Goed geïnformeert op reis.

Een mooie reis binnen Nederland en beslist leerzaam voor de toekomst. de App biedt goed overzicht van de te verwachten reisdoelen. We verheugen ons er op.

een mooi aanbod via de camper-winkel uit Budel

Wij hebben nog geen ervaring, en wij zijn dus zeker erg benieuwd naar de feitelijke uitvoering . We wachten nog even totdat we ook de uitvoering hebben ervaren

wat ik tot nu toe ervaren heb is goed

maar ik heb nog niet veel ervaren.. :)

Gemakkelijk via internet

Ik heb al vaker geboekt, dus ken ik het systeem en weet ik al welke vragen gesteld worden.

Correct

Correct

Keurige, correcte en snelle communicatie

Ik kan het nog niet beoordelen, ik heb enkel nog maar moeten betalen!

Ik had gedacht dat ik de nodige paperassen zou ontvangen, zodat wij de reis nader kunnen bestuderen. Tot op heden nog niets ontvangen.

Prettig medewerker aan de telefoon.

Zeer goed en prettig contact

Vlot en snel geregeld via computer.

Het was soms wel zoeken naar de juiste formulieren en links. Het uploaden van paspoorten is geloof ik nog niet helemaal gelukt. Maar ik vraag me af of dat noodzakelijk is voor een binnenlandse overtocht. Verder hebben wij er zin in.

Goedemiddag, Bij iedere ferry zijn de paspoortgegevens noodzakelijk. Het uploaden van de paspoorten heeft u goed gedaan, want ze staan in uw klantendossier. Wij wensen u alvast een fijne reis toe! Team ACSI Kampeerreizen

Vlot en soepel verlopen.

PrimA

Makkelijk

Goed geregeld, alleen wat vragen over verzekering van de reis

Prima, alles goed geregeld en veel informatie vooraf

Goed geïnformeerd, veel informatie.

Grandioos

Reeds 19 reizen met veel plezier gemaakt.

Prima geholpen

C

Fijn geregeld

Goed geregeld en op een prettige manier informatie over de reis gekregen. Bij de fietsreis stonden de afstanden per dag er niet bij in de beschrijving. Is keurig voor ons opgezocht. Nogmaals bedankt.

Geweldige ervaring

Heel fijn dat alles is geregeld camping excursies, gezellig om verschillende mensen te ontmoeten.

Soepel boeken en uitstekende informatie.

Uit een ruime keuze van prachtige reizen is het lastig kiezen. Uiteindelijk zit er voor iedereen wel wat bij. Met de gezelligheid van de groep, de ondersteuning van de reisleiders, de excursies, de verzorging en het regelen van allerlei praktische zaken is er ruim voldoende tijd om ook ‘je eigen ding’ te doen. Het is ook een veilig gevoel met meerderen op stap te zijn. Goed georganiseerde ontspanning in optima forma.

komen afspraken stipt na.

Ik was te laat met het boeken van de kampeerreis Spanje/Costa Verde met vertrek op 5 mei. Na mijn email met verzoek mij op de reservelijst te plaatsen werd bevestigend beantwoord. Op 30 januari werd is keurig gebeld, dat er een plaatsje was vrij gekomen en of ik nog interesse had. Dat had ik, sterker nog ik zat er op te wachten. Heel blij dat we in mei elkaar weer gaan treffen.

Goede communicatie

Het boekingsproces kan ik niets over zeggen omdat dit een RIO reis betreft. Natuurlijk kan ik wel iets zeggen over de zaken die volgen op een boeking. Communicatie is duidelijk en compleet, installatie app is duidelijk en wat er te vinden is. Tip (tenzij ik dat gemist heb): geef bij de bevestiging aan dat de reizigers de app moeten downloaden voor het vertrek van de reis en hun gegevens ook voor die tijd moeten invullen. Anders moet dit misschien nog gedaan worden tijdens de 1e kennismaking. Dit is in ieder geval de ervaring die wij hadden toen we de kennismaking met de RIO groep hadden.

tot op heden top

tijdens het telefonisch contact vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. klantvriendelijke medewerkster

Groot aanbod van leuke reizen

Ik heb een reis geboekt en het ziet er veelbelovend uit

Goede online informatie en het boeken ging snel en eenvoudig

We hebben al diverse ACSI groepsreizen gemaakt en die spreken ons aan. De informatie die we online vonden over deze reis was voor ons voldoende en duidelijk. Het boeken ging ook probleemloos en snel. De bevestiging volgde direct.

Over ACSI Kampeerreizen

Bij ACSI Kampeerreizen boek je een georganiseerde reis met caravan, camper of auto. ACSI is al zo'n 50 jaar gespecialiseerd in campings en kamperen. De organisatie biedt reizen met de mooiste routes, gezelligste campings en leukste excursies binnen en buiten Europa. Er worden verschillende soorten reizen aangeboden door ACSI Kampeerreizen. Dit zijn actieve rondreizen, winterzon, avontuurlijke rondreizen, thema-rondreizen, klein & fijn rondreizen en de standaard rondreizen. De thema-rondreizen houden bijvoorbeeld in dat je een korte reis boekt met een bepaald thema of rondom een speciaal evenement. ACSI Kampeerreizen is aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds. Zo kun je met een gerust hart de vakantie boeken. Het bezoekadres van ACSI Kampeerreizen is te vinden in Andelst. Medewerkers staan telefonisch voor je klaar om te helpen bij vragen of het boeken van een leuke kampeervakantie.