prettige samenwerking

Reageren/adviseren snel en goed

hele prettige partner

Ik ken Kopak als een flexibele oplossingsgerichte organisatie die ons volledig ontzorgt

Snel en goedd geholpen, duidelijke offertes, OB's en factureren.

Perfecte samenwerking

De samenwerking tussen Kopak en Visualitys is gebaseerd op heldere planning en prijsafspraken. Daarnaast delen we voor de productie van Quadrum® een aantal digitale templates die zorgen voor een snelle en duidelijke afhandeling van de opdrachten. Het contact met order- en accountmanagement is wederzijds zeer prettig.

Over Kopak B.V.

Full-service in print, direct mail, fulfilment én verzending! Of het nu gaat om handling, fulfilment, groot formaat drukwerk of een direct mail-campagne, Kopak is dé kennispartner voor al uw communicatie-uitingen. Omdat complexe projecten voor ons dagelijkse kost zijn, is geen vraag ons te veel. We investeren continu in kwaliteit en ontzorgen u van A tot Z.