Prima werk verricht

Ik ben zeer tevreden over de schilderwerkzaamheden aan de gevel. Het ziet er weer prima uit en de schilders werkten ook zeer nauwkeurig en schoon. De volgende keer ga ik weer naar Van Foeken.

Erg blij met het resultaat

Super blij met eind resultaat, duidelijke communicatie en goeie afspraken kunnen maken. Met een super eind resultaat

Prettige samenwerking, oplossend gericht meedenken.

Bedrijf toont betrokkenheid naar opdrachtgever, onvoorziene problemen met verfleverancier werden naar beste kunnen opgelost. Schilderwerk ziet er goed uit, maar een kritische blik op detailniveau is een aanbeveling.

Fijn personeel met goede instelling voor service en klantgericht.

Toppers

Aardig, behulpzaam en wat een geweldig eindresultaat!

Goede service, meedenkend, keurig

Altijd op tijd, kennis van zaken, erg vriendelijk en alles werd keurig netjes opgeleverd

Hoge kwaliteit en zeer nauwkeurig

Leuke en gezellige schilders die goed overleggen. Kwaliteit is hoog en ze overleggen goed over de fases tijdens het Proces.

Goed en fijn schildersbedrijf

Hij heeft goed advies en werk geleverd conform de afspraken die we hebben gemaakt! Zou dit bedrijf zo weer benaderen voor een klus.

Snel en vakkundig

Kunnen snel een afspraak maken en komen exact op de tijd die is afgesproken. Werken uitstekend en zijn zeer vriendelijke vakmensen.

uitstekend werk geleverd.

Vriendelijke medewerkers, nauwkeurig en uitstekend werk geleverd. Werken erg netjes en na afloop alles keurig opgeruimd. Niets is teveel, alles in overleg. Wij zijn heel tevreden.

Professionele betrouwbare schilders

Wij zijn heel blij met het schilderwerk wat Foeken voor ons heeft uitgevoerd. Een aantal schilders vergeleken, wij waren op zoek naar een partij voor een meer-jaren onderhoudsplan. We hebben veel houtwerk en als (nog) niet alles opnieuw geschilderd hoeft te worden, dan doen wij dat ook liever niet. Over een paar jaar gaan ze verder met de rest van het huis en zo hopen wij op een jarenlange samenwerking waardoor ons houtwerk optimaal onderhouden blijft. Fijne, aardige, hardwerkende, professionele schilders en ons huis ziet er weer prachtig uit (sorry buren..).

Topschilders, goede communicatie, goed werk geleverd, snel en top

Nav de goede beoordelingen heb ik dit schilderbedrijf uitgekozen, en dat was echt een schot in de roos. Het werk is snel en vakkundig aangepakt, goede communicatie, vriendelijke mensen, kortom, wij zijn blij en raden ze echt aan.

Werkzaamheden professioneel en netjes uitgevoerd, keurige en klantvriendelijke schilders

Flexibele partij die graag meedenkt

Een fijne partij! Ze hebben op een basisschool voor ons heel wat schilderwerk uitgevoerd. Er zijn korte lijntjes en de mannen werken enorm hard.

Komen afspraken na

Correcte uitvoering

Netjes

Onze vaste schilder, al jaren regelmatig over de vloer voor het buitenschilderwerk

Kwaliteit, betrouwbaar, vakwerk.

Zijn zeer tevreden met het geleverde werk. Komt zijn afspraken na en beschikt over prima personeel. Kan je gerust uitnodigen voor een offerte.

Dat het schilderwerk weer mooi en strak eruit ziet!

Wat mij opviel is dat de schilders met veel zorg en netheid aan het werk waren. Ook het overleg over hoe of wat moest gebeuren, was oprecht heel netjes. Het vervangen van delen slecht / verrot kozijn is erg netjes opgelost. Wij zijn zeer tevreden.

Prachtig werk en fijne mensen om drie weken om ons heen te hebben, heldere afspraken

De heren werken heel netjes, ook alles opgeruimd

Duidelijk, klantvriendelijk, kwalitatief, afspraak is afspraak

Een echt familiebedrijf met hart voor het schilderwerk

Prettig bedrijf !

Prettig bedrijf dat prima kwaliteit schilderwerk levert!

Prettige en vakkundige schilders

Uitstekend!

Vakwerk!!

Dakkapel en schuur volledig onderhanden genomen. Vooral onze schuur was half renovatiewerk Maar alles ziet er weer als nieuw uit. Bovendien heel vriendelijke schilders die het werk in stevig tempo hebben gedaan. We zijn heel tevreden. Van Foeken is gewoon een aanrader!

Zeer professioneel bedrijf met vakmensen.

Wij hebben al een aantal keer met Foeken Schilderwerken gewerkt. Zeer professioneel, leveren kwaliteit en zeer goed werk. Wij zijn zeer tevreden. Flexibel, goede samenwerking/ afstemming met andere disciplines. Luisteren goed naar wensen en evalueren. Menselijk en met hart voor het vak.

Koningsweg 2 58

3762 EC Soest

Over van Foeken Schilderwerken V.O.F.

Wij zijn een allround schildersbedrijf met meer dan 25 jaar ervaring in advies en uitvoering. Het bedrijf is in 1995 als eenmansbedrijf gestart en groeide al snel uit tot een volwaardig schildersbedrijf in de regio Soest en omstreken. Sinds 2018 zijn vader en zoon samen verantwoordelijk voor van Foeken schilderwerken. De samenwerking tussen de 2 generaties zorgt voor een krachtig bedrijf dat staat voor persoonlijke benadering, flexibiliteit en kwaliteit. Het team van enthousiaste medewerkers gediplomeerd of in opleiding zijn beschikbaar voor kleine klussen en voor groter onderhoudswerk. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij u voorzien van een passend advies voor zowel particulieren als bedrijven.