Ik vind de behandeling prima. Maar het stoort mij dat ik steeds door iemand anders behandeld word.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Prima behandeling

De behandeling is prima uitgevoerd

Snel en vakkundig

Bij een gebroken kies gebeld om dit te laten beoordelen, direct ingepland bij de tandarts en vakkundig gerepareerd

Netjes

Ik werd netjes en duidelijk uitgelegd wat de bedoeling was met mijn behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele fijne uitleg en behandeling.

Er werd goed geluisterd en nu mijn huidige mondhygiënist vertrekt naar een andere praktijk, werd goed gekeken wat voor mij de fijnste oplossing zou zijn. Erg tevreden over deze praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

het personeel is vriendelijk, duidelijk. De omgeving licht, groot.

Ik vond de wachttijd, deze bedroeg 45 minuten, aan de lange kant. Waarschijnlijk toevallig deze dag. Daarna ben ik rustig en vriendelijk te woord gestaan.

zeer vriendelijk. [ allemaal ]

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en weinig uitloop op afspraken

De mondhygiëniste heeft goed werk geleverd !!! Zeer tevreden, weinig last na de behandeling, dat is wel anders geweest in de voorgaande jaren. Toen had ik een week last en moest een week spoelen met periode aid !!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig ontvangst, goede zorg, ondanks bange patiënt

Prettig ontvangst, goede zorg, ondanks bange patiënt.

Netjes en correct geholpen

Er werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren, ik werd netjes en correct geholpen. Afspraken werden nagekomen ( Zijn meteen digitaal naar mij verzonden)

Geen lange wachttijd. Goede mondreiniging Aandacht tijdens de controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede kwaliteit in huiselijke sfeer ( wachtkamer)

goede kwaliteit bij mondhygieniste. alles op geplande tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Onze ervaring in een zin buitengewoon goed!

Niet erg tevreden

Het controle bezoek van maandag 28-11 is me erg tegengevallen. Het begon met de afspraak maken. Ik werk tot 16.00 uur en zou graag bij Mevr. van Gils een afspraak maken om 16.15. Maar dit kon op geen enkele dag. Dus heb ik me in allerlei bochten moeten wringen om toch om 15.55 bij jullie aanwezig te zijn. Vervolgens zit ik tot bijna 17.00 uur te wachten, wordt dan binnengeroepen voor een controle die 2 minuten duurt. En geen mevr. van Gils gezien! Dus dacht ik als ik dan toch niet bij Mevr. van Gils kom, dan had de afspraak ook wel om 16.15 uur plaats kunnen vinden. Nu had ik begrepen dat er een spoedgeval was, en ik snap dat dat overmacht is, er is ook sorry voor gezegd. Maar had me dat even laten weten. Nu zat ik heel lang te wachten, en kreeg het gevoel dat jullie mij vergeten waren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Moet nog blijken bij nacontrole.,.

Krijg de indruk van te veel patiënten per behandelaar...een offerte met details over de financiële zaken is geen overbodige luxe... Algemeen wel positief. Rens was mijn behandelaar.

Het was heel goed

De tandarts was erg vriendelijk

positief

Prima.

Ik vond het een fijn bezoek.

Goex

fantastisch

geweldig geholpen , heel rustig vriendelijk en goede uitleg

Goede ervaring

Correcte behandeling en uitleg

Professioneel en zorgzaam

Zeer duidelijke uitleg van een aanstaande behandeling zowel op medisch als financieel vlak. Aandacht voor de patient en veel proactieve zaken reeds meegegeven als een recept en coolpacks. Dit geeft vertrouwen.

Vriendelijk

Mijn angst om naar de tandarts te gaan overwonnnen. Mijn ervaring met de mondhygieniste is super. Zeer vriendelijke dame met oog voor de patient. Enige min puntje os dat men zegt terug te bellen maar dat dan vergeet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kwam alleen voor een controle van mij implantaten. Vriendelijke ontvangst, korte wachttijd, goede uitleg. Alles was goed dus over een jaar kom ik weer terug.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het wachten op mijn beurt heeft 30 minuten geduurd!

Over Videnti Streuvelslaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.