Dankzij de bekwaamheid van mijn advocaat werd een lastige situatie succesvol afgerond!

Ik ben ontzettend dankbaar voor de professionele en bekwame bijstand die ik heb ontvangen van mijn advocaat. Dankzij zijn deskundigheid en toewijding werd een bijzonder lastige situatie succesvol afgerond. Zijn grondige kennis van de wet en zijn scherpe inzicht in de zaak hebben echt het verschil gemaakt. Niet alleen wist hij de juridische aspecten met finesse te behandelen, maar hij was ook empathisch en begripvol gedurende het hele proces. Zijn heldere communicatie en geruststellende aanpak gaven me het vertrouwen dat ik nodig had tijdens deze uitdagende periode. Ik kan mijn advocaat niet genoeg aanbevelen aan anderen die zich in een vergelijkbare situatie bevinden.

• Betrokkenheid

Een kei van een advocaten kantoor.

Met een gerust hart heb ik de onderhandelingen met de tegenpartij aan Bart Burger van Keistad Advocaten overgelaten met een prima resultaat

Betrokken en deskundig

Mijn ervaring vanaf het eerste contact is uitstekend geweest. De heer Burger heeft zich bewezen als zeer vaardig in communicatie, zowel in zijn algemene werk als in zijn verdedigingsstrategieën.

Top advocaat!

Bart heeft ons goed geholpen met onze zaak. Hij neemt te tijd om naar je te luisteren en je vragen te beantwoorden. Als wij ergens mee zaten was hij heel snel te bereiken en konden we overleggen wat te doen. Wij zijn heel erg blij dat hij ons heeft geholpen en hele vriendelijk man die goed met je meedenkt en je helpt bij wat je het beste kan doen. Heel erg bedankt Bart!

Fijne sparringspartner

Bart luistert echt naar je en denkt mee wat de best passende oplossing is voor de situatie. Hij neemt je mee in zijn afwegingen waardoor je beter inzicht krijgt waarom hij tot zijn advies is gekomen. Bart schakelt snel en houdt je op de hoogte. Ik ben blij dat ik altijd op Bart kan rekenen als het nodig is.

Snelle en bekwame rechtsbijstand

Met de Hulp van Lucas Kruiswijk en Bart Burger na een lang traject een super uitkomst van de zaak. Met het snelle reageren van deze heren en de duidelijke hulp en informatie met een goed gevoel de zaak kunnen afsluiten.

• Betrokkenheid

Hij volgt het onderwerp snel en zonder enige vertraging

Goede ervaring en ik raad het ten zeerste aan

• Betrokkenheid

Goede en duidelijke communicatie.

• Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Een zeer sterkte advocaat

Ik ben zeer tevreden over deze advocaat. Er word geluisterd en meegedacht en juiste acties worden ondernomen. Het samen werken was ook zeer prettig.

Professioneel en discreet

Bart, is een professionele advocaat die zich goed voorbereid en inleest. Ik heb Bart als prettige advocaat ervaren en zal hem als nodig weer bellen.

• Betrokkenheid

Ik werd lang niet geholpen en gehoord totdat Bart mijn zaak oppakte

Ik heb nooit iets geclaimd bij mijn verzekering totdat ik afgelopen maart in een kettingbotsing terecht kwam. Geen mega schade, maar het was duidelijk schade. Via mijn normale verzekering voor mijn auto kwam ik niet tot een antwoord. Totdat ik mijn rechtsbijstand verzekering aansprak waardoor Bart werd ingeseind. Toen ging het ineens heel snel! Ik heb eerder altijd gedacht: wat moet ik met een rechtsbijstand verzekering! Totdat ik het nodig had en een advocaat als Bart direct voor mij klaarstond. Hierdoor heb ik mijn schade van mijn auto vergoed gekregen, ondanks een tegenpartij die alles in het werk stelde om mijn schade niet te vergoeden. Bedankt Bart

• Betrokkenheid

Direct contact via de app, dat maakt zijn service en dienstverlening optimaal.

Mijn contact met advocaat Burger verliep uitstekend. Zowel telefonisch en via de app. Dat moet ik erbij zeggen. Wat maakt dat het uitstekend verliep? Meneer Burger nam direct contact mij op en liet weten welke stappen hij heeft ingezet, zodat de schade uiteindelijk wordt afgewikkeld. Tevens mij dan ook geadviseerd over de procedures en de afwikkeling van de schade en hoe lang deze procedure( dagvaarden) zou kunnen lopen. Fijn, dat meneer Burger via WhatsApp berichten het contact met mij soepel heeft laten verlopen. Dank hiervoor.

• Betrokkenheid

Dat wat bij mij op dat moment ontbrak, had hij dubbel; kennis, positief ingesteld en vooral geduld!

Bart heeft me vanaf het eerste contact goed geholpen, hij is duidelijk, weet wat hij doet, maar neemt ook de tijd om mijn zoveelste vraag te beantwoorden, heeft empatisch vermogen en kapte me niet af als ik (iets) teveel vertelde omdat ik hoog in emotie zat. Stelde me gerust en kon het gesprek dan ook goed naar waarvoor we contact hadden herleiden;) Een simpele kwestie werd een vreemd en moeilijk gedoe wat heel veel tijd gekost heeft maar het is Bart gelukt en alsnog rond. Thnx nogmaals

Duidelijk en pakt door.

Bart is een fijne advocaat. Hij legt de situatie en opties duidelijk uit. Als je bepaalde keuzes maakt dan zet die deze ook door en doet die zijn best om het voor elkaar te krijgen.

Helder en adequaat

Een beïndigingsovereenkomst als gevolg van een bedrijfsovername, kwam mijns inziens, wat karig over. Daarin gesteund is er gezamelijk een goede weergave van de situatie gevormd Door zijn [red. Bart Burger] duidelijke verhaal aangaande mijn positie en mogelijkheden met de daarbij behorenden strategiën, maakte voor mij de keuze van de te bewandelende weg een stuk eenvoudiger. In minder dan twee dagen was de zaak beslecht met nagenoeg een verdubbeling van de afkoopsom. Puik werk, merci beaucoup!!

• Betrokkenheid

Super menselijk, adequaat en scherp. Ik zou Bart iedereen aanraden!

Ik had een jurist nodig om een VSO overeen te komen met mijn werkgever. Zelfs vlak voordat Bart met vakantie ging heeft hij mij met alle zorg en aandacht kunnen helpen en was ook tijdens zijn vakantie bereikbaar en betrokken. Elk contact moment was menselijk, snel en scherp. Precies zoals ik van een jurist verwacht! Echt op en topp service, enorm fijn en scheelt veel zorgen.

Adequaat en zinnig optreden

Toegankelijk en goed bereikbaar

• Betrokkenheid

Prettige samenwerking, goede beschikbaarheid en heldere communicatie

Prettige omgang, helder advies en ondersteuning.

Duidelijke communicatie

De stappen die genomen worden zijn weloverwogen en realistisch

• Betrokkenheid

een fijne tegemoetkoming van deze advocaat, fijne hulp!

Bart heeft voor mij als cliënt veel betekend, hij heeft zijn uiterste best gedaan mij te helpen. en met veel resultaat, terecht! nu kan ik mijn auto laten maken. dankjewel Bart, het beste. met vriendelijke groet, Deborah schot

Zeer vriendelijk en deskundig

Bij geschil met werkgever duidelijk advies gekregen over wat mogelijke uitkomsten zouden zijn.

• Betrokkenheid

Ontzettend snel en vooral goed geholpen.

Met mijn ex werkgever had ik een geschil. Bart Burger heeft mij goed geïnformeerd over wat hij kon doen om mij te helpen en heeft dit na mijn goedkeuring en de benodigde stukken ook uitgevoerd. Dit ging ontzettend snel en vakkundig en ik heb gekregen waar ik recht op had. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

• Betrokkenheid

Een samenwerkend, deskundig en duidelijk proces.

De heer Burger is in het gesprek begripvol en empathisch. Ik voelde mij als cliënt gehoord en begrepen. Tijdens het proces is de heer Burger zeer helder over de verschillende opties en de gevolgen daarvan. De communicatie verliep heel prettig en snel. Ik voelde mij op mijn gemak en ik voelde mij gesteund.

Definitely recommend!

Bart took the time and care to understand my case and my incentives. Knowing exactly what I wanted to achieve and advised me on the best ways to do so - all according to the current practices and legislature. All my questions were answered and all my concerns were addressed in a prompt manner. Definitely recommend!

Top Advocaat!

Bart heeft mij zeer goed geholpen in mijn scenario. Hij heeft eerst een pragmatische oplossing voorgesteld wat er voor gezorgt heeft dat mijn probleem is opgelost met zo min mogelijk juridische werkzaamheden. Daarbij had hij naast de pragmatische oplossing ook andere diverse oplossingen gesuggereerd wat mij rust gaf door te weten dat er altijd iets nog achter de hand lag. Door het hele process heeft hij mij meerdere malen gecontacteerd waardoor hij goed betrokken was.

Over Advocaatscore.nl