Altijd goed

ATB prima onderhoud aan verleend

Bedankt voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Deskundig en heel prettig geholpen

Er is goed meegedacht met een fiets die voor mij voldeed aan bepaalde wensen/eisen. De bewuste fiets moest vanuit een andere vestiging komen. Dit heeft even voor wat vertraging gezorgd, maar is uiteindelijk keurig opgelost. Fijn dat de tijd voor me werd genomen!

Beste Tiny, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen bij uw wensen en eisen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Wel klantvriendelijk.Wel beter informatie geven per mail of app .

Dienstverlening goed. Jullie zouden mij wel beter hebben kunnen informeren over de offerte voor de nieuwe fiets en een bericht hadden moeten sturen toen de fiets klaar was.

Beste Andries, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en de gegeven feedback. Dit waarderen wij enorm. Wij hopen u een volgende keer van de gewenste service te mogen voorzien en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Kundig en vriendelijk geholpen

Eindelijk toch de stap gezet. We willen veilig fietsen. We zijn zeer prettig geholpen en kundig advies.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en review! We zijn blij om te zien dat u zeer prettig geholpen bent en wij u hebben mogen voorzien van ons advies. Wij wensen u samen veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Staan altijd klaar voor je

Altijd bereid om te helpen met goed advies

Bedankt Gert, voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent, daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

de heren hebben weer prima werk geleverd.

Mijn Specialised gravelbike voor een grote beurt gebracht en groter tandwiel voor. Het heeft even geduurd omdat een aparte maart inbussleutel voor een ondeel uit Amerika niet aanwezig was. De fiets gaat met het 48 voorblad nu tot mijn volle tevredenheid.

Bedankt Eddy, dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Goed advies

Goed advies, en komen de afspraken na . Kortom over alles zeer tevreden

Beste Ina, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo tevreden bent over het bezoek, daar doen we het voor. Graag zien wij u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Goed advies. Niet opdringerig. Deskundig.

Bedankt André, voor uw mooie 5 sterren beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Goede service en klantvriendelijk

Op de site van broekhuis 2 mountainbikes gezien, deze waren alleen voorradig in het magazijn. Ik heb toen met het filiaal in Harkstede gebeld, zij hebben deze 2 fietsen vanuit het magazijn laten komen. Toen deze fietsen in harkstede waren werden wij gebeld dat ze klaar stonden om te bekijken en eventueel een proef rondje te maken. Alles was goed en hebben wij besloten om beide fietsen te kopen. Wij zijn echt goed geholpen door de medewerkers van Harkstede.

Bedankt Henry, voor uw review en deze mooie beoordeling. Het is voor ons fijn om te zien dat u goed geholpen en alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u samen veel fijne kilometers toe en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Heel Prettig en zonder aandringen

Op zoek naar een nieuwe Gravelbike toch maar lang Broekhuis gegaan in Harkstede. Na wat minder ervaring bij Broekhuis in Groningen in Harkstede heel deskundig en prettig geholpen. Vakkundig naar de juiste fiets toe gewerkt, meerdere malen langs geweest en iedere keer werden we weer even prettig geholpen. Duidelijk over de prijs en het budget zijn ze bij Broekhuis. Toch met een duurdere fiets de deur uit gegaan. Fiets is goed afgeleverd, alle vragen zijn geduldig beantwoord. Een hele andere winkel dan in Groningen.

Beste Piet, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent, daar doen we het voor. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Onderhoudsbeurt racefiets

Alles conform afspraak correct uitgevoerd

Beste Wim, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat de onderhoudsbeurt naar volle tevredenheid is uitgevoerd. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Ik ben zeer tevreden over de levering van mijn Bianchi Gravel bike

Ik kocht inmiddels mijn derde fiets bij deze zaak. Kom er graag. Ik word altijd keurig geholpen en de service is goed. Geen moeite te veel ze doen het graag voor. Er staat een goed team fietsliefhebbers die de klant graag tevreden zien gaan en terugkomen. Ik ben zo’ n klant!

Van harte gefeliciteerd met de mooie Bianchi Gravel bike! Wat fijn om te zien dat alles weer naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Mijn racefiets is weer top

Mijn racefiets had wel wat onderhoud gehad bij een andere zaak, maar voor mijn gevoel was dat al niet helemaal goed. Toen tijdens het fietsen een spaak uit het wiel sprong en het wiel daardoor meteen krom was heb ik hem op aanraden van iemand anders naar Broekhuis in Harkstede gebracht en dat was zoveel beter. Er werd meteen gekeken wat er allemaal zou moeten gebeuren en er werd een moment afgesproken wanneer dat zou gaan gebeuren. Deze afspraken werden ook netjes nagekomen tegen een eerlijke prijs. Ik kom hier dus zeker terug voor mijn onderhoudsbeurten.

Beste Albert, Hartelijk dank voor uw bezoeken en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo een goede ervaring heeft gehad bij ons in Harkstede. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Heb geen klachten

Prettige ervaringen,wordt altijd vriendelijk geholpen.

Beste Bert, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaringen bij ons in Harkstede. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Zie hieronder

Ervaren en zeer goede reparateurs, communicatie met een ieder zeer prettig en niet onbelangrijk, zeer prettig dat je ook voor een “ snelle, tussendoor” hulpvraag altijd wordt geholpen! Houden zo!

Beste Chris, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

kundige verkoper met aandacht voor de klant

op basis van het kundige advies van de verkoper een nieuwe racefiets gekocht.

Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u van het gewenste advies bent voorzien. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

prima fietsenzaak

- correcte service en terugkoppeling - vakmensen - vriendelijk, behulpzaam, duidelijk in afspraken. - uitgebreid assortiment.

Beste Jannes, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Klantvriendelijk en goede service.

Wat ik wel als aanvulling wilde meegeven dat het mooi zo zijn als de zaak op een plaats zou komen die wat makkelijker bereikbaar zou zijn. De gedachte die ik daarbij heb gezien ook de bestaande locatie aan het Sontplein in Groningen zou kunnen zijn aan de A28 bij bijvoorbeeld Tynaarlo of Assen.

Beste Derk, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Goed.

Vriendelijke ambiance en afspraken worden nagekomen.

Beste Albert, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

Goeie service

Contact goed Snelle reactie

Bedankt Jan, voor uw positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede