Heel fijn

Ik werd op een professioneel en vriendelijke manier door tandarts Sandra geholpen.

vriendelijk en deskundig geholpen

Heel fijn

Ze had alle aandacht voor mij en gaf uitleg bij alles wat er gedaan werd en waarom. Prima ervaring met deze tandarts.

Prettig, persoonlijk en professioneel

Voor het verplichte en gewenste onderhoud aan mijn gebied kom ik al meer dan 25 jaar naar deze praktijk. Bekwaam personeel, proffesionele apparatuur en prettig in de communicatie.

Vriendelijk

Helemaal prima

afspraaktijden duren veel te LANG

Zie hierboven

Goede tandarts!

Altijd even wachten, maar niet te lang. Vriendelijke en adequate tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De arts bracht professionele meningen over en probeerde wat hij doet effectief te maken

Snel en zorgvuldig

Op de afgesproken tijd geholpen

Super fijne tandarts!

Goede service, vriendelijke tandarts en ook zeker kindvriendelijk. Erg fijn!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg , rustig , kundig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed Alleen parkeren is niet zo gemakkelijk. Misschien was ik toevallig op een drukke tijd.

Heel goed.

Er werd serieus naar mijn klachten geluisterd. Het gebit zat daarna prima.

Netjes met goede adviezen

positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ben vlot en goed geholpen

ik vond het allemaal wel heel snel gaan ,eigenlijk te snel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak en contacten prima verlopen

Aardige tandarts en tandartsassistent. Legde beide alles goed uit. Controle verliep prima.

Vriendelijk en goed snelle werkwijze

Vriendelijk en goed snelle werkwijze

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deze keer werd ik op tijd geholpen en het verliep goed, wel werd er veel heen en weer gelopen waardoor het wat onrustig was

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ontvangst met goede zorg

Fijne benadering

Heel prettige tandarts mevrouw van Gils. Altijd toppie.

Vriendelijk en deskundig

De tandarts heeft me uitgelegd wat hij ging doen. Adviseerde om geen verdoving te nemen. En dat bleek ook niet nodig. Heel hygiënisch gewerkt en met volledige uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles is veranderd bij videnti

Ik als moeder schrijf nu deze bericht. Wij zijn een gezin van 5 personen. Ik kwam met plezier altijd naar videnti al sinds heel mijn leven en dat is sinds 1976. Maar wat is het veranderd. Alles hulp bij recetie tot aan de behandeling. Heb zoveel te melden maar ik houd het hierbij. Ik heb bv nu nu op dit moment heeel erg veel kiespijn dankzij de behandeling en ik kan daar pas woensdag aan geholpen worden en het gaat me ook nog geld kosten terwijl het niet door mij komt. Allles gaat nu anders. Zit er ook over na te denken om weg te gaan met mijn gezin bij videnti helaas

Streuvelslaan 16

4707 CH Roosendaal

Over Videnti Streuvelslaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.