Mijn vaste tandarts van Belle is weg. Benieuwd hoe de opvolger bevalt
Ik ben heel goed geholpen , had een drukpunt van gebit, maar ik schrok van de rekening 25euro47 voor een handeling van 1 minuut !! Ik begrijp nu dat steeds meer patienten niet meer naar de tandarts gaan, er moet iets geregeld gaan worden in Den Haag om de mondzorg te bekostigen!
...
Allemaal zeer vriendelijk maar ik moest wel heel erg lang wachten ik had een afspraak om 10:40 maar werd pas om 11:10 geholpen. Ze boden wel hun excuus aan, nu was ik vrij dus ik vond het nu heel erg maar ik kan me voorstellen als je een planning hebt dat deze in de knoei komt. Denk aan werk vergaderingen enz enz
Ik werd snel geholpen bij noodgevallen
Het tandartsbezoek zelf was prima. Voorafgaand wel wat communicatieproblemen. Een afzegging (van de afspraak bij preventie die ik altijd tegelijk heb) was bij mij niet door gekomen. Omdat ik maar van één afspraak een reminder had gehad, ben ik gelukkig gaan bellen en kwam ik het te weten. Overigens is er wel wat geduld nodig bij het bellen, ik stond ruim 10 minuten in de wacht. Nu pas over 2 maanden weer plaats bij mijn vaste behandelaar, dat is wel balen…
'
Vakvrouwtje!
Was erg druk door uitval van een tandarts. Moest van de ene behandel kamer naar de andere, en daar liep iedereen in en uit terwijl ik op mijn behandeling moest wachten.( met de deur open) dit vond ik wel ongemakkelijk ,zeker omdat ik al bepaald niet ontspannen was voor de ingreep. De ingreep (implantaat) is wel naar wens gegaan.
kon snel terecht klacht adequaat verholpen
Goede behandeling en heel vriendelijk
Hartelijke ontvangst, duidelijke uitleg over behandeling, meegedacht over al dan niet verdoving,
Stukje kies afgebroken, maandag gebeld en kon dinsdag al terecht. Gied geholpen door tandarts Barbara. Jammer dat zij weg gaat, geldt ook voor andere tandartsen en mondhygiënisten, zoals van Bellen en Erik, beiden ook onlangs vertrokken. Ik moet nu op zoek naar een nieuwe tandarts en mondhygiënist.
Heel veel complimenten voor tandarts Unk. Ik kwam voor een cosmetische behandeling aan mijn voortanden. Met veel nauwkeurigheid, geduld en vaktechnische bekwaamheid , heeft ze mij weer een mooie lach gegeven. Ik ben er erg blij mee en nogmaals dank u wel tandarts Unk.
goede organisatie wat betreft communicatie en behandeling
rustige, professionele tandarts, luistert en onthoudt!! werkt altijd op tijd en neemt de tijd
Goede behandeling
Positief.
Keurig op tijd aan de beurt en daarna vriendelijke en deskundige behandeling.
Astrid is een hele aardige en fijne mondhygiensite, legt alles goed uit en geeft me nog aanvullende de tips op een hele vriendelijke manier.
Heel behulp zaam
De behandelingen verlopen zoals je mag verwachten. De (dubbele) afspraken met zowel mond hygiëniste als tandarts zijn tijdrovend. Bovendien worden veel handelingen van beiden gekopieerd. Ik zou wel eens willen weten of deze werkwijze in de praktijk tot ieders voldoening is.
Ik brak een vulling op mijn kies wat ik graag snel wilde laten oplossen. Bij receptie werd diverse data mij aanboden voor een afspraak. Op de afgesproken datum en tijdstip stond de tandarts en haar assistente voor me klaar en loste het goed, snel en vakbekwaam op. De rekening was snel gedeclareerd en mijn eigen bijdrage heb ik al betaald. Ik ben blij met de service die is aangeboden.
-
Ik vind de service heel goed!
Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd