Super vakkundig, aardig en zorgzaam

Super vakkundig, aardig en zorgzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vind Meike Visser een erg fijne en aardige tandarts.

De behandeling is rustig en vriendelijk, alles wordt goed uitgelegd.

Superfijne tandarts

Ik had een breuk in mijn voortand, even bellen en kon meteen terecht. De tandarts heeft het erg mooi gemaakt. Ik wandelde blij naar buiten

Hele goede service

Luis is heel aardig, informeert goed, denkt mee en neemt de tijd.

Erg zorgzaam en vriendelijk

Fijne gezellige binnenkomst, duidelijke uitleg over werkwijze, behandeling en kostenplaatje en begrip voor twijfels en angsten. Zeker aan te raden!

Tevreden ben ik zeker.

De afspraak werd zo snel mogelijk gemaakt. Voldoende personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correct en zeer klantvriendelijke attitude.

Top dat men de patiënt een dag voor de behandeling bericht en daardoor geen afspraak wordt gemist. Zowel tandarts Atenea en mondhygiënist vakbekwaam! Men wordt vriendelijk en geduldig aan de bali geholpen.

Helemaal fijn!

Ik ben niet zo’n held bij de tandarts, maar bij Meike voel ik me heel fijn!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vind het niet leuk om naar de tandarts tegaan Maar hier wordt je op je gemak gesteld En dan gaat het wel met mij Jullie zijn top

Goed gedaan

Altijd goed

Service, klantvriendelijkheid en vakkennis.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben goed geholpen door Atenea

Minder goede ervaring

Ik ben niet goed behandeld op die manier hoeft het niet voor mij

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Perfect tandarts en assistant

Mijn moeder is heel oud en ze hebben haar geholpen om haar tanden schoon te maken en ze waren heel netjes en nauwkeurig en ze waren allebei vriendelijk en lief. Hartstikke bedankt lief mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goed. En iedereen is aardig ,gezellig.

Iedereen is aardig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fatima is briljaant, neemt de tijd voor alles en is zeer proffesioneel in haar vak

Positive

Great professional team

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles prima, van ontvangst tot einde behandeling

Gewoon goed en een plezierige bejegening. PS. De namen van de behandelaars onder de beoordelingsknop kloppen niet meer, geloof ik. Mijn laatste twee bezoeken waren aan de tandtechnieker en de mondhygiënist en die staan daar niet bij. Mijn laatste tandartsbezoek (tandarts Brito?) was een controle met goede adviezen. Alles prima, van ontvangst t/m behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts en de assistent waren vriendelijk en hebben mij snel geholpen

geen opmerkingen

Goed.

Wordt goed rekening gehouden met de wensen van de patiënt. Heel prettig.

prettige ervaring.

Goede mondzorg. Duidelijke uitleg.

klantvriendelijk

De tandprotheticus had een juist benadering: luchtig en empathisch. de tandarts wist niet goed om te gaan met Dhr.Gelderblom. Functioneel en zakelijk. Maar dat is in deze situatie goed omdat het daarom gaat. Op sociaal gebied ik wam deze meneer niet zakelijk over.

Goede tandarts

Tijdens mijn controle nam de tandarts ruim de tijd om al mijn vragen te beantwoorden, met een duidelijk advies

Liefdevol en rustig

Altijd liefdevol en rustig, precies en eerlijk. Heel fijn.

Over Tandzorg Voorburg Savalle

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook en daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.