Duidelijk en goed advies.

Werd ons naar onze wensen gevraagd . En daar is een passende hypotheek bij gezocht . Duidelijk verteld welke docunenten we zelf moesten aanleveren.En binnen 10 werkdagen was onze eerste hypotheek rond.

zeer vriendelijk en uitstekend advies

meedenkend in de mogelijkheden,neemt de tijd voor je,goed bereikbaar,informerend over de voortgang

Persoonlijk advies

Wij zijn bij de aankoop van onze eerste woning goed geholpen door Feenstra Adviesgroep. Plezier contact, korte lijnen en goed advies.

Persoonlijk fijn advies

Deze hypotheekadviseur zorgt voor een hypotheek die het beste bij je past. Hij houdt rekening met je complete financi�le situatie en zoekt hier de meest juiste optie bij. Wat we als zeer prettig hebben ervaren is het persoonlijke contact en de doortastendheid. We hadden het gevoel dat deze hypotheekadviseur zich met volle overgave super zijn best voor ons deed. Qua advieskosten hebben ze gewoon een eerlijke prijs het scheelde ons 500 euro ten opzichte van het advies bij een bank. Kortom wij zijn super tevreden met deze hypotheekadviseur.

Helder advies

De adviseur gaf duidelijk advies. Zonder snelle verkooppraatjes. Hij hielp ons zeer goed met het inzichtelijk krijgen van onze situatie. Onze eigen mening werd daarbij goed gehoord. Het contact is steeds persoonlijk. Elke stap nam hij zelf met ons door. Al onze vragen werden geduldig beantwoord. We voelden ons betrokken, begrepen en persoonlijk geholpen. Dat gaf een groot gevoel van vertrouwen, wat wij tot op heden nog altijd zo voelen.

Persoonlijke benadering

Persoonlijke benadering met een goed luisterend oor.

Doordacht advies

Doordacht advies n.a.v. veranderde priv� en financi�le situatie.

Schrans 147

8932 ND Leeuwarden

Over Feenstra | Wonen

Ons bevlogen team van persoonlijk regisseurs staat voor je klaar als makelaar of adviseur. We werken transparant en houden van een persoonlijke aanpak. Zo zorgen we ervoor dat jij je dromen op woon- en financieel gebied waar kunt maken. Van de aan- of verkoop van een woning, de taxatie, bouwkundige keuring, en de notaris tot het regelen van een hypotheek en het verduurzamen van jouw huis: wij adviseren en begeleiden je. Hierin heb je continu contact met één van onze regisseurs. Wij houden het overzichtelijk voor jou. Stapsgewijs nemen we je mee en ontzorgen je zoveel als jij prettig vindt. Hierdoor kunnen we als persoonlijk regisseur op de juiste momenten voor je aan het werk gaan. Wij staan je graag bij in het realiseren van je dromen.