Geweldig goed

Goede ervaring met deze tandarts

Goed geholpen.

Snelle afspraak omdat een ontsteking behandeld moest worden. Vakkundig geholpen met duidelijke uitleg. Door mevr. Van Gils en Amber.

Correcte behandeling

Helaas kon mijn kies niet voorzien worden van een nieuwe kroon. Geadviseerd werd om een implantaat te plaatsen, daar is een afspraak voor vastgelegd maar ik wil terug komen op die beslissing en toch een plaatje laten plaatsen.

Uitstekend!

Implantoloog van Gils-Gielen heeft vandaag 18-04 een implantaat geplaatst dat heel goed is gegaan. Vertelde me in stappen wat er ging gebeuren en liet me daarna de foto’s zien van het hele proces. Dik tevreden ook evenals haar assistente die haar assisteerde.

Voorts géén commentaar

Voorts géén commentaar

af spraak is af spraak

af spraak is af spraak

Vriendelijk

De benadering naar mij als cliënt. Rustig en vriendelijk geeft vertrouwen en rust in alles wat er op dat moment moet gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word altijd goed geholpen.

Goed geholpen.

Kon na controle heel snel terecht voor het vullen van een beginnend gaatje. Heel fijn dat dit zo snel kon.

vakkundig en goed

goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Liselotte is vriendelijk en doet haar werk secuur en pijnloos

Ik werd heel vriendelijk ontvangen. Ze informeerde heel geïnteresseerd naar het litteken onder mijn lip en ging daarna voortvarend, secuur en pijnloos aan het werk

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Luisterend oor

Aanvraag nieuw gebit. Duidelijke wensen doorspreken. Nu hopen dat mijn wens uit gaat komen. Juni nieuw gebit

Vanwege het verleden goed

Een min puntje, ik had 2 afspraken 1 in de ochtend, en 1 in de middag! De afspraak na de middag ging niet door en is ook niet afgemeld door de tandarts.

vriendelijke behandelaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en goed geholpen. In goed overleg besloten om verstandskies niet te trekken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik wordt op vriendelijke en nette manier geholpen en je krijgt duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren

Zeer professioneel

Vakbekwaam en correct.

Men neemt de tijd om je vakkundig te behandelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en gebit mooi schoon gemaakt vanwege het feit dat ik al een tijd ziek ben. Mijn dank

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben erg angstig voor de tandarts. Dat is nog mild uitgedrukt. De tandarts die mij behandelde (ik weet de naam niet meer) was erg rustig nam de tijd en vertelde wat hij ging doen. En deed zijn best om mij rustig te krijgen. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Zo zouden alle tandartsen moeten zijn. Compliment aan deze man.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb twee keer een spoedafspraak gemaakt en kon dezelfde dag komen en ben goed geholpen.

Over Videnti Streuvelslaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.