Goed en prettig geholpen, zoals altijd.

Alleen een beetje lang moeten wachten voordat ik aan de beurt was. Ik kom altijd bij de Portugese tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Very accurate diagnosis, subsequently precise in the treatment

No unnecessary intervention, no additional appointment needed, molar tooth issue efficiently handled in one go. Very professional also in the follow-up phase.

Zeer vriendelijk en geruststellend

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, ik ben zeer gerust gesteld. Dit was voor mij de eerste kennismaking, nana een slechte ervaring met de vorige tandarts.

Ze zijn goed :)

Goede tandarts

Goede tandarts.

Vriendelijk en professioneel

Goed geholpen.

Prima tandartsen praktijk

Vriendelijk en kundig geholpen.

Vriendelijk

Ik was lang niet geweest. De ontvangst was uiterst vriendelijk. Daardoor viel de spanning bij mij al weg. Het onderzoek werd goed uitgelegd.

Ik ben blij met Mijn tandarts Meike Visser

Zeer professionele behandeling

Altijd een fijne tandarts

Vriendelijk en professioneel

Zeer vriendelijke mondhygiëniste

Prima en vlot geholpen

Tijdige en vlotte behandeling. Netjes uitgelegd wat er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heb alles tot nu toe goed ervaren.

Alles goed ervaren

Tevreden

Tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en duidelijk geholpen en vriendelijk persoon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk, begripvol en goed begeleidend!

Zeer vriendelijk, begripvol en goed begeleidend!

Vriendelijk, informatief.

positief. Lange tijd niet bij een tandarts geweest. Kreeg duidelijke uitleg over mijn behandelingen.

Heel.fijn!

Rustig en fijne benadering.

Fijne vriendelijke mensen

Ik ben bang voor de tandarts maar bij hun hoef je niet bang te zijn. Ze houden rekening met je. Heel fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima behandeling met persoonlijke aandacht

De prima behandeling geldt ook voor de dames van de desk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraken lopen op tijd, goed gevoel bij de behandeling en vriendelijk personeel.

Subliem , geduldig en deskundig

Mijn ervaring mat de behandelende endodontoloog was professioneel en uiterst fijn. Ze is een voorbeeld voor vele andere ,evenals haar assistente. Chapeau!

Aanrader!

Ik ben nieuw hier en mijn eerste behandeling is goed verlopen, ze legde precies uit wat er moest gebeuren. We hebben toen meteen een afspraak gemaakt voor de mondhygiëne, ook die verliep vlot en fijn.

Savellelaan 10

2273 JX Voorburg

Over Tandzorg Voorburg Savalle

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook en daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.