Snelle en efficiënte orderverwerking

Bij Local Loyalty Group werken we al geruime tijd samen met Kopak als onze fulfilment partner en zijn tevreden over deze samenwerking. Kopak neemt verschillende taken voor ons uit handen, zoals het printen van POS-materialen, het bouwen van displays met producten en het verwerken van nabestellingen. Hun veelzijdigheid en bereidheid om verschillende taken op zich te nemen, maken hen een waardevolle partner. Ze zijn altijd bereid om mee te werken aan verbeteringen en oplossingen. Daarnaast reageren ze snel en zorgen ervoor dat alles op tijd wordt uitgevoerd. Wij kunnen hen dan ook van harte aanbevelen aan andere bedrijven die op zoek zijn naar een partner voor hun fulfilmentbehoeften.

prettige samenwerking

Reageren/adviseren snel en goed

hele prettige partner

Ik ken Kopak als een flexibele oplossingsgerichte organisatie die ons volledig ontzorgt

Snel en goedd geholpen, duidelijke offertes, OB's en factureren.

Perfecte samenwerking

De samenwerking tussen Kopak en Visualitys is gebaseerd op heldere planning en prijsafspraken. Daarnaast delen we voor de productie van Quadrum® een aantal digitale templates die zorgen voor een snelle en duidelijke afhandeling van de opdrachten. Het contact met order- en accountmanagement is wederzijds zeer prettig.

Spoorstraat 200

4811 BH Breda

+31 (0)85 076 2332

Over Kopak B.V.

Full-service in print, direct mail, fulfilment én verzending! Of het nu gaat om handling, fulfilment, groot formaat drukwerk of een direct mail-campagne, Kopak is dé kennispartner voor al uw communicatie-uitingen. Omdat complexe projecten voor ons dagelijkse kost zijn, is geen vraag ons te veel. We investeren continu in kwaliteit en ontzorgen u van A tot Z.