Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring is goed

preek

Tandarts en mondhygiëniste waren heel vriendelijk, maar ik kreeg ook een preek over alles wat ik nog niet goed doe. Ik vond dat niet zo behulpzaam, ik denk dat het meer zou helpen als de vraag gesteld werd hoe bepaalde dingen misschien makkelijker in mijn leven ingepast zouden kunnen worden. Dus meer een coachgesprek, voor zover mogelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Arts wist wat hij moest doen

Prettige behandeling

Wij komen er velen jaren en worden altijd op tijd en prima geholpen.

prima geholpen

vriendelijke tandarts. Wel een tip: misschien dat de tandarts zich even voor kan stellen. ik heb steeds een andere en ik weet dan niet eens door wie ik geholpen ben.

TOP

Zeer vriendelijk en professioneel

Gewoon goed

Gewoon goed

Op tijd netjes geholpen

Xx

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Beste tandartsen van Voorburg! Zijn altijd gezellig ik en mijn dochter worden er goed geholpen . Aanrader ook om te gaan als je bang bent voor de tandarts .

uitstekend

Alle handelingen goed uitgelegd. Behandeling zeer goed verlopen. Duidelijke uitleg over evt. verloop in de toekomst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Leuke tandarts en snel geholpen

Goed geholpen.

proffesioneel.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op zich fijn geholpen, alleen....de vulling brak dezelfde dag al af bij het eten van een boterham

Op zich fijn geholpen, alleen....de vulling brak dezelfde dag al af bij het eten van een bruine boterham

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Meer pijn erna dan ervoor

Ik had een afspraak bij een voor mij nieuwe praktijk met nieuwe artsen voor een wortelkanaalbehandeling.. na heel veel verdoving begonnen ze en schoten uit met het boortje in mijn tong..(zal volgens hun meevallen en zal ik geen last van krjjgen) op dat moment natuurlijk niks van te voelen maar 3 dagen nu al helse last daarvan. Mijn kies en kaak zijn ook ontstoken geraakt en nu nog meer pijn dan ervoor en dat net voor het weekend laten behandelen en het weekend nergens meer terecht kunnen. Me kies is niet glad gemaakt en is te hoog gelaten waardoor er nu veel druk op staat. Ik was al bang voor de tandarts en deze ervaring heeft daar niet positief aan mee gewerkt!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik hoefde niet te wachten, vriendelijke tandarts en assistente. Mijn gebit was in orde .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer professioneel en goede uitleg over de behandeling

Nerveus voor mijn eerste wortelkanaalbehandeling. Na een goede uitleg en pijnloze behandeling voelde ik mij volkomen op mijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende zorg, zeer klantvriendelijk, maatwerk.

Doorverwezen door de eigen tandarts, vanwege een gecompliceerde behandeling in combinatie met extreme angst voor de tandarts. Heel goed behandeld, met veel aandacht voor de speciale noden van de patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk met kundige en vriendelijke tandartsen en medewerkers

Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze tandartsenpraktijk. Ik kom er al meer dan 10 jaar. Je hoeft hier bijna nooit lang te wachten. De mondhygiëniste is altijd goed gehumeurd en geeft goede tips. De tandartsen zijn aardig, kundig en ervaren. Ik kwam er laatst voor een knarsbitje. Assistente Naida heeft me keurig en vriendelijk geholpen.... van happen tot levering van het bitje.... professioneel en prima gedaan!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vlot geholpen en vriendelijk personeel.

Altijd vlot geholpen en vriendelijk personeel.

Een goede ervaring

Het is een goede praktijk en je wordt vriendelijk en goed geholpen

Prima praktijk

Aardige medewerkers, zeer ontspannen.

Zeer vriendelijk

Alles wordt rustig uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Moest zelf vragen om actie

Ik kwam langs omdat ik last had van mijn spalkje. Daar was in het weekend een scherp uitstekend stukje gekomen. Ik kon maandag nog niet terecht maar pas dinsdag, dus toen heb ik zelf met een tang het grootste gedeelte weg proberen te halen. Bij de tandarts keek hij even snel naar de spalk, en toen ging de stoel weer omhoog. Hij gaf aan dat alles goed zat, maar ik voelde nog steeds iets scherps. Gevraagd of hij het weg kon halen, toen zei hij ‘nee’. Toen ik doorvroeg en uitlegde dat het wel moet kunnen, heeft hij heel snel het glad geschuurd. Dat kostte 10 seconden, de hele afspraak een minuut. Bij de vorige tandarts was dit gratis omdat het zo klein is, hier moest ik een consult betalen.

Super goed geholpen

Zowel de assistentes als de endodontoloog goede ervaring mee. Ze waren erg professioneel.

Over Tandzorg Voorburg Savalle

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook en daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.