nergens reactie op. Geen reactie rondom bezorgmoment. Geen reactie op mijn verzoek in een mail. Telefonische bereikbaarheid eveneens zeer slecht. Eerst sta je een halve minuut in de wacht.., om uiteindelijk 5 minuten te moeten wachten. Schandalig. Ik heb nav deze ervaringen ook een slechte review gegeven via Trustpilot

nette levering tegen prima prijs

Prima levering van hetgeen ik besteld heb.. prima prijs kwaliteit

Een positieve ervaring bij mijn eerste aankoop.

Eerste keer dat ik een aankoop deed bij Spaendock Sport. Al eerder twee keer ECCO golfschoenen gekocht (elders dus). Maat 43 altijd passend. Opmerkelijk dat bij deze schoenen op de inleg zool staat vermeld: removed for extra width!!! Heeft dat alleen te maken met het zooltje of zijn er 2 maten 43?

Vriendelijk en goed geholpen door ervaren personeel

Bij aankoop van een paar golfschoenen goede uitleg gekregen over de mogelijkheden. Daarna samen de voor mij beste keuze gemaakt. In vergelijking met andere winkels beste prijs/kwaliteit verhouding.

Slechter ervaring

Ik heb een parapluhouder besteld en hetgeen wat ik heb ontvangen komt nietovereen met het plaatje. Ik wilde een paraplu houder niet met een dikke elastiek maar eentje die je kan snoeren zoals op het plaatje.

Hele slechte service

Meer dan 2 maanden op een artikel moeten wachten, terwijl deze binnen een paar dagen leverbaar zou zijn. De communicatie en service waren slecht. Vaak contact opgenomen per mail en telefoon. Meermaals reactie gekregen dat de bestelling vertraagd was en het als het goed is de week erna zou komen, uiteindelijk, toen het artikel er wel weer leverbaar was ook geen eigen initatief vanuit spaendonck voor de verzending, hier ook zelf achteraan moeten bellen. Uiteindelijk meer dan 2 maanden later ontvangen. Geen excuses, er werd heel nonchalant over gedaan.

Lange levertijd

Helaas was er een artikel niet op Voorraad maar dat werd niet actief gemeld dus kwam ik pas achter door mailen en bellen..dit zou direct bij het bestel proces moeten worden gemeld dan kun je nog aanpassen ..

Nooit ontvangen en geen contact

Heb ruim 2 weken geleden een golfbroek besteld. Geen bericht, wel geld afgeschreven. Geen reactie op drie e-mails en ook niet via whatsapp. Na lang in de wacht telefonisch contact. E-Mail adres zou verkeerd staan. Heb juiste e-mail adres doorgegeven, ik zou alsnog de bevestiging ontvangen. Niet gebeurd. Verhaal was verder dat de broek maat apart besteld zou zijn en nog niet binnen. Nu anderhalve week later nog niets. Ik ga de bestelling storneren. Adviseer iedereen om hier niet te bestellen.

Niet goed

Artikel gekocht! Wacht al 2 maanden. Nog steeds geen nieuws

In de winkel prima

Ik had online wat besteld op 13.05 en daarna wekenlang niets gehoord. De winkel is niet zo ver dus ik had mij opgemaakt om daar verhaal te halen. Nou ik werd allervriendelijkst geholpen en ben tevreden de winkel uit gegaan en heb mijn gemopper ingeslikt. Online bestellen zonder contact met de winkel beveel ik niet aan. De winkel bezoeken wel.

Service zeer slecht

Geen bereikbaarheid. Bij bellen loopt de wachttijd alleen maar op. Bizar. Geen reactie op e-mails. Geen track en trace optie. Na 5 dagen nog steeds geen zicht op levering

Vlotte bestelling en levering

De bestelling van mijn nieuwe golfschoenen was in een handomdraai geregeld. Levering verliep vlot zodat ik de schoenen kon meenemen op vakantie.

Erasmusstraat 15

5216 HM s-Hertogenbosch

Over Spaendock Sport

Spaendonck Sport is al meer dan 30 jaar dé golf en tennisspecialist. Al je golf en tennisspullen koop je eenvoudig en snel bij Spaendonck Sport. Een exclusief concept waarbij expertise, kwaliteit, goede service, betrouwbaarheid en passie voor golf en tennisspullen centraal staat. Wij gaan voor goede service en advies zodat mensen het leuk vinden om weer terug te komen bij ons. Wij houden niet van korte termijn maar willen een lange relatie opbouwen met onze klanten. U moet tennis en golfartikelen kopen bij een vakman die ook de service kan geven. Tevens hebben we een eigen (clubs) reparatie afdeling, en professionele bespanservice!!! Ons team van specialisten staat elke dag voor u klaar om u van advies te dienen en die ook golfclubs en trolleys kunnen repareren. Maar ook gecertificeerde bespanners die uw rackets kunnen bespannen. Bezoek ook eens onze winkel met een ruim assortiment golf en tennisartikelen; golfschoenen, cartbags, standbags, pencilbags, golfsets, golfkleding, golf oefenmateriaal, golfcadeautjes, golfballen, golfparaplu, golftrolley, golfhengel, golfcadeau vaderdag, golf putting mat, golfkleding, golf spikes vervangen, golf travelcovers, reishoes voor golf standbag of toch een reishoes voor golf cartbag?  Jouw vertrouwen is voor Spendonck Sport belangrijk!