Super teamwork, vakmensen en heel vriendelijk

Mocht je nieuwe kozijnen of deuren nodig hebben raad ik ze zeker aan

Snelle levering, en goede plaatsing

Ramen en schuifpui zijn snel geleverd, en binnen 2 dagen geplaatst en afgewerkt aan de binnenkant Ze hebben echt verstand van wat ze doen en km leveren goed werk af

Vakwerk!

De mannen hebben het echt netjes achtergelaten! We zijn heel blij met het resultaat. Ze proberen mee te denken en zijn positief gestemd. We waren bang dat er veel zooi in huis zou zijn, maar dat viel heel erg mee. Ik zou volgende keer weer voor zitting en Neves kiezen.

De monteurs zijn super

Monteurs zeer vriendelijk en meedenkent heel netjes. Ook weer netjes achtergelaten.

Snelle en correcte installatie en schone oplevering.

Zie boven. Vriendelijke en nette medewerkers.

laten installeren van een nieuwe schuifpui en twee ramen vervangen . Netjes en mooi gedaan Perfect geholpen er wordt meegedacht en dan de installatie. Er wordt met zorgvuldigheid gewerkt, dus ook bij het verwijderen van de oude kozijnen! Geen geweld maar met beleid! De installatie van de nieuwe pui ging vlekkeloos, de afwerking top. Ik kan Uyting & Neves alleen maar aanbevelen! Top jongens ik ben zeer tevreden

Topwerk

Vriendelijk personeel die hard werken, netjes achter laten en topwerk leveren.

Zeer secure werkers

Ze hebben gestaag doorgewerkt en alles zorgvuldig afgewerkt en opgeruimd. Geen enkele misser ondanks dat ze op een ladder moesten werken!

Goed bedrijf, kundige en vriendelijke monteurs

Een bedrijf wat van te voren komt kijken. Met vriendelijke en kundige monteurs. Alles werd netjes opgeruimd, en zelfs de inrit geveegd.

Ziet er keurig uit! Jongens uiterst vriendelijk!

Vanaf offerte tot en met de oplevering keurig

Na samen met Robert en Nik onze wensen door te spreken en goedkeuring op de offerte is dit project eerder dan gedacht uitgevoerd. 4 kunstof kozijnen vakkundig geplaatst door de 4 mannen. Alles keurig netjes afgewerkt en de oude kozijnen en ramen afgevoerd en alles netjes opgeruimd hier. Wij zijn erg blij met het resultaat, de service en prettige communicatie.

Helemaal top

Vakmannen heel vriendelijk en super correct

Bilal en Hayet

Wat een geweldige ervaring met Uyting! Het team heeft onze verwachtingen overtroffen door met hun expertise en vakmanschap alle kozijnen van ons huis te vervangen. De communicatie was kort, informeel en uiterst efficiënt, waardoor het hele proces soepel verliep. Ze waren punctueel en zijn alle afspraken nagekomen. Het resultaat? Verbluffend! De kozijnen zijn prachtig en alles is boven onze verwachtingen gerealiseerd. Dankzij het toegewijde team van Uyting genieten we nu van een huis met een nieuwe uitstraling. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en professionaliteit in kozijnvervanging! Mike, Nick en Robert, jullie zijn altijd van harte welkom!

Prima werk geleverd en elke dag alles netjes achtergelaten.

Wat is het enorm opgeknapt. Twee nieuwe kozijnen, voordeur en kozijn en de Keralit beplating rondom. Top!

Prima werk geleverd.

Effectief gewerkt. En heel vriendelijk in de omgang.

Erg tevreden!

Goede service, vriendelijke mensen, professioneel werk geleverd. Ben helemaal tervreden!

Maken hun slogan waar!

De mannen zijn allereerst erg vriendelijk, werken hard en ruimen op na elke dag dat ze er zijn. Ze zijn erg nauwkeurig. Denken mee met de klant en zorgen dat alles goed is geregeld. Kloppen er dingen niet? Dan zorgen ze dat dat vermeld wordt en dat er vervolgafspraken gemaakt worden. Ze gaan niet eerder weg dan dat je het huis weer veilig kunt afsluiten. Ze bouwen vertrouwen op goede dienstverlening en kwaliteit. Voor ons een gouden combinatie. Aanrader!!

Prachtig resultaat en dito Coco en uitstraling

Ging snel en was binnen eendagsvlieg klaar met plaatsing.

Hele goede samenwerking met als resultaat een geweldige schuifpui.

Vanaf het moment van het opmaken van de offerte tot aan plaatsing van onze schuifpui zijn we goed begeleid. De medewerkers Nicky, Mick, Ibrahim en Brian hebben de pui geplaatst en goed uitgevoerd mede door de communicatie en alles netjes achter laten. Resultaat waarmee wij heel blij zijn en met onze nieuwe schuifpui. Bedankt Uyting & Neves Kunststof Projecten!!

Zeker een aanrader!!

Wij zouden iedereen jullie aanraden, een gezellig en nauwkeurig team hier aan het werk gehad. Zeker in voor een grapje maar werken harstikke hard om het perfecte resultaat te leveren. Dankjewel mannen om ons huis toch nog meer een thuis te maken!

De jongens hebben volgens afspraak goed werk geleverd.

Ze werken nauwkeurig en netjes, ruimen rommel op en laten alles goed achter.

We zijn bijzonder tevreden over werkwijze en het eindresultaat!.

Van begin tot einde werd er overlegd: de klant is koning! Er werd netjes gewerkt en zorgvuldig met de eigendommen van de klant omgegaan. De heren hadden kennis van zaken, beantwoorden onze vragen, waren bereid uitleg èn advies te geven. Het eindresultaat voldoet aan onze verwachtingen. We zijn méér dan tevreden!

Professionalism & Quality of high class

Nik and his team is very professional and punctual. They have installed 5 new windows at my house with high class quality and their work was very clean. They go beyond clients expectations to make them happy and satisfy with their work. I would definitely recommend Nik to my friends for windows/door related work. Thanks Nik for all your efforts.

Top werk geleverd

Wederom gekozen voor deze jongens. Weer zeer tevreden met het resultaat. Top werk geleverd!!!

Top bedrijf

Afspraken nagekomen Vakbekwame werkers Alles netjes achtergelaten. Zeer tevreden