Degelijk advies, fijn contact en korte lijntjes

Ik heb Sandra Goedendorp als een prettig financieel adviseur ervaren. Ze schakelt snel, houdt de lijntjes kort en is eerlijk in haar advies.

Goede begeleiding

Ik had vele vragen rondom het proces van overname van mn woning en ben daarin goed geholpen door Joep.

Erg goede service

Goed geholpen. Snelle reactie. Erg klantvriendelijk! Goede service. Zeker aan te raden

Adequate service!

Woonhuis Financieren (Sandra) heeft mij ontzettend goed geholpen. Het is een zeer fijne en professionele partij om mee te schakelen. Ben bijzonder tevreden over geleverde service, top!

Maakt complexe zaken begrijpbaar en doet wat hij belooft

Erik heeft ons inmiddels meerdere malen geholpen met zaken rondom de hypotheek. Elke keer denkt hij mee en is bereid een extra stap te zetten om zaken vooruit te helpen. Is zeer goed in staat de vraag om te zetten in een oplossing, en complexe zaken eenvoudig uit te leggen. Wanneer wij weer hulp rondom hypotheekzaken nodig hebben is Erik onze eerste persoon to go!

Mijn complexe hypotheekaanvraag is door slim en deskundig handelen tijdig rond gekomen

Mijn hypotheekaanvraag voor de aankoop van een appartement was complex. Joep moest o.a. rekening houden met een echtscheiding, een oud regime m.b.t. mijn vorige hypotheek en dat ik met 7.5 jaar met pensioen ga en dan ook nog mijn hypotheek kon betalen. Door de klantenportaal, wat mij een up to date status en overzicht gaf van de te ondernemen en ondernomen acties, de deskundige hulp en de kritische vragen met een vooruitziende blik van Joep en de fijne samenwerking met Joep hebben er toe geleid dat ik binnen 3-4 weken mijn hypotheek is goedgekeurd door de bank. Ik ben dankbaar voor alle hulp van Joep bij het proces.

Fijne persoonlijke benadering!

Via een bekende hebben wij contact opgenomen met Sandra om ons te helpen met onze eerste koopwoning. Sandra heeft ons fantastisch geholpen gedurende het hele traject en wanneer gevraagd heeft ze altijd geswitcht naar Engels. Elke vraag of onzekerheid die we hadden werd rustig besproken en beantwoord. Helaas hebben we wegens persoonlijke omstandigheden nog niet alles af kunnen ronden, maar Sandra is nog altijd bereid om er tijd voor uit te trekken om ons verder te helpen. We zijn erg blij met deze persoonlijke benadering en raden haar zeker aan!

Top service!

Matjo heeft mij erg goed geholpen, hij is altijd beschikbaar voor vragen. Het was een erg prettige samenwerking.

Zeer nauwkeurig en snelle reacties waar je iets aan hebt!

We hebben ons laten adviseren door Sandra van woonhuisfinancieren.nl over de aankoop van een huis en onze financiele situatie. Sandra is erg punctueel, reageert snel bij vragen en denkt erg goed mee. Het duurde bijna 2 jaar voordat we een huis hadden gevonden en in deze tijd heeft ze ons geholpen. Ik zou haar zeker aanraden!

Prettig contact en laagdrempelig bereikbaar

Prettig persoonlijk contact en laagdrempelig bereikbaar. Als ik vragen had tijdens het proces, kon ik altijd even bellen. Ook fijn dat de online afspraken 's avonds konden

Super hypotheek advies/uitleg!

Joep van der Pol heeft ons echt super geholpen met ieder aspect/fase van het hypotheek traject. Bij vragen werd er iedere keer erg goed uitgel gegeven. Gelukkig wordt er erg veel werk uit handen genomen zodat je je geen zorgen hoeft te maken! De portal van Woonhuis is ook erg handig, die trekt de benodigde documenten binnen notime uit de verschillende portals. Kortom, wij raden (Joep) Woonhuis Financieren zeker aan!

Voor de tweede keer gekozen voor Woonhuisfinancieren.nl

Voor de tweede keer gekozen voor Woonhuisfinancieren.nl voor de aankoop van een nieuwe woning. Wederom uitstekend geholpen door Matjo Jansen. Matjo is erg deskundig en weet in simpele taal uit te leggen wat mijn financiële ruimte is en hoe de situatie zich kan ontwikkelen in de toekomst a.d.v. verschillende scenario's. Rapportage en naslagwerk zoals je van Woonhuisfinancieren mag verwachten; helder en gedetailleerd. Kortom wederom weer een uitstekende ervaring!

We zijn vriendelijk en kundig geholpen.

We zijn goed geholpen door Matjo. Voor de aanschaf van ons nieuwe huis heeft hij een bereking gemaakt van onze leencapaciteit en deze ook nog voor ons twee keer aangepast vanwege loonsverhoging en een veranderde rente. Met vragen konden we ook bij Matjo terecht en hij heeft meegelezen met documenten zoals het koopcontract. Er werd echt de tijd voor ons genomen.

Voor ons huidige huis ook gebruik gemaakt van woonhuisfinancieren en zo goed bevallen dat we nu voor ons nieuwe huis wederom van deze service gebruik hebben gemaakt.Heel fijn om 1 persoon te hebben als aanspreekpunt en alles word in duidelijk begrijpbare taal uitgelegd. Programma om documenten te uploaden is zeer gebruikvriendelijk. Zelfs een digibeet als ik kan er mee overweg.De adviseur is erg prettig om mee te werken en zeer deskundig. Het geeft een goed gevoel dat in een drukke tijd de hypotheek en alles daaromheen goed geregeld word. Natuurlijk moet je zelf documenten uploaden en alles door nemen wat je binnen krijgt, maar ze controleert ook alles en ze is altijd bereikbaar voor vragen.Deze service betaald zichzelf terug in een strak geregelde hypotheek en goed advies.

Snel & duidelijk, meedenkend

De titel zegt het.- Zeer snelle respons- Overal verduidelijking waar gevraagd tijdens het adviestraject- Denkt constructief en oplossingsgericht mee

Duidelijk

Goed en duidelijk advies. Verschillende scenario's werden aan ons gepresenteerd waar wij uiteindelijk een keuze in konden maken. De afspraken waren allemaal online en de hypotheekadviseur liet ons constant meekijken met de cijfers; erg fijn en transparant.

Goed en helder advies

Alles werd helder uitgelegd en de keuzes goed doorgesproken. Met name ook de omgang, flexibiliteit en bereikbaarheid van de hypotheekadviseur waren zeer prettig.

Aanbeveling

Goede informatie, adequate hulp en follow up van het dossier.

Goed advies

Gewoon goed geholpen bij het oversluiten van onze hypotheek, was geen gemakkelijke klus vanwege onze hogere leeftijd

Snel en vakkundig advies

Het ori�nterend eerste gesprek verliep heel positief. Zij voelde goed aan wat mijn wensen waren en kon mij daardoor goed adviseren. De verstrekte overzichten van de verschillende mogelijkheden maakte het voor mij makkelijk om te beslissen van welke optie ik gebruik wilde gaan maken. De verwerking van mijn hypotheekaanvraag is van begin tot aan het eind snel en vakkundig door opgepakt.

Fantastisch geholpen

De adviseur heeft ons super geholpen.Ik kan zeker aanbevelen om met haar in zee te gaan

Ik ben uitstekened geholpen! Ze is scherp, duidelijk, zeer goed bereikbaar, en zet zich voor je in. Echt een aanrader!

Goed vanaf het begin

Zeer kundig en geduldig van advies voorzien door adviseurl. Zelf beperkte kennis van de financi�le markt, laat staan van alle perikelen en regelingen rondom hypotheek. De adviseur toonde zich begripvol en deskundig, en eerste gesprek was geen 'moetje' maar een uitgebreide introductie met helder overzicht. Zonder twijfel aanbevolen.

Geen stress, hypotheek was snel rond.

Super goed geholpen. Bij mijn ging alles heel snel, en daarom had de hypotheek adviseur minder tijd om de hypotheek te regelen dan gebruikelijk, maar alles was toch ruim op tijd rond. Alles heel duidelijk uitgelegd, en altijd heel snel gereageerd op eventuele vragen. Dit heeft het hele process daarom een stuk minder stressvol gemaakt.

aankoop en oversluiten

Dit is de 2de keer dat ik werk met woonhuis financiering.2 jaar geleden bij de aankoop van een huis en deze keer bij het oversluiten en aankoop van een garage. Er wordt goed en duidelijk advies gegeven. Daarnaast wordt er snel gereageerd en gehandeld. Ik ben erg tevreden met de service.