Vonden wat we zochten en kregen wat we vroegen.

Zeer vriendelijk en goede adviezen.

Er is goed meegedacht met het maken van onze keuze. Zelfs een keer thuis komen kijken om mee te denken. Alles geheel vrijblijvend. We hebben alles netjes ontvangen. We zijn heel blij met de bank, tafels, kleed en kussens. We wachten nog onze poef die we 2 weken geleden besteld hebben.

Bijzonder mooi wooncentrum met uitmuntende service

De zithoek, karpet, salon- en bijzettafel zijn bij ons thuis vakkundig bezorgd en in elkaar gezet. Wat zijn wij blij met de nieuwe opstelling. We wilden een heerlijke loungebank waar we als gezin op kunnen zitten en liggen en dat is gelukt. De kleuren van de meubels zijn zorgvuldig bij elkaar gezocht en blenden mooi in het huis. Met dank aan mevrouw Vlaming, zij heeft het proces tot in de puntjes begeleid en zij verleent service waar je meer dan blij van wordt.

Mooie collectie en waardevol advies

Wat een prachtige merken heeft Gasse Wonen, trendy design en kwaliteit! Nadat ik op internet een wandmeubel van Hülsta had gezien, heb ik een afspraak gemaakt in de showroom in Mijdrecht om de materialen in het echt te bekijken. Ik werd hier vriendelijk en kundig geholpen m.b.t. type uitvoering, maten en vervolgens werd er direct een tekening gemaakt zodat ik ook een beter kreeg van verschillende ontwerpen. Ze nemen echt de tijd voor je. De ontwerpen zijn vervolgens via email gestuurd, zodat ik thuis het nog even rustig kon bekijken. Na akkoord ging het bestel- en productieproces als verwacht, fijn dat de geschatte levertijden betrouwbaar zijn en bij vragen reageren ze erg snel. Ik kan Gasse Wonen zeker aanbevelen als het gaat om uitstekend interieuradvies, ik ben erg blij met het eindresultaat!

succes ervaring

Van begon tot eind, wij zijn helemaal blij en tevreden. De hulp die we kregen van meneer Diepenmaat, het thuisbezoek om alles kort te sluiten en vervolgens de montage van de kast, perfect! Super blij zijn we met het resultaat! Dank!

Bozenhoven 53 53 3641 AC Mijdrecht

079 ‑ 33 11 200